varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Niistä, jotka siellä kaasarissa on valmiina.
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
@varpaat_suussa no, niinpä tietenkin..
tyhmä kysymys.
DTD-R
- Pyörä:
- Muutama hassu
- Paikkakunta:
- Hki
- Liittynyt:
- 10.5.2009 11:59
Mistäköhä PS suuttimist kannattais lähtee liikkeelle 28mm keihinin PWK? Pyörä on piikki kmx giannellilla, hiilari läpillä ja vaparisuodattimel. Orkkis 26mm kaasaris on 102,5 PS.
Pahemmi en oo löytäny mitä säätöi porukka on laittanu 28mm kaasaria. Tessus ainaski muistelin ku laitto 30mm tilalle 35mm nii PS pomppas 40 numeroo ylöspäi...
Ehdotuksia?
"Flying Finn" The Legend still lives J.S.
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
Sillä mikä siella kaasuttimessa nyt on?
DTD-R
- Pyörä:
- Muutama hassu
- Paikkakunta:
- Hki
- Liittynyt:
- 10.5.2009 11:59
Ei mitään. Ostin hieman puretun, TK ja PS suuttimet puuttui sekä neula että säätö ruuvit. TK suuttimet löyty omaa takaa (40, 42, 45)
"Flying Finn" The Legend still lives J.S.
PJJHCHHOA
- Pyörä:
- Derbi Senda R '02
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 9.10.2012 21:28
Mikähän ois lähellä oikeeta pääsuuttimen kokoo Derbiin TALVEKS ku vireinä tyhjä vakioputki Gianellin änkällä ja vakio ilmanputsari korvattu Bilteman vaahtomuovitötteröllä ?
Ja kaasari siis Dellorto PHVA 14mm.
Ja sitten mitä tk suutinta suosittelette et lähtis paremmin käyntiin pakkasella ? :O Olipas taas "selkee" teksti...koittakaa ymmärtää
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
Ja sitten mitä tk suutinta suosittelette et lähtis paremmin käyntiin pakkasella ?
Jollei lähe käymään, kannattaa ehkä ryyppysuutinpuolelta hakea vikaa mieluummin kuin tyhjäkäyntipuolelta.
Mikähän ois lähellä oikeeta pääsuuttimen kokoo Derbiin TALVEKS ku vireinä tyhjä vakioputki Gianellin änkällä ja vakio ilmanputsari korvattu Bilteman vaahtomuovitötteröllä ?
Mikä suutin siellä nyt on paikallaan? Mitä mopo tekee sen suuttimen kanssa?
Sako600
- Liittynyt:
- 30.4.2012 12:02
Morjensta
Minkäkokonen suutin olis hyvä gileraan (2009), Kun kuriton vakioputki ja kaasarin reikälevy pois. Ehkä tulevaisuudessa laittaisi jonku vakiosta poikkeavan ilmanputsarin. Nykyään 80 suutin paikallaan ja buuaa aika pahasti. Missä asennossa neula kannattaa olla? Tässähän on siis 17.5 dellorto.
PJJHCHHOA
- Pyörä:
- Derbi Senda R '02
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 9.10.2012 21:28
Slerpa_ kirjoitti:Ja sitten mitä tk suutinta suosittelette et lähtis paremmin käyntiin pakkasella ?
Jollei lähe käymään, kannattaa ehkä ryyppysuutinpuolelta hakea vikaa mieluummin kuin tyhjäkäyntipuolelta.
Mikähän ois lähellä oikeeta pääsuuttimen kokoo Derbiin TALVEKS ku vireinä tyhjä vakioputki Gianellin änkällä ja vakio ilmanputsari korvattu Bilteman vaahtomuovitötteröllä ?
Mikä suutin siellä nyt on paikallaan? Mitä mopo tekee sen suuttimen kanssa?
Pätkii ainaki tosi pahasti korkeilla kierroksilla vapaalla/1-2-3 vaihteilla :O
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
- Paikkakunta:
- Evijärvi
- Liittynyt:
- 26.9.2012 15:59
Onkohan liika iso suutin, kun viime talvena ajeltiin 85 pääsuuttimella ja kurittomana (reikälevy paikallaan). Lähti paskasti käyntiin mutta toimi kai ihan kiitettävästi. Samalla siis tyhjäkäyntisuutin vaihdettu isommaks.
Nyt täks talveksi lyöty 90 suutin, lähtee paremmin käyntiin ainakin mitä näitä -8 pakkasia tainnut parhaimmillaan olla. Mutta ajossa tämä laitos ei jaksa kiertää isommilla vaihteilla.
Lyhyitten väliensä ja kurittomuutensa ansiosta ottaa ilosesti 1-2 vaihteella sen verran kierroksia että mittari loppuu kesken, mutta siitä ylöspäin vaatiikin jo huudattamista. Ja ajossa sitten 5-6 vaihteella pääsee 70 mittariin ja kiertää max. 10k suunnilleen. Normaalisti ajossa kiertää max 8000-9000 ja tuntuu vähän nykivän täydellä kaasulla. Ryypyn pieni anto saa aika hyvin tukehtumaan samantien.
Vielä kesällähän 85 suuttimella tämä kiersi 6 vaihteen yli 12000 kierrokseen ilman mitään vaivaa, ja nyt vain sen 8000 rpm.
Mitään en ala enään availemaan tästä laitoksesta, mutta jos se käy vähän rikkaalla, niin eihän ilmaruuvin väänteleminen vaikuta täyskaasuun mitenkään.. Pitää siis odotella jos vaikka lauantaina -20 asteen pakkasella toimis erilailla.
AKcrime
- Liittynyt:
- 24.2.2013 1:08
Kertokaapas nopeasti että minkä kokosella pääsuuttimella lähtis säätöjä hakemaan?
Tekniikkana siis toimii TPR 85cc valurautapytty ja kaasuttimena on Keihin 28mm, putkena väliaikaisesti leovince v6
Oisko joku 115, 120 lähellä?
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
- Paikkakunta:
- Evijärvi
- Liittynyt:
- 26.9.2012 15:59
AKcrime
- Liittynyt:
- 24.2.2013 1:08
Blacklake kirjoitti:30
Koitetaampa pitää ne vastaukset asiallisina!
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
Kertokaapas nopeasti että minkä kokosella pääsuuttimella lähtis säätöjä hakemaan?
Sillä mikä siellä kaasarissa nyt on. Osta suutinsarja sitten sen perusteella. Tai sitten ostat jonkun suutinsarjan missä jostain 100 ylöspäin, tai jotain sellasta.
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
5mm suuttimet. Oon kuullu ihan liikaa huhua että dellorton ja mikunin normaalit 5mm kierteellä olevat suuttimet menis jollain eri asteikolla ? pitääkö paikkansa ja miten eroaa? Mulla ainaki o pussissa aiva sekasin kumpiaki.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista