Tehoputket

Blizzard_
Pyörä:
Yamaha DT, Yamaha WR
Liittynyt:
19.2.2011 19:28
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Blizzard_ » 31.1.2012 20:22

Onko Yamaha WR:ään mitään järkeä ostaa (käytettyä) reilun 300€ tehari, saati että sitten uutena vielä paljon kalliimmalla? Kuinka paljon se sitten oikeasti sitä tehoa tuo?
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut juvee_ » 1.2.2012 12:13

Blizzard_ kirjoitti:Onko Yamaha WR:ään mitään järkeä ostaa (käytettyä) reilun 300€ tehari, saati että sitten uutena vielä paljon kalliimmalla? Kuinka paljon se sitten oikeasti sitä tehoa tuo?
Mitä oon tuota wr topiccia lukenu niin "vääntää vähän paremmin", eli aika vähän... Monet hankkii sen putken vaan niitte äänien takia mitkä on kyl iha maukkaat :D
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Rajis- » 1.2.2012 15:49

Eipä noissa nelareissa se käyrä kovin erilainen tehareissa oo.. Itse ainakin ostasin vaan vapari vaimentinen ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Mattuu-
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
4.1.2010 22:49
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Mattuu- » 4.2.2012 1:50

Mitä noista "tehareista", ilman powercommanderia tehot laskee n. 0.5hp (siis jos kokoputki, jos pelkkä vaparivaimennin niin tehot pysyy samana) commanderilla sen 0.5-1hp tehon nousu kokoputkistolla.
"Ääni tuo tyhmälle luulon voimasta"
EX:Aprilia RS Tuono, 2x Yamaha Wr 125x, 2x Kawasaki KDX 125, 3x Derbi 50cc
Mattuu-:n galleria!
niko.vä
Pyörä:
DT 125-X
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
27.5.2009 21:03
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut niko.vä » 13.2.2012 22:31

kummasta päästä kannattaa porata pop-niitit pois arrowin änkästä villojen vaihdon takia, joka sopii uudenmalliseen detsiin?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Gogge » 13.2.2012 22:43

Yleensä pitää avata molemmista päistä, että saa villat kunnolla sisään.. Mutta jos haluaa kokeilla niin yrittäisin EI välipillin päästä.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Moottori16
Pyörä:
Suzuki rm 250
Liittynyt:
23.10.2009 18:30
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Moottori16 » 14.2.2012 0:48

Ei.. Just välipillin puolelta että saa sen reikäputken esiin ja saa pyöritettyä villat sen ympärille :D
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Clutch » 18.2.2012 12:05

Mitkä eri änkät saa menemään Arrow tehariin ? En tiedä onko sillä väliä mut Yamaha Dt R:n.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Gogge » 18.2.2012 13:17

Kaikki änkät pikku välikappaleella, arrowin oma mennee ainakin suoraan, luultavasti myös gianelli..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
monska
Liittynyt:
11.5.2011 16:58
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut monska » 19.2.2012 18:21

vakioputket suohon! ei tule niillä ajamisesta mitään koska ovat täysin kuristettuja ja lukemani mukaan sisäänajokin olisi terveellisempää moottorille jos se suoritettaisiin kurittomalla putkella.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Clutch » 27.2.2012 22:33

Meniskö lähes mikä vaan änkkä arrowin tehoputkeen kiinni ? Ku nykynen änkkä niin lommolla ja vääntynyt muutenkin ja vuotaa..
Ja ei kiinnostais maksaan mitään 100e änkästä. Miksei joku urpokit mopo änkkäri menis tilalle ?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Rajis- » 27.2.2012 22:39

En kyllä turpokittiä ainakaan laittas, räkäsee varmaan heti villat pihalle ja en voi ees kuvitella niitä ääniä, jos sellasen kevariin tunkee :D osta multa aprilia mx vakioänkkä, just sopivat äänet ja sopiva hinta ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Tontz
Pyörä:
Kawasaki kmx -99 ja -89
Paikkakunta:
Suur-kouvola!
Liittynyt:
29.3.2010 20:10
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Tontz » 28.2.2012 2:28

Onks mäxän/ym vanhempien aprilioiden änkät ylipäätää avattavia? Välipillin pää ainaki kiinteä...
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Rajis- » 28.2.2012 12:49

se on joku kammiovaimentimen ja vaparin risteytys, suora reikäputki muttei villoja mutta silti ihan normi äänet ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut eQ123 » 28.2.2012 16:58

Taitaa olla turbokitissä pienempi se sisäreiän halkaisija, ainaki gianellin änkkä joka oli mopoon oli pienempi reikäne ku kevariin tarkotettu arrowi.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!