Viilaustopic

nigoo
Liittynyt:
18.5.2006 15:31

ViestiKirjoittanut nigoo » 14.3.2011 16:55

Oisk aika kova :P
potta päälle, 12v vesipumppu, letkut ja syyläri :D
-keulii-
Pyörä:
derbi 50cc
Liittynyt:
8.8.2010 10:12

ViestiKirjoittanut -keulii- » 17.3.2011 15:45

Mitä muuten jos pytyssä on 3 osanen pako ja pytty on tuo: [urlhttp://sparewheel.fi/product_info.php/cPath/10_60_543_430/products_id/2356][/url] Vaikutusta tehoihin?
Vai miten se meni
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18

ViestiKirjoittanut Throttle » 17.3.2011 16:26

Onko valurautapytyissä käytettävä valurauta suomugrafiittia vai pallografiittia?

-keulii-, en ymmärä kysymystäsi. Ei ole asteita, eikä vastaavaa.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 17.3.2011 16:38

Varmaaki tarkotti että jos tekee tollasee pyttyy 3 osasen pakoaukon, että onko sillä vaikutusta tehoihi.
Totta sillä varmaa on kunha osaa tehä, eikä pilaa sitä pyttyy. Mutta mitäköhä tehoo taas haetaan?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 17.3.2011 22:00

3 osasella paolla varustettun pytyn pakokanavaa saa levitettyä aika ruhtinaalisesti, joten siltä kannalta sitä tehoa luulisi löytyvän. Tosin, jos huuhtelut on mettässä, niin se tietenkin vie tehoja, tai jos joku muu pytyssä on päin jotain.
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 10.4.2011 18:35

http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... aiatas.jpg

Mitä mieltä ootte jäljestä? Jonkin verran vois vielä siistiä tota itte kanavan pintaa ja reunoja.
Asteita löytyy 197. Levennystä ei niin hirvittävästi tullut, mutta koko kanava sai avarrusta kunnolla.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 10.4.2011 21:27

Kyllä se ihan hyvältä mun mielestä näyttää.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Betaversio
Pyörä:
Tunturimopedi
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
21.9.2006 9:56

ViestiKirjoittanut Betaversio » 11.4.2011 10:18

Eikait tossa mitään erikoisempia.... Vielä kun otat semmosia dremelin hiomarullasydeemeitä ja niillä jurnuutat kanavan kiiltopinnalle niin hyvä on! Sitte vain ankarat testit että selviää paljonko tehot tippu :lol:


P.S. Riittääkö huuhteluiden virtaus...? Näyttää aika matalilta mokomat?
Photobucket galleria
Projektitopikki - Tunturi DX: Muutos 2012
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 11.4.2011 17:29

Jep, pitänee kiillotella se vielä. Harmi kun en tuota ole viilaamattomana käyttäny kiinni, niin ei tosiaankaan saa selville että paljonko tehot tippui :| Mutta eiköhän Airsalista nyt sen verran kokemusta muillakin ole, että huipuista saa jo jonkin näköistä osviittaa! Ja jos sitä joskus tuon mopon kanssa dynolle eksyy...

Huuhteluilla on asteita vähän reipas 130, ja "ajoitukset" excelin mukaan virtais johonkin 110000 - 12000rpm. Ei vaan ole taitoja, eikä värkkejä niitä ruveta viilailemaan.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 25.4.2011 0:55

Kuva

Mitä kannattas tehä, ku tuli vahingossa viilattua pako vähä ylimittoihin??
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
Esajuppeli
Pyörä:
Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
21.2.2010 12:31
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Esajuppeli » 25.4.2011 10:17

Griffsatz kirjoitti:http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/224976_196852877022827_100000943487410_471213_1428582_n.jpg

Mitä kannattas tehä, ku tuli vahingossa viilattua pako vähä ylimittoihin??
Mitenkä pahasti ylimittaiseksi? Ei näytä muutenkaan kovin siistiltä. Suosittelen että siistit tuon, ja porautat tarvittavaan ylikokoon, jolloin aukko suhteellisesti pienenee.
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 25.4.2011 10:51

_Paljon siistimpi tuo on todellisuudessa, ainut tuo vasemman yläkulman lohkeama. n, 7mm jäi ylimittaiseksi ni alko ihmetyttämään että kestääköhän m-renkaat. Neuvokaapas miten tuota sais siistittyä? Kovametalli terällä tein tuon. kivikiekolla ja hiekkapaperirullilla viimeistelin. Kertokaapa mitä tarkoittaa viisteet?
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
Betaversio
Pyörä:
Tunturimopedi
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
21.9.2006 9:56
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Betaversio » 25.4.2011 12:22

Mikä pytty toi on? Pevun plusu vai? Uutta pyttyä kehiin. Ja sen uuden vois jättää vaikkapa viilaamatta jos pako menee vahingossa 7mm ylileveäksi.
Photobucket galleria
Projektitopikki - Tunturi DX: Muutos 2012
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 25.4.2011 19:44

Toi on pevun pytty ja tarkemmin laskettuna 3mm leveä. :nolo:
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 25.4.2011 19:56

Kertokaapa mitä tarkoittaa viisteet?
Viisteet on ne pyöristykset aukkojen reunoilla. Kun männänrengas iskeytyy siihen aukon reunaan, viistoon reunaan iskeytyminen aiheuttaa paljon vähemmän damagea siihen mäntään, mitä suoraan reunaan iskeytyminen, ja siksi viistäminen on tärkeää.

Ja sen uuden vois jättää vaikkapa viilaamatta jos pako menee vahingossa 7mm ylileveäksi.
Huomaa sellainen asia, että Griffsatz myönsi pilanneensa pytyn, ja myönsi että itse kämytti, eikä sepittänyt mitään edellisiä omistajia. Se on jo mielestäni noin yleisesti ottaen hyvä suoritus!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista