Anteeks mut miks ehdotatte imuvuotoa, kun toisella kaasuttimella toimii?
Kaasarin juuressa imuvuoto?
Mitkä kaikki muuttuu kun vaihdat kaasarin? Vaihdatko samalla imukaulaa?
Kun ennen vanhaan oli säädettävä pääsuutin ja myöhemmin upeasti toimiva moottorisahan kaasutin, sai just sellaseksi kuin halusi...
Ennen vanhaan mopojen viritysaste oli sitä luokkaa että on ihan sama mikä siellä sitä pensaa syöttää, oli siellä sitten bing ilman neulaa, ilman sykettä toimiva tillotsoni tai vaan pensahana mitä avaa sopivan määrän. Todettu on että kaikki toimii.. Joku bingikin on sellanen on-off tyylinen. Se joko toimii tai ei toimi, ja jos se ei toimi eikä mene säätöihin, se on sitten voivoi koska säätöjä ei ole. Ei mitään loistavia verrattuna nykyisiin perus lorttoihin jossa on monta säätöä.
Itte ehkä kävisin sen kaasarin läpi, putsaisin kaikki kanavat ja tarkastaisin neulaventtiilin ja bensapinnan. Jotenkin tuntuu että jos on ihan mahdotonta saada säätöihin, voisi kyseessä olla joku kaasarin sisänen ongelma, tukos jossain, väärin säädetty bensapinta tai vähän kuseva neulaventtiili.