Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut maapertaja » 13.7.2013 2:06

Itse pääsin aprilialla aikoinaan 80cc airsalilla,enoxilla, 21mm dellortolla, 109 km/h gps tasasella.
Tietysti muna asennossa :D
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut arsori » 15.7.2013 0:20

http://www.motot.net/galleria/albumi24062/

Sanokaas mielipiteenne, omasta mielestäni aika loppuun ajettu?
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Shape » 15.7.2013 0:33

Jos tuon pinnoitettu, kuten vähän epäilen, niin suoraan verkonpainoksi joutaa.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut arsori » 15.7.2013 12:33

no ei tuo oikein verkonpainoksikaan kelpaa, kun on niin perhanan kevyt :s

Mutta siis tosiaan tuo sylinteri oli tuossa kunnossa, kun ostin sen pari kuukautta sitten edellisen omistajan mukaan "hyväkuntoisena." Täytynee jatkossa miettiä kahdesti ennenkuin ostaa käytetyn sylinterin parin kuvan perusteella, vaikka halvalla saisikin!
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
ViTSi
Pyörä:
HM derabage rr 50 (EX) , KTM exc 125, Montesa cota 123, rex 50 skootteri, Kawasaki kx250f
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
26.10.2010 20:15
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut ViTSi » 16.7.2013 9:04

Noniin tässä hetken näitä osia katellut netistä ja tällälläsiin vaihtoehtoihin päätynyt.. eli mitä mieltä ootte onko rahansa värtti? Pientä lisätehoa siis haen ja laatua.

http://www.vsmotoparts.com/doppler-vortex-cylinder-am6 Tää vaikuttaa tosi mielenkiintoselle ja hyvälle. Jossain luki että on aika tehokas että onkos sitten jo liikaa tehoja. 2 renkanen mäntä siinä ainakin mukana tulee joten ei varmaan heti vaihtamassa tarvitse olla.

http://www.vsmotoparts.com/malossi-mhr- ... arelli-am6. Siinä sitten malossia. Taitaa olla ihan laadukas? Ja tehoja saa vakioon verrattuna kuinka paljon?

http://www.gearparts24.de/zylinderkit-a ... a6003.html Ja athena joka nyt on hyvä mutta eipä niitä tehoja kamalasti enempi ole.

Mikä näistä tai muitakin saa ehotella olis nyt sitten paras??

Mitä muuta pitää sitten vaihdella jos joku noista seteistä kiinni laitan. Tulppaa lämpimämpään arvoon varmaan vaihtaa pitää. Kampiakselihan menee samalla vaihtoon joten samalla vois ehkä hihkasta mistä kampuroista on hyviä kokemuksia. Kestävää ja laadukasta taas haetaan.

Vastauksista kiitän valmiiksi jo :D
Käy katsomassa galleria! Kommento sekä arvioi!
maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut maapertaja » 16.7.2013 13:48

Samaan rahaan saa jo isompiakin sylintereitä :roll:
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 16.7.2013 14:42

ViTSi kirjoitti:Tulppaa lämpimämpään arvoon varmaan vaihtaa pitää
:x kylmempään.. Ja miksi 50cc ?? Saat aivan hyviä 70- 80 cc sportti luokan pyttyjä samaan hintaan
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 16.7.2013 14:52

50ccistä en ottaisi mitään, jos tarkotuksena virittää. Jos tarkoituksena vaihtaa vaan sylinteri, niin sitte ottaisin noista kaikkein laiskimman, eli veikkaisin Doppleria.

Kampiakseliksi sitten Doppler Endurance vsmotopartsilta. 109€ ja kestää 18000rpm. Ihan pelkkää laatua, en tiiä mistä oot lukenu että Dopplerin kampurat ois huonoja :lol: :lol: :lol:
Midrace Aerox projekti
ViTSi
Pyörä:
HM derabage rr 50 (EX) , KTM exc 125, Montesa cota 123, rex 50 skootteri, Kawasaki kx250f
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
26.10.2010 20:15
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut ViTSi » 16.7.2013 19:16

Juu samoilla hinnoillahan saa isomman pytyn mutta ihan 50cc pidän viellä.

Ja siis viellä kerran. Perus idea on ihan vain sylinterin vaihdos, mutta pieni teho lisää silti haen. En siis halua ihan vain viritystä varten uutta pyttyä osta.

Luin joltain saksalaiselta foorumilta että Dopplerin kampura olisi todella huono. Oma saksan taito ei nyt ole mitään huimaa joten saattoi olla että heidän asiayhteytensä on ollut vähän eri ja olen käsittänyt väärin...
Mutta ainakin siis täällä kaikki sanoo että doppleri on hyvä joten epäilen että käsitin väärin :D
Viellä vähän kampuroista sen verran mitä luulette miten hyviä vaikka top performansen tai airsalin kampurat on?

Yritän nyt saada vähän kokonais kuvaa näistä sylintereistä että mikä on laadukas ja mistä saa minkäkin verran tehoa ja missä paras hinta laatu suhde ja näin.

Eli dopplerin sylinteri olis luultavisti kesyin? Athenassa aavistuken enempi tehoja kun vakiona. Entä tuo malossi? Ainakin vaikuttaa hyvälle.
Käy katsomassa galleria! Kommento sekä arvioi!
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 16.7.2013 20:09

Saksan foorumeilta kun lukee, niin usein tulee väärin käsityksiä, koska siellä kielioppi on aika erilainen verrattuna Suomeen. Todennäköisesti siellä on sanottu esimerkiksi, että Doppler ei ainakaan ole huono valinta tai vastaavaa. Saksassa kuitenki sana nicht, tai kein/keine muuttaa koko lauseen merkityksen kielteiseksi (joo olen opiskellu Saksaa).

Doppler tosiaan on hyvä merkki, ja varmasti ajaa asiansa erittäin hyvin.
Midrace Aerox projekti
foR95
Liittynyt:
10.4.2013 20:31
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut foR95 » 17.7.2013 21:55

Tietääkö joku minkä kokoinen pakoaukko airsal 50cc:ssä on?
ViTSi
Pyörä:
HM derabage rr 50 (EX) , KTM exc 125, Montesa cota 123, rex 50 skootteri, Kawasaki kx250f
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
26.10.2010 20:15
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut ViTSi » 17.7.2013 22:56

Niin viellä tietääkö joku minkälainen toi malossin pytty on??
http://www.vsmotoparts.com/malossi-mhr- ... arelli-am6

Millasia tehoja saa ihan noin vaan verrattuna vakioon. Laatu ja kestävyys on minkälaista?
Ei varmaan sitä kaasutintakaan tarvitse viellä vaihtaa tuolla.
Käy katsomassa galleria! Kommento sekä arvioi!
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Parta779 » 18.7.2013 8:51

Riippuu ihan mitä tehoo haet, kaasari varmaa hyvä vaihtaa mut menee vakiollaki.
Ite kyl laittasin 70cc suoraan. Halvempaa ja tehokkaampaa.
It Ain't fast without mixed gas!
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 18.7.2013 10:12

Toi malossi on tehokkaimpia 50cc pyttyjä. En suosittele
Midrace Aerox projekti
Driver7
Pyörä:
Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
24.9.2012 16:09
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Driver7 » 18.7.2013 12:32

Eikös se ole MHR team 50cc, joka on se tehokas? Toi on kuitenkin replica ja kääntäjällä luin gearpartsin sivuilta, että sopisi hyvin jokapäiväiseen ajoon.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista