Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
Tälläiset henkilöt eivät pakoputkeakaan jaksa sitten tehdä, ainakaan kunnolla.¤Rango¤ kirjoitti:Eikö näille mitoille vois tehä oman aiheen, jonne sitten kaikki halukkaat vois laittaa noita mittoja ni ei tarviis aina erikseen kaikkien kysellä. Ku ei niitä aina jaksa mitata.
Esajuppeli kirjoitti:Tälläiset henkilöt eivät pakoputkeakaan jaksa sitten tehdä, ainakaan kunnolla.¤Rango¤ kirjoitti:Eikö näille mitoille vois tehä oman aiheen, jonne sitten kaikki halukkaat vois laittaa noita mittoja ni ei tarviis aina erikseen kaikkien kysellä. Ku ei niitä aina jaksa mitata.
¤Rango¤ kirjoitti:Esajuppeli kirjoitti:Tälläiset henkilöt eivät pakoputkeakaan jaksa sitten tehdä, ainakaan kunnolla.¤Rango¤ kirjoitti:Eikö näille mitoille vois tehä oman aiheen, jonne sitten kaikki halukkaat vois laittaa noita mittoja ni ei tarviis aina erikseen kaikkien kysellä. Ku ei niitä aina jaksa mitata.
Mitä se haittais jos joku ei jaksa tehä putkea kunnolla. Nopeuttas monen kohalla putken tekoa.
Simo Luoma kirjoitti:Elikkäs ajattelin nyt siis tehdä itse derbiini alakauttaisen tehoputken ja haluaisin tehoalueen suunnilleen 7000-11500rpm välille, tai jotain siihen suuntaan. Luin tuolta aloitussivulta tuota pakoputken teko 2-tahtiin, mutta peräpillin paksuudet ja pakoaukon keskimääräiset halkaisijat ja putken alkuosan kertoimet sun muut jäivät vähän mysteeriksi. Ja en toikein haluasi osta uusia tiivisteitä kun kansi pitäisi avata että voisi mitata kaiken maailman ihme pakoaukon aukiolo asteina. Eli onko nämä arvot siis yleisesti näillä 50cc sylintereillä samat? Ja jos ovat niin voisiko joku pistää ne tähän. Mopossa siis tuo airsal 50cc.
jakezi95 kirjoitti:MIstä ootte löytäny jotain hyviä kartioita tohon kartioiden taivuttelemisen avuksi vai millasia kikkoja teillä on käytössä siinä?