Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

Tonzxu
Liittynyt:
24.5.2010 20:40
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Tonzxu » 4.1.2012 21:50

Kellään tietoa mistä saisi männän ja tiivisteet Hebo Manston Revolution 70cc pyttyyn ? Linkkiä vaikka ? Kyseessä siis am6.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 7.1.2012 15:42

aattelin jotta toi pytty, metrakit sp:n putki ja 26 millinen mikuni ;) hintaa on ja reilusti mutta kun en kerta voi tilata sp:n 80cc tä, koska siihen ei saa minkäänmoista mäntää tai tiivistesatsia,niin oon päätyny tohon. http://www.gearparts24.de/zylinderkit-h ... a5048.html
(jostakin syystä kuvaa ei saa näkyviin) ainaki kiekat olis 14 000 rpm eli suunilleen sp:n kans samat :D
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut LaneKit » 7.1.2012 16:25

Mite ois stage6 80cc mikälie pata? On muute timmi ja varaosaa saa 100% varmuudella. Heboihi takkuilee toi osan saanti kuulemma.
miksuhh
Liittynyt:
13.7.2009 22:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miksuhh » 7.1.2012 17:52

EI missään nimessä Stage 6 80cctä vaikka onkin halpa, täytyy sanoa että on sitten ihan täysi paska (kokemusta löytyy siis kyseisestä sylinteristä kaikkilla tarvittavilla hiluilla).
Tehot vastaavat mid-race sylinteriä, vaikka tehdas lupaakin jotain ihan muuta... :lol:
Koneremontteja (derbi, gilera, aprilia) , kysy
http://www.motot.net/talli/osat/id53967/
oooozz|
Pyörä:
DRD Racing SM
Paikkakunta:
Tapiola
Liittynyt:
9.3.2008 18:40
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut oooozz| » 7.1.2012 19:46

Mites onko siinä huuhtelut ihan onnettomat vai mikä siinä niin huonoa?? Luulis viilaamalla saavan siittä ihan käypäsen pytyn. ;)
miksuhh
Liittynyt:
13.7.2009 22:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miksuhh » 8.1.2012 0:51

Ei se välttämättä oikeasti niin "huono" ole, mutta lupauksiaan pytty ei todellakaan pidä, huuhtelut ovat todella onnettomat ja pienet. Viilaamallahan saa mistä vaan äkäsen, mikäli kyseisen taidon osaa oikeasti! 8)
Koneremontteja (derbi, gilera, aprilia) , kysy
http://www.motot.net/talli/osat/id53967/
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 8.1.2012 13:18

metrakit pro race vs Hebo Manston Revolution, heittäkää rohkeesti mielipiteitä ;) esim. pro racessa huoltoväli 1-2 tonnia , ja hebossa taas 2-3 tonnia.
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
miksuhh
Liittynyt:
13.7.2009 22:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miksuhh » 8.1.2012 14:58

Metrakit pro race - High End sylinteri ja tuo Hebon on mid-race sylinteri, joten tehoissa oikeilla osilla huomattava ero loppu peleissä.
Koneremontteja (derbi, gilera, aprilia) , kysy
http://www.motot.net/talli/osat/id53967/
Aarno
Liittynyt:
4.5.2010 15:24
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Aarno » 8.1.2012 21:39

Meneekö tuohon top perfomances 75cc pyttyyn turbokit dos salidos putki? Vai pitääkö ostaa joku holkki
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 8.1.2012 21:40

jep, mutta pro racea pitäs huoltaa enemmän, mutta oon ny tullu siihe tuloksee jotta pro race tuloo pytyks, tuleeki ny sitte meitsin genestä high-end viritetty :D ja älä mitää holkkia ostele, jos hitsi on ja putkee löytyy nii voi tehä hyvinki ite. ite oon aina väsänny omatekosen holkin ja hyvin on toiminu ilman vuotoja ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Simo Luoma
Pyörä:
Derbi Senda R extreme 2004
Liittynyt:
21.8.2010 19:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Simo Luoma » 8.1.2012 22:23

Pitääkö tuohon Airsal 70cc olla joku holkki että saa putken kiinni? Kun joskus muistan kuunneelni jotain sellaista ja tuli mieleen kun kohta tuo kone kasassa ja pitäisi tuo metrakit laittaa että eikö se mene siihen ilman holkkia?
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
miksuhh
Liittynyt:
13.7.2009 22:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miksuhh » 8.1.2012 22:55

KarsTa kirjoitti:jep, mutta pro racea pitäs huoltaa enemmän, mutta oon ny tullu siihe tuloksee jotta pro race tuloo pytyks, tuleeki ny sitte meitsin genestä high-end viritetty :D ja älä mitää holkkia ostele, jos hitsi on ja putkee löytyy nii voi tehä hyvinki ite. ite oon aina väsänny omatekosen holkin ja hyvin on toiminu ilman vuotoja ;)


Nice! Laita kuvaa sit galleriaan, kun on pro race ja kisasähköt tullu ;)

Simo Luoma kirjoitti:Pitääkö tuohon Airsal 70cc olla joku holkki että saa putken kiinni? Kun joskus muistan kuunneelni jotain sellaista ja tuli mieleen kun kohta tuo kone kasassa ja pitäisi tuo metrakit laittaa että eikö se mene siihen ilman holkkia?

Derbihän sulla on käsittääkseni? Niin menee ihan heittämällä metrakit Airsaliin kiinni, kunhan on derbiin tarkoitettu Metrakit putkisto. AM6 tarvitsee olla eri pytyille eri holkkeja enemmän jotta menee kiinni. ;)
Koneremontteja (derbi, gilera, aprilia) , kysy
http://www.motot.net/talli/osat/id53967/
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut TooByAas » 8.1.2012 23:36

Niin ja am6:ssa taitaa kaikissa tehareissa olla se 28mm liitos, joten "viripyttyihin" menee teharit suoraa ilman holkkeja :)
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 9.1.2012 0:15

Mitenkäs muuten Airsal 70cc:ssä tapahtuu männänvaihto? Siis, olen saanut sellaisen käsityksen, että pyttyä ei pysty hoonaamaan sen pinnoitteen takia. :s
Got SPL?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 9.1.2012 0:55

Pinnoitetuissa sylintereissä kovakromaus tai vastaava pinnoite on sen verran kestävää, ettei sylinteri pääse juurikaan kulumaan joten porautukselle ei normaalisti ole tarvetta. Yleensä pelkkä männänvaihto riittää. Joissain harvoissa tapauksissa kevyt hoonaus on aiheellista, mutta jos kone leikkaa kiinni on yleensä edessä pytyn uusinta. Pinnoitetun sylinterin voi toki porata ylikokoon ja pinnoittaa uudelleen mutta tämä operaatio on lähes poikkeuksetta kalliimpaa kuin uuden sylinterin hankinta. Kevareiden ja isompien pyörien kohdalla uudelleenpinnoitus voi jossain tapauksissa olla kannattavaa.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista