Beta22
- Liittynyt:
- 11.7.2019 2:32
[piilota][/piil
Viimeksi muokannut Beta22 päivämäärä 29.7.2020 0:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Leevi69
- Liittynyt:
- 5.7.2020 20:07
Reetuhai2 kirjoitti:Leevi69 kirjoitti:Moro! Olis vähän kysyttävää tosta Riejun katalysaattorista.!
Poistaminen ei käytännössä tehoa tuo, jos se ei oo tukossa. Ääniinkään ei pitäs pahemmin vaikuttaa. Poisto tapahtuu ottamalla rälläkkä käteen ja vetämällä paisari poikki. Poistetaan sopivaa väkivaltaa käyttäen ylimääräset asiat sisältä ja räitään putki kokoon. Ja takasinhan sitä ei tietenkää sen jälkeen saa, mutta kukapa sen sinne haluis laittaakkaan.
Kiitos vastauksesta, mitäköhän hyötyä sen poistamisesta sitten on?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Kuten sanottu, tehoihin sen ei pitäs vaikutta jossei se oo tukossa. Yleensähän ne otetaan pois siinä kohtaa kun menee tukkoon/alkaa hajoomaan palasiks ja haittaamaan pakokaasua.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
EipäOllu:D
- Liittynyt:
- 25.10.2019 23:31
Viimeksi muokannut EipäOllu:D päivämäärä 28.8.2020 0:06, muokattu yhteensä 1 kerran
am666
- Liittynyt:
- 28.4.2020 0:18
Multa sattus löytymään tollanen Italkitin 40.25 kokonen mäntä. Jos laitan siihen 40.30 männänrenkaat, kuinka paljon se eroaa 40.30 männästä? Vai tuleeko käyntivälys liian isoksi, vaikka laittaisinkin 40.30 männänrenkaat?
arihy
- Liittynyt:
- 15.5.2007 12:38
Ostettiin keväällä tyttärelle Malaguti XSM -10 ja se on alkanut kadottamaan välillä tehoja lämpimänä. Välillä kulkee tämmöisen 90kg miehen alla isoimmalla vaihteellakin rajoittimeen saakka, mutta välillä ei jaksa mennä tasaisellakaan kuin mittarin mukaan 50. Lämpömittarin mukaan lämmöt pysyy normaaleina. Kylän pojat oli purkaneet kaasuttimen kertaalleen, mutta ei ollut vaikutusta. Ilmeisesti pakoputkesta on poistettu laippakuristin, mutta muuten vakio. Mistä lähtisi vikaa paikallistamaan?
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Onkohan suutin vaihdettu isompaan? Kulkeeko ryyppy päällä paremmin?
Paljonko ajettu?
arihy
- Liittynyt:
- 15.5.2007 12:38
Malagutisti kirjoitti:Onkohan suutin vaihdettu isompaan? Kulkeeko ryyppy päällä paremmin?
Paljonko ajettu?
Ajettu mittarin mukaan 17tkm ja suuttimen koosta ei ole tietoa. Pitää kysyä pojilta, jotka oli kaasarin purkaneet onko katsoneet suuttimen kokoa. Tänään kun kävin koeajolla, niin ryyppy päällä kulkee paremmin ja erityisesti silloin kun tuntuu muuten vaan hyytyvän.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Siinähän on silloin liian pieni suutin. 5 numeroa isompi tilalle niin pitäis helpottaa.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
am666
- Liittynyt:
- 28.4.2020 0:18
mikähä o ku mul ois moposportin 70cc sylinteri, ja kysyin moposportilta mikä mäntä siihen käy, ne vastas ja mul on just se mäntä minkä ne kerto olevan oikee. Mäntä jää kuitenkin jonkun 1-3 milliä sylinterin reunasta liian alas tai siis se ei nouse tarpeeks korkealle ja toinen ongelma että jäähdytysnesteet menee suoraan sylinteriputkeen ja sitä kautta kampikammioon ja putkeen. Kannen ei pitäisi olla kovin kiero ja sitä on koitettu myös saada suoremmaksi. Eri tiivisteitä myös kokeiltu ja tiivistemassaa jne. Mikäköhä täs ny mättää?
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
1-3 milliä on moottorihommissa aika iso skaala.
Jos kansi ei uppoa palotilaan on vaan vähän korkeaksi jäänyt. Sorvin kautta joko ylhäältä tai alhaalta siivua vähä riippuen et miten asettuu.
En ihmettele vaikka olisi kiritty kieroon jos muut mittailut on em. luokkaa
detsionhyvä
- Liittynyt:
- 17.7.2020 15:59
Mikäs meni väärin? Laitoin detsiin uudet kytkinlevyt ja nytte tuntuis kytkin luistavan, ottaa kierroksia ihan yhtäkkiä piikillä ilman että nopeus kasvaa, ei kummiskaan tapahu alemmilla kierroksilla.
Voisko olla kun kytkintappi ei menny ihan kokonaan sisään koloonsa?
am666
- Liittynyt:
- 28.4.2020 0:18
detsionhyvä kirjoitti:Mikäs meni väärin? Laitoin detsiin uudet kytkinlevyt ja nytte tuntuis kytkin luistavan, ottaa kierroksia ihan yhtäkkiä piikillä ilman että nopeus kasvaa, ei kummiskaan tapahu alemmilla kierroksilla.
Voisko olla kun kytkintappi ei menny ihan kokonaan sisään koloonsa?
Itellä kans sama homma mut kytkinremppaa en oo viel tehny, oottelen itekki vastausta jos johtuiski jostai muusta ettei tarttis sitä remppaa tehä
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Vaijeri tai painelevyn säätö liian tiukalla-> kantaa ja luistaa siksi.
Tomiv
- Liittynyt:
- 9.8.2020 16:23
Hei,
Minulla olisi ongelma mihin en itse löydä vastausta, enkä osaa itse tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä, koska olen uusi mopoiluun
. Minulla on factorybike yr 50, jonka ostin hetki sitten ja on toiminut hyvin(pieniä vikoja lukuunottamatta, jotka jopa minä osasin korjata), mutta nytten olen ihmetellyt minne jäähdytysnesteet katoaa ja huomasin, että se valuu palotilassa. vanhaomistaja kertoi vaihtaneensa männän juuri ennen kuin sen ostin. osaisiko joku kertoa mikä on vikana?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista