JiiPee102
- Liittynyt:
- 5.6.2017 0:19
Käykö alkuperäisen sylinterin tilalle tuo stage 6 street race 50cc ja tarviiko sen kanssa isompaa suutinta vai meneekö suunnilleen samoilla säädöillä alkuperäisen sylinterin kanssa?
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Käy, bolt-on. Voi vaatia kaasuttimen säätöä, mutta on hyvin lähellä vakiosylinteriä että mitään teho lisäystä ei kannata odottaa.
Grönni
- Pyörä:
- Yamaha wr 125 2015, Kawasaki kx 250f 2017
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 1.4.2017 17:42
.
Viimeksi muokannut Grönni päivämäärä 22.4.2018 21:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Hmkuskipärrää
- Liittynyt:
- 18.4.2018 19:41
Meneekö normi am6 tiivistesarjan sisempi kannentiiviste myös airsalin 80cc am6?
Grönni
- Pyörä:
- Yamaha wr 125 2015, Kawasaki kx 250f 2017
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 1.4.2017 17:42
En usko koska tuossa airsalissa on isompi palotila kuin vakio kannessa, niin tarviit isomman tiivistee siihe.
Eeero
- Liittynyt:
- 21.5.2017 11:13
Grönni kirjoitti:Moro! Nytte olis onkelma ton mun 06 detsin kanssa eli täyskaasulla mopon kierokset veivaa/heittelee noin kahden-kolmen sekunnin välein, että väillä kiihtyy ja sit iha ku menis tukkoo ja hidastuu vähäse (+/- 3km/h). vireinä on kevyesti viilattu pa, madallettu kansi, leovince v6 ja vapari, välit on 13-60 ja niillä kulkee sen 85 gepsiin eli vissiin ihan hyvin...
Kuullostaa ainaki itelle bensansyöttö ongelmasta. Alkoko vika yhtäkkiä vai teitkö jotain mopolles josta tää alko. Saattaa olla kans jotain häikkää sähköissä, jonka seurauksena sytytys hieman pätkii tai tulee välillä myöhässä. Varmaan kannattaa purkaa kaasari ja puhdistaa kaikki hyvin, katsoa ilmanputsarin kunto ja öljytä tarvitessa ja kattoo viel ettei missään vaan olis imuvuotoa näin alkuun.
menee täyziii
LeeviS01
- Pyörä:
- Aprilia RX -09, Suzuki PV 74cc -93
- Liittynyt:
- 22.4.2018 17:11
Moro, elikkäs -09 Aprilia RX:ssä semmonen että kun sen käynnistää, niin kierrokset nousee ja jää leijumaan n. 15-20 sekunniksi, ja kun ajan täyskaasulla (kylmällä tai lämpimällä koneella) ja painan kytkimen pohjaan, niin kierrokset alkaa leijumaan joksikin aikaa tai kunnes alan moottorijarruttamaan. Imuvuotoa ei pitäisi olla, mikä siis vikana
? Pääsuutin on kokoa 100, kurit on poistettu ja putkena toimii Metrakit Thrower.
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Kyl se vaikuttas imuvuodolta, tai pieneltä suuttimelta.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
LeeviS01
- Pyörä:
- Aprilia RX -09, Suzuki PV 74cc -93
- Liittynyt:
- 22.4.2018 17:11
Reetuhai2 kirjoitti:Kyl se vaikuttas imuvuodolta, tai pieneltä suuttimelta.
Vaihdoin 2 pv sitten uuden imukaulan tiivistekumin, ja tarkastin että imuvuotoa ei tule ainakaan siitä... voiskohan johtua siitä, kun kumikurkku (pitkä kuminen letku ilmanputsarin ja kaasarin välillä) ei ole kiinni ilmanputsarissa?
LeeviS01
- Pyörä:
- Aprilia RX -09, Suzuki PV 74cc -93
- Liittynyt:
- 22.4.2018 17:11
LeeviS01 kirjoitti:Reetuhai2 kirjoitti:Kyl se vaikuttas imuvuodolta, tai pieneltä suuttimelta.
Vaihdoin 2 pv sitten uuden imukaulan tiivistekumin, ja tarkastin että imuvuotoa ei tule ainakaan siitä... voiskohan johtua siitä, kun kumikurkku (pitkä kuminen letku ilmanputsarin ja kaasarin välillä) ei ole kiinni ilmanputsarissa?
Ja tosiaan noi kierrokset alkaa leijumaan vaan silloin kun oon ajanut hetken suht korkeilla kierroksilla täyskaasulla.
Sebuu
- Liittynyt:
- 1.8.2017 4:18
Elikkä oon tota kytkintä säätänä tuolta kytkinkopan sisältä mut ei sitte vittu millään ala toimimaan. Eli lähen normaalisti ajamaan ja kun täydelläkaasulla ajaa nii kierrokset nousee tappiin ja itse mopo kiihtyy liian hitaata tehoon nähden. Just on uusittu kytkin eli stage 6 carbon kytkin ja muuna tekniikkana on tpr 70cc,21mm dellorto ja muuta kivaa. Oisko kellään mitään ideoita miten sais tän vittumaisen luistamisen pois? Kaikki ideat otetaan huomioon!
sitkuura
- Liittynyt:
- 1.7.2012 10:54
onko vaihteistossa sinne sopiva öljy? uusia kytkinlevyjä liotettu öljykylvyssä ~vrk? minkälaiset jouset? kasattu oikein? jos uudet ja kuivat levyt on ehtinyt kunnolla luistamaan ja ottamaan lämpöjä, on mahdollista että ne on "palaneet" eikä enää pidä vaikka mitä tekis
Sebuu
- Liittynyt:
- 1.8.2017 4:18
sitkuura kirjoitti:onko vaihteistossa sinne sopiva öljy? uusia kytkinlevyjä liotettu öljykylvyssä ~vrk? minkälaiset jouset? kasattu oikein? jos uudet ja kuivat levyt on ehtinyt kunnolla luistamaan ja ottamaan lämpöjä, on mahdollista että ne on "palaneet" eikä enää pidä vaikka mitä tekis
Sopiva öljy on,Kytkinlevyt oli öljyssä yön,Stage 6 kytkinjouset,Kasattu on oikein
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Miten se painelevy on säädetty? Oikea säätö löytyy kutakuinkin kun kiristää niin pitkälle että painelevy lähtee juuri ja juuri kantamaan ja siitä 0,5-1 kierrosta takaisin. Tämä siis niin että vaijeri on paikallaan. Lopuksi tarkistaa että levyt on tiukasti paketissa.
E:mitä öljyä?
Sebuu
- Liittynyt:
- 1.8.2017 4:18
Malagutisti kirjoitti:Miten se painelevy on säädetty? Oikea säätö löytyy kutakuinkin kun kiristää niin pitkälle että painelevy lähtee juuri ja juuri kantamaan ja siitä 0,5-1 kierrosta takaisin. Tämä siis niin että vaijeri on paikallaan. Lopuksi tarkistaa että levyt on tiukasti paketissa.
E:mitä öljyä?
Castrollin mtx 10w40 on öljynä ja voitko vähän selventää tota "painelevy lähtee juuri ja juuri kantamaan"
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista