Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.2.2013 21:09

Timmi alakerta kestää ehkä, mutta ei varmaan kovin kauaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
2HammasKojootti
Pyörä:
Derbi x-race
Liittynyt:
27.3.2011 16:47
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut 2HammasKojootti » 26.2.2013 15:24

en ole varma kuuluuko tämä kysymys tänne mutta mistä saa 75cc pro raceen männän
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 27.2.2013 19:16

@Moposport, taikka ulkomailta esim. gearparts24, dam-sport...
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
luikero
Pyörä:
Derbi DRD Racing SM, Suzuki RGF proju
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.10.2011 14:54
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut luikero » 7.3.2013 21:13

Kiitos miksuhh:lle. Mutta seuraava ongelma --->

En nyt tiedä onko ihan oikea paikka mutta kysellään aluksi täällä. Elikkäs nyt uudenmallin rabasassa kiinni 73 cc airsal, metrakit pro race putki ja 20 mm phbg. Aluksi ei lähtenyt käyntiin mutta sitten käänsin magneeton aluslevyä myötäpäivään eli omasta mielestä pistin sitä myöhemmälle. Lähtee käyntiin, muttei kierrä kuin ehkä 9 krpm. En osaa arvioida paljon laitoin myöhäisemmälle mutta miten näitä sähköjä kannattaa säätää että saisi kohillee edes jotenkin? Pelkästään korvakuulolta vai testaamaan? Pelkään vain että rupeaa nakuttamaan tms. Kiitos.
Myynnissä sekalaista RGF osaa paljon, kyselkää jos on tarvetta! Ostetaan myös tehari samaan pyörään!
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 8.3.2013 2:24

luikero kirjoitti:rupeaa nakuttamaan

:lol: sitä ei kyllä tarvii pelätä!
Got SPL?
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut VictorH » 8.3.2013 10:22

onko vakiosähköt?
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
Simo Luoma
Pyörä:
Derbi Senda R extreme 2004
Liittynyt:
21.8.2010 19:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Simo Luoma » 8.3.2013 13:24

luikero kirjoitti:Kiitos miksuhh:lle. Mutta seuraava ongelma --->

En nyt tiedä onko ihan oikea paikka mutta kysellään aluksi täällä. Elikkäs nyt uudenmallin rabasassa kiinni 73 cc airsal, metrakit pro race putki ja 20 mm phbg. Aluksi ei lähtenyt käyntiin mutta sitten käänsin magneeton aluslevyä myötäpäivään eli omasta mielestä pistin sitä myöhemmälle. Lähtee käyntiin, muttei kierrä kuin ehkä 9 krpm. En osaa arvioida paljon laitoin myöhäisemmälle mutta miten näitä sähköjä kannattaa säätää että saisi kohillee edes jotenkin? Pelkästään korvakuulolta vai testaamaan? Pelkään vain että rupeaa nakuttamaan tms. Kiitos.

Vaiha tuo putki tai pytty, joko kireämpi pytty tai vähemmän kiertävä putki. Ei mitään järkeä nuin hyvää putkea tuhlata tuon airsalin kanssa kun putken potentiaalista jää ties kuinka paljon käyttämättä + se ottaa sen piikin luultavasti helvetin myöhään (eikös nuissa prorace putkisa ollu tehoalue 9000-15000rpm)
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
luikero
Pyörä:
Derbi DRD Racing SM, Suzuki RGF proju
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.10.2011 14:54
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut luikero » 8.3.2013 20:07

Sori, tapahtui ajatuskatkos. Käänsin siis pohjalevyä myötäpäivään, mutta pultit liikkuivat rei'issä vastapäivään :D

Ja on siis vakiosähköt. Tällä hetkellä kun polkasee tulille niin potkaisee vähän takaisin...? Normaalia?

Siis se unohtui mainita että pyttyä viilattu, pakoaukon asteita noin 200 ja levennetty myös. Huuhteluihin ei ole koskettu, ainakaan vielä kun ei ole sopivaa työkalua. Kantta on myös madallettu, en osaa sanoa paljon kun en ole mitannut ja pytty ei uutena minulle tullut. Seuraavaksi ostolistalla kunhan saa kesätöistä rahaa niin kisasähköt, ehkä isompi kaasari.

Tänään testailin ja se kiertää nopeasti sellainen 9krpm, mutta jos pitää vielä vähän kaasua pohjassa niin vetää loppuun, vakiomittariston mukaan siis. En tiedä ovatko säädöt kaasarista rikkaalla vai onko niissä sytytys perseellään. Ideoita? Ajanut en ole kun ei ole ketjuja eikä lisenssiä. Lisenssi tulee takaisin 1.4 jolloin olisi kiva jos mopolla pääsisi eteepäin... :D
Myynnissä sekalaista RGF osaa paljon, kyselkää jos on tarvetta! Ostetaan myös tehari samaan pyörään!
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 8.3.2013 23:47

luikero kirjoitti:pakoaukon asteita noin 200
70cc Pro Races on myös pakouakon asteet tasan 200. Aika raju lukema Airsalille. Pitäshän sen lähtee vakiosytytyksellä käymään ja toimiakki, mutta jos se kerta rajottaa, niin sytytys on perseellään. Sytty liika aikaasella jos potkaasoo takaasi. Liikä mäyhääsella jos rajottaa. Tähänhän rajotetut CDI-poksitkin perustuu eli säätää syttyä myöhäsemmälle.
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
tube2
Pyörä:
Derbi DRD pro -07
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.2.2011 18:10
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut tube2 » 13.3.2013 22:37

Onko kellään kokemusta Airsal Extreme 88cc pytystä että onko yhtä susi huuhteluiltaan ja valultaan kuin muut airsalin pytyt ?
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 13.3.2013 22:53

Saattahan se olla, mutta ehkä siellä oletetaan, että tuon tason pytyn kun joku laittaa kiinni, niin on myös taitoa avartaa lohkot sopiviksi ja hieman siistiä pyttyä. Jos siis tarvetta sille on... :) Kyllähän toi varmasti potkii oikeiden osien kanssa (kisasähköt, 28mm---> kaasari, sopiva putki jne. )
Midrace Aerox projekti
[SuiZamiÄs]
Pyörä:
Husq sm 131
Liittynyt:
6.12.2011 10:19
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut [SuiZamiÄs] » 13.4.2013 20:53

Itellä on RX Apikka vuosmallia 04 eli munarallin koneel ja mietin että mikä sylinteri kyseessä ku kyljessä lukee "TOP" entinen omistaja sano Metrakitin sylkäksi mutta ei erottanut edes turbo ja metrakittiä toisistaan joten olis kiva tietää :D kyseessä siis 75cc pytty.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 13.4.2013 20:56

Top Performancesin 75cc pyttyhän se on ;)
Midrace Aerox projekti
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Palezu » 13.4.2013 21:43

luikero kirjoitti:Siis se unohtui mainita että pyttyä viilattu, pakoaukon asteita noin 200 ja levennetty myös. Huuhteluihin ei ole koskettu, ainakaan vielä kun ei ole sopivaa työkalua. Kantta on myös madallettu, en osaa sanoa paljon kun en ole mitannut ja pytty ei uutena minulle tullut. Seuraavaksi ostolistalla kunhan saa kesätöistä rahaa niin kisasähköt, ehkä isompi kaasari.

Tänään testailin ja se kiertää nopeasti sellainen 9krpm, mutta jos pitää vielä vähän kaasua pohjassa niin vetää loppuun, vakiomittariston mukaan siis. En tiedä ovatko säädöt kaasarista rikkaalla vai onko niissä sytytys perseellään. Ideoita?


Laitappa kuvia viilauksista? Eikö se muka edes yrittänyt lähteä ennen kuin säädit sytkää? Kyllähän se nyt pitäis käyntiin sentään saada sillä vakioasetuksellakin.. Ite alkaisin säädellä sytkää vasta sitten kun vehje on saatu käymään jotenkin ja pääsee kokeilemaan että auttaako sytkän säätö vetoihin.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 23.4.2013 15:26

Paljonko tolla MK Handmade 75ccllä ajelee yhdellä männällä? 21mm kaasari sopiva? Kampuralla ajettu varmaan kohta joku 15k. Remppaa tulossa kyllä parin kuukauden sisällä :roll: Kaippa tuo kestää, kunha ei huudata kauheesti. Kannattaisko samalla panostaa hiilariläppiin, ja kytkinpuolta varmaan kandee vahvistaa?
Midrace Aerox projekti

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista