Miiggael
- Pyörä:
- Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
- Paikkakunta:
- Hyvinkää
- Liittynyt:
- 24.11.2011 16:28
Joo kokeileppa vaihtaa se tulpan hattu sitte, itekki arvelisin et siel on jotai vaurioitunu
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
NGK:n tulpissahan on kierteillä se nuppi siellä päässä, katoppa että lähteekö se "nuppi" siitä tulpan päästä pois, ja tulpanhattu nappaa paremmin sitten kiinni suoraan niihin kierteisiin.
Ja tulpanhatuks kannattaa talvea varten(ja ylipäätänsä) ostaa semmonen kuminen(vai silikooniako se on?), ne kovamuoviset tulpanhatut tuppaa tekemään häiriöitä.
Edit: yölliset paint-piirtelyt
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Yamaha-poju
- Pyörä:
- Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
- Paikkakunta:
- Mustasaari
- Liittynyt:
- 3.9.2011 18:45
juu tiedän että tuo nuppi on kierteillä mutta niitä on ilmeisesti kahta eri mallia koska siitä toisesta se nuppi ei lähtenyt millään irti ja yleensähän ne on juuri aika löysällä ne päät. Ja lisäksi siis se toinen tulppa minkä otin siitä rossipyörästä niin se menee kyllä sinne rossipyörän omaan hattuun mutta ei mene detsin vaikka molemmat ovat samanlaisia ja mallisia tulppia. Mutta joo pitää koittaa vaihtaa se tulpan hattu ja jos ei sitte toimi niin tuun takaisin itkemään tänne
YAMAHA EI PAMAHA! ;
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
- Paikkakunta:
- Punkaharju
- Liittynyt:
- 9.12.2011 20:21
Ei sitä tulpanhattua välttämättä tarvihe vaihtaa. Tuon pään, minkä arsori ol piirtäny, väännät pihtien kanssa auki. Sit pitäs käydä.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Miqquu
- Liittynyt:
- 20.2.2012 1:06
Otin tänään tankin irti niin löyty sieltä tuommonen
http://i.imgur.com/OFFKN.jpgOnkoha tuo mikä? Kaasuvaijerin puoles välis ja tuon jälkee menee 2 johtoo kaasariin..
Niin ja olisi kiva tietää että mitä minun pitäisi kaasarista purkaa että voisin siirtää neulaa, käy nimittäin ihan liian rikkaalla.. En oo koskaan ennen kaasaria säätänyt muuten kuin pääsuutinta vaihtanut. Ilmanputsarin puolelta vissiin näkee sen neulan joka liikkuu kun kaasua kääntelee? Mut mistäs sitä lovee pääsee vaihtelee?
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Tuo vehje jakaa kaasuvaijerin kahteen vaijeriin, jolloin toinen säätelee luistia ja toinen tod.näk. öljypumppua (sanoit myöskin toisen piuhan menevän kaasariin, joten on varmaan jokin muu kuin öljypumppu...?)
Riittää että avaat sen kaasarin siitä "huipulta," niin että luisti vaijereineen tulee ulos. Mitään muita vaijereita ei tarvitse irrotella.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Miqquu
- Liittynyt:
- 20.2.2012 1:06
Okei, kiitos paljon!
En tiennyt yhtään missä se neulansäätö sijaitsi niin hetken aikaa jo luulin että se on se..
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Kun tosta moposta on joskus akku otettu pois johtoineen nii vetäsenkö akulle vaan uudet johdot johon + johtoon sulake väliin vai tartteeko jotai muuta vielä ?
P U C H
- Pyörä:
- Tunturi Tiger, Benelli 49X
- Paikkakunta:
- Saarijärvi
- Liittynyt:
- 17.11.2009 19:48
Vedät ne uudet johdot ja sulake plus johdon väliin. Eli teet juuri noin kuin sanoit.
Tunturi projekti. Tunturi = Moottori, se olet sinä
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Ootko varma että myös johdot on otettu pois? Ite en ainakaa ota johtoja irti vaikka akun jätänki pois
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Ei oo akun johtoja kun otin ne ite pois joskus johtosarjaa siistiessä
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Ahaa no tuskimpa niitä sitte siellä on
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
derbix
- Pyörä:
- derbi x-treme r
- Liittynyt:
- 3.5.2012 21:47
Tietääkö kukaan mikä on vikana kun polkaisee mopon käyntii niin jää käynnistyspoljin sillain "rohisemaan"? ja mopo on derbi
Mikksu
- Pyörä:
- Fantic Motor Caballero 50, Pappatunturi 1961, PV Trike projekti
- Paikkakunta:
- Ulvila
- Liittynyt:
- 11.4.2011 15:48
Koita kädellä vetää se poljin takaisin alkuasentoon. Se käynnistysmekanismin ratas jää hankaamaan toiseen eli poljin ei palaudu kunnolla.
derbix
- Pyörä:
- derbi x-treme r
- Liittynyt:
- 3.5.2012 21:47
käynnistyspoljin kyllä palautuu normaalisti ylös, mutta voiko olla mahdollista, että siellä sisällä oleva jousi on käynyt löysäksi ja ei palauta riittävästi sitä ratasta?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista