JumalVelho
- Pyörä:
- Aprilia sx
- Liittynyt:
- 4.10.2012 19:07
Juunish kirjoitti:Tee dremelillä siihen kunnollinen ura ja talttapääruuvarilla koitat avata. Ite tein noin ja aukes hyvin, sitte tietysti ruuvi vaihtoon.
Niinno voisha sillaikii.. mut on vähä kiire ton suuttimen vaihon kanssa ni tarviin vaa nopeesti jotaa vinkkejä et miten saan ton paskan auki
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Otat vaan pienet lukkopihdit ja pistät ne niin perkeleen kireelle siihen ruuviin. Varmasti lähtee.
_Dr. Sykerö_
- Liittynyt:
- 2.10.2012 19:48
En ole ole pahemmin mopojen laakereihin perehtynyt, ja nyt kun tuo ax:n kampura tuntuu ihan "siltä"
, niin pitäisi tietää että tarkoittaako runkolaakeri siis kampuran laakereita. En tarkoita ylä-tai alapään laakerointia vaan näitä lohkoissa kiinni olevia? Kiitos ja anteeksi.
Edit: Olisi vielä toinenkin kysymys. Eli tuohon S-1:sen mäntään oli sulanut melekin reikä keskelle lakea (syykin tiedossa) ja toimii kyllä, mutta ajattelin vaihtaa kun uusi on 12,5e. Sylinterillä on ajettu ihan lonklta heittämällä n.1500km ja se on 45.00mm porauksella niin menisköhän sinne jo 45.50mm mäntä, joka on ehkä vähän ylikokoa. Toisaalta onhan pyttykin voinut väljistyä aavistuksen, kun kuitenkin teharilla kiertää jonkin verran??
Viimenen kerta toden sanoo!
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Jep, runkolaakeri on lohkoissa kampuraa varten. Ei se pytty ny tieteskää ol tos ajas puolta millii kulunu, toiha o vast melkei sisäänajettu
tatuzi11
- Liittynyt:
- 29.11.2012 20:36
Meni itseltäni kytkin kahva poikki krossista ja yritin liimaa sitä kontakti liimalla kiinni mutta en tiedä pysyykö se kiinni? Jos muilla on kokemusta kyseisestä aiheesta niin vastatkoon.
Mangneeton koppa meni samalla kertaa niin pistin sen myös.
Se kytkin kahva meni siitä kohtaa missä on se vaijjeri kiinnitys ja sit se se toinen kohta mihkä se niinkun osuu ja sen avulla se vetää tarpeeksi sitä vaijjeria.
Vai kannattaako jollain toisella liimalla koittaa liimaa sitä kun en oikein tiedä mistä sais siihen uutta kytkinkahvaa.
Kun jostain saa sellasii liimoja mistä tulee samaan aikaan 2 seosta niin sellatteella aattelin liiimaa sen
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Pistät siihen pienet lukkopihdit kiinni että on jonku sortin väliaikanen kahva ja hitsaat kahvan kasaan tai ostat uuden. Voin kuule luvata että mikään liima ei sitä kasassa pidä.
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Oman turvallisuutes kannalta, osta vaan uus kahva
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
juusoboi
- Pyörä:
- Yamaha DT 50X -06, Airsal 73cc
- Paikkakunta:
- Kirkkonummi
- Liittynyt:
- 8.4.2011 15:00
Moro, mul aijemmin teki silleen ettei dt pysyny päällä ja ei kiertänyt mihinkään. No sitten löysin vian ja se oli siinä että nuo staattorin piuhat olivat kuluneet koska magneetto oli hinkannut sitä. No kysymys kuuluu, toimiiko tuo staattori vielä? Teippasin nuo johdot silleen ettei ne ainakaan lyö yhteen. En ole vielä kerennyt kokeilla koska kampiakselin päästä meni kierteet.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Toimii, itsekkin napsauttanut pariin kertaan poikki kyseiset johdot. Kolvaus ja hyvin suojaat niin ei mitään vikaa!
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
JumalVelho
- Pyörä:
- Aprilia sx
- Liittynyt:
- 4.10.2012 19:07
Moro, mopon kuristamisesta en löytänyt mistään juttua joten ajattelin sitten hieman kysyä. Olen aikasemminkin kysynyt tästä vakioputken kuristamisesta. Joku ehdotti peltikuristuksen tekemistä. Koitin sitä ja se meni vähän vituilleen koska oli liian ohutta peltiä. Eli onko mitään muita ehdotuksia kellään? Menisikö siihen ihan joku prikka pelkästään? Kaikki ehdotukset ja neuvot ovat plussaa:)
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Kui nii meni vituillee? Mun kaverilla on ihan pellistä kuri mukana ja hyvin son toiminu,
Kville
- Pyörä:
- terpin romu
- Paikkakunta:
- roi
- Liittynyt:
- 16.5.2012 11:43
Jos se kerta on liian ohutta niin laita 2 samanlaista kuria yhteen
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
Mikksu
- Pyörä:
- Fantic Motor Caballero 50, Pappatunturi 1961, PV Trike projekti
- Paikkakunta:
- Ulvila
- Liittynyt:
- 11.4.2011 15:48
Jos on pulteilla irrotettava alkukäyrä mihin kuri tulee niin tee ehdottomasti pellistä. Tein kaverille sellasen pistehitsaamalla kaks n.1mm levyä yhteen ja siitä muotoilin. Jos ei ole halkastava putki niin hitsaat vaikka prikan putken alkuun.
rassi123
- Liittynyt:
- 17.7.2012 3:19
Oisko se miten iso homma upottaa tollaseen numerokilpeen jotku ajovalot, että näkis jotain pimeellä ja vastaantulevat autot näkevät? Tai mihin muualle ne valot ois helppo laittaa?.
Viimeksi muokannut rassi123 päivämäärä 9.12.2012 23:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Voit sää koittaa porata reiät ja laittaa vaikka jokku helvetin keittön halokeenit mutta ei niil tee mitää. Hanki kunnon maski.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista