Allupallu1 kirjoitti:Hei, mitenkäs pitäskö kiertää yli 10800rpm rave2:lla, tt-suuttimilla ja arrowin putkel? Kun oikee ilosesti ottaa niit kierroksii siihe asti mut sit yhtäkkii tyssää kierrokset ku seinään ja siitähä ne ei sit mee ylös millää...eihä vaa ecu rajota noit kierroksii ku huomasin vast hetki sitte et ei perhana eihä se ookka porattu vaik hiukan hämärässä näytti et olis...
Allupallu1 kirjoitti:Heipähei, tietäiskö kukaan mistä sais polinin sylinterin kannen tilattua, kun sellainen sattuu puuttumaan, että myykö mikään kauppa irtonaisena?
54muli kirjoitti:Moi. Ois sellanen kysymys että ku oon menossa huhtikuussa suorittamaan omalla räsällä inssin ku ajan opetusluvalla korttia ni ku siinä räsässä on 154cc polini, 38mm kaasari, rave, vapari muistaakseni ja tupla änkkäinen arrowin putki niin ja vanha omistaja ei antanu vakio kamoja mukaan ni aattelin et jos ostais vakioputken jostain ja vaikka tukkis sitä nii et tehot vähenee ja säätäis ehkä tyyliin ravea ja kaasarii.. Mut nii sitä mä tulinki kysymää että millasii säätöjä sinne kannattaa tehä ku miettii et pidän ne vaan sen inssin ajan ja ois hyvä et sais nopeesti vaihdettuu takas millasiks oliki... Kiitti vastauksista ( joo sori et oli ehkä osittain väärä topicki)
AapoV kirjoitti:Ei tarvitse konetta irrottaa. Linkissä hyvät ohjeet yläkerran purkamiseen, ja itse männän vaihto normaalisti: männänsokka pois, tappi ulos/sivuun, mäntä pois, (uusi kiertokangen neulalaakeri), uuteen mäntään vähän öljyä esivoiteluksi, toinen männänsokka valmiiksi, mäntä paikalleen männäntapilla, toinen sokka kiinni.
http://taratech.fi/RAVE_II_asennus.htm
jammu miäs kirjoitti:. Onko muilla ollut hankaluuksia pakoputken jousien kanssa olivat ihan pirun tiukat, vaikka kaverin kanssa kahdestaan vedettiin