kopra__
- Liittynyt:
- 14.4.2018 15:04
yums kirjoitti:Elikkäs mulla on aprilia rx 50 2018 ja siinä on enoxin tehari, suutin kokoa 95, välit 14 65 ja rajoittamaton cdi.
Uus Mäntä ajettu ~50km
Siinä on sellainen ongelma että se leikkaa kiinni aina silloin tällöin kun ajaa. Ennen kun vanhan männän vaihdoin niin se leikkas siinä 80 mailla kii ja näin tapahtuu ehkä 5x sitten vaihdoin sen männän ja aattelin että ongelma oli siinä kun se Mäntä näytti että se oli saanu turpaan kivasti, mutta nyt tuohon 50kmmään on leikannu sen 4x. Imukaulan kumissa oli halkeama enkä tiiä kuinka kauan se on ollu siinä, mutta vaihdoin sen eilen ja nyt toimi paljon paremmin ja ja ajoin nyt aamulla ehkä 5 km ja sitten se leikkas kahdesti matkalla kotiin.
Joku auttakkee kiitos <3
Jos leikkaa kiinni ja lähtee vielä käyntiin ni sitten on aika varmasti lämpöleikannu. Kato että jäähytinneste kiertää koneessa ja että sitä on tarpeeks. Yleensä ku mopo leikkaa kiinni ni ei sitä polkasta enää käyntii millää. Ja oothan varma että se leikkaa kiinni eikä vaan sammu?
yums
- Liittynyt:
- 17.7.2019 11:12
Sehän se siinä onkin että polkasemalla lähtee käyntiin ja kaikki toimii ihan ok mutta kun se leikkaa vauheissa kii
:(
yums
- Liittynyt:
- 17.7.2019 11:12
Ja siis ko tuossa on lämpömittari nii se näyttää tyyli 2/5 lämpö nii eikä se muutenkaan ole kauheen kuuma tai mtn
:(
kopra__
- Liittynyt:
- 14.4.2018 15:04
yums kirjoitti:Sehän se siinä onkin että polkasemalla lähtee käyntiin ja kaikki toimii ihan ok mutta kun se leikkaa vauheissa kii
Siis sammuuko se vaan yhtäkkiä ja puristuksiako on?
yums
- Liittynyt:
- 17.7.2019 11:12
Ei se pelkästään sammu minusta ko se tuntuu että ihanko jarrut löis kii ja sammuu ja on kai ihan normaalisti
:(
kopra__
- Liittynyt:
- 14.4.2018 15:04
yums kirjoitti:Ei se pelkästään sammu minusta ko se tuntuu että ihanko jarrut löis kii ja sammuu ja on kai ihan normaalisti
Loppuuko se "jarrutus" ku vedät kytkimen pohjaa?
yums
- Liittynyt:
- 17.7.2019 11:12
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Lämpöleikkaa. Jäähdytyneste on harvoin syyllinen tähän, sillä 2-t mootori on osittain seosjäähdytteinen.
Moposi käy laihalla, joko suoraan kaasuttimen muodostaman seoksen takia tai sitten imuvuodosta esim. imukaulassa tai kampiakselin stefassa.
Jumahtaako täys- vai osakaasulla?
yums
- Liittynyt:
- 17.7.2019 11:12
kopra__
- Liittynyt:
- 14.4.2018 15:04
yums kirjoitti:Täyskaasulla
Ne männät pitäs sisäänajaa. Muistaakseni n.100km matalilla kierroksilla. Se jälkee saa kaasutella sillai ku haluaa mut uudella männällä ei kannattas.
yums
- Liittynyt:
- 17.7.2019 11:12
Juu tiiän mutta mutta se tekee saman mitä teki ennen männän vaihtoa
:(
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Isompaa pääsuutinta sitten vaan.
Onko minkä merkkisiä mäntiä?
yums
- Liittynyt:
- 17.7.2019 11:12
Pystyykö neulaa säätämällä? Ja wandamotorista vakio mäntä
:(
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Ei, koska neula ei vaikuta täydellä kaasulla.
Tuaski
- Pyörä:
- mh furia -05 cagiva wmx 125 -86
- Liittynyt:
- 16.7.2019 23:48
osaisko joku kertoo mikä vikana mopossa kun laittaa pienemmän kun 95 suuttimen niin alkaa paukkua mutta 95 suuttimella saa liikaa bensaa
ja tosiaa mopo mh furia -05 vireinä kuri pois putkesta.
(paukkuu vaan täyskaasulla)(imukaula ja läpät katottu)
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista