sempron kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/kuvat/3/23398_medium.jpg
Eli himmeillä ympyröillä kohdat joita sitten muokkailen + sitten sivuhuuhteluiden lähtöjä.
Ensinnäkin lohkoissa aika kivan näköiset valuvirheet , sitten seuraavana tuollainen ahdistava reunus ja viimeisenä liian pieni takahuuhtelun lähtö. Arvauksia vaikuttaako huomattavasti pienet avarrukset sylinterissä
Mulla kävi mielessä että hankit laadukasta epoksia ja täytät sillä lohkoa mieluummin kuin otat pytystä tavaraa pois paljon. Siten säilyy huuhtelukanavien supistuma vakiona, joka lienee noissa pytyissä jo hyvä asia (jossain tunassa se kanava itsessään saattaa ahdistaa jolloin avaraminen olisi jopa suositeltavaa). Eli siis huuhteluiden lähtöjen pitää olla tarpeeksi isot, muttei liian isot. Ite oon käyttäny Bisonin kemiallinenmetalli-epoksia, sitä mikä on kaikkiin moottorijuttuihin tarkotettua. Ja eipähän tarttee pelätä että huuhteluvirtauksien painotus muuttuu.
Ja taasen, jos imun puolelta huuhtelulähtöjä pitää kairata pois, niin siitä vain. Kuten monesti, jonnekkin lisätään tavaraa ja jostain otetaan pois. Eikä sitä helmaa kannata IHAN turhaan mennä kaventelemaan, aina kapeempi männänhelma = huonontunut kestävyys.