Vähän vajaa 31tkm ajettuun yzään pitäisi nyt vaihtaa ensimmäistä kertaa mäntä. Todennäköisesti renkaat ovay kuluneet, söi öljyä törkeästi eikä mistään vuotanut. Tarkoitus oli vaihtaa mäntä itse isän kanssa, mutta nyt rupeaa epäilyttämään omat taidot. Pyytäisin nyt teidän kokemuksia, pitääkö koko kone irroittaa, mitä kannattaa varoa erityisesti, mistä kannattaa tilata osat, ylipäätään vinkkejä koko touhuun
Kannattaako laittaa pelkkä änkkä vakioputken alkukäyrään? Mietin sillä että muuttuuko äänet yhtään sillä? En mielellään vaihtaisi koko putkistoa koska powecommanderiin ei löydy rahoi.
Hieman vanha Thread enkä tiedä lukeeko kukaan näitä enää, mutta kysytäänpä kuitenkin. Kun vakiovälit ovat 14/48, niin saako kiihtyvyyttä tai huippunopeutta yhtään lisää jos niitä vaihtaa? Sopiiko muiden jammujen rattaat yzäriin kun ei yzärille tarkoitettuja rattaita löydy kun vakiovälityksillä?
power commanderista. Voinko iskeä (vaikka) isäni harlikan powercommanderin yzäriin kiinni? ja sitten vain ladata siihen yzärin kartan? onko tuo ylipäätänsä mahdollista?
Onko kellään hajua mikä mahtais olla kun tossa yks päivä ajoin ysärillä ylämäkeen ja vauhissa iskin pienempää silmään niin kuulu jumalaton rasahus koneesta, mutta en tiiä mistä varmaan vaihteistosta. Nyt on tullu sen jälkee usea satane rullailtua ilman mitään että ois huomannu kulussa mitää erityistä mutta sen oon huomannu ihanku jostain päim pyörää esim. vaihteistosta kuuluis ihan pientä rahinaa sillon tällön, en ole toki varma onko sieltä. Mahtaako joku olla pahasti särki vaikka pyörä kulkee normaalisti?
Tuleekohan myöhässä, mut ruiskun vikakoodi tuo taitaa olla. Siel on melkopaljon kaikenlaista piuhaa ja liitintä, eli joku on poikki taikka väärin. Voisko hapertunut liitin tms olla ottanut itteensä nyt purkaessa ja väännellessä?
Meni varmaan vähemmän aikaa googlen kanssa ku tämän kirjoittamiseen, löyty service manuaalin sivulta 76 kylmänä pako 0.2mm-0.24mm ja imu 0.1mm-0.14mm ja seuraavalla sivulla oli säätöohjeet
Leka81 kirjoitti:Meni varmaan vähemmän aikaa googlen kanssa ku tämän kirjoittamiseen, löyty service manuaalin sivulta 76 kylmänä pako 0.2mm-0.24mm ja imu 0.1mm-0.14mm ja seuraavalla sivulla oli säätöohjeet
Mikähän tuossa on vikana kun oikeelle vilkku toimii, mutta kun vilkuttaa vasemmalle ni ei vilkuta ja menee ilmeisesti oikosulkuun ja pyörä sammuu. Pyörä kävi sen verran osissa että laitoin 150 pytyn ja joitain liittimiä käytin siinä auki. Neuvoja?