Vadelmaking
- Liittynyt:
- 22.10.2011 11:34
joku viisaampi ihmine jos millää viittis helppiä? aluksi otin kuristuksia pois (en kokonaa) ja toimi päivän. sitten yhtäkkiä kierrokset laski max. 5200rpm (normaalisti 10000rpm). Kaasari katsottu ja ei ollut roskia ym. suutin on 0.96mm. kokeiltu kokonaan ilman kuristuksia ja enemmän kuristetulla... apuja?
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
osta uus tulppa ja säädä seokset sopivaks, muuten tulpat hajoo koko ajan ja voi leikkaa kii
Vadelmaking
- Liittynyt:
- 22.10.2011 11:34
hessuhopotin kirjoitti:osta uus tulppa ja säädä seokset sopivaks, muuten tulpat hajoo koko ajan ja voi leikkaa kii
oon kokeillu uuella tulpalla ja seoksien pitäs olla kohillaa
1Jokkee
- Liittynyt:
- 19.7.2011 0:36
läpät paskana niin olisiko tietoa mistä sais tolle vakio läppä rungolle teholäpät?
SamiJJ
- Liittynyt:
- 14.11.2011 21:38
mites tiiättekö, kun terpistä purin sylinteri kannen, siinä on se toine kans viel, tiivisteen päällä, nii kuuluko nyt tämän kerroksen olla iha märkä? siis niin että tiiviste ja se 2. Sylinterikansi on vielä paikollaa,koska mokoma ruoska ei lähe käyntii
SamiJJ
- Liittynyt:
- 14.11.2011 21:38
SamiJJ kirjoitti:mites tiiättekö, kun terpistä purin sylinteri kannen, siinä on se toine kans viel, tiivisteen päällä, nii kuuluko nyt tämän kerroksen olla iha märkä? siis niin että tiiviste ja se 2. Sylinterikansi on vielä paikollaa,koska mokoma ruoska ei lähe käyntii
Joo vika selvis! Pistin kasaa ja aloin polkee, nii nesteitä valuu pakoaukosta. Eli meinaa varmaanki sitä et jäähytysnesteet pääsee palotilaan
vitun hienoo
ämmäri
- Pyörä:
- MH Motorcycles RYZ SM -08
- Liittynyt:
- 23.10.2011 1:02
Vadelmaking kirjoitti:joku viisaampi ihmine jos millää viittis helppiä? aluksi otin kuristuksia pois (en kokonaa) ja toimi päivän. sitten yhtäkkiä kierrokset laski max. 5200rpm (normaalisti 10000rpm). Kaasari katsottu ja ei ollut roskia ym. suutin on 0.96mm. kokeiltu kokonaan ilman kuristuksia ja enemmän kuristetulla... apuja?
kokeile käynnistämällä eka väärin päin vaihe päällä ja laitat pitkät valot ja otat radion siihe vieree ja soitat siit musiikkii 80 prosenttii mankan tehoista ja sit pyörittelet vasemmalla kädellä selän takaa eturengasta 80 astetta myötäpäivää kiinasta katottuna. Tollee tein itelle ni joha lähti ja sit ku viel maalaat etuhaarukan vesiväreillä ja laitat monsterin tarrasarjan ni tulee 5,3hp lisää
Tästä napsahti -Kossusukka
Viimeksi muokannut kossusukka päivämäärä 27.5.2012 23:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: .
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
ehe ehe ehe oliko tosta sun viestistä nyt mitään hyötyä?
no ei kyllä ollu tästäkään
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
ämmäri
- Pyörä:
- MH Motorcycles RYZ SM -08
- Liittynyt:
- 23.10.2011 1:02
sori, kunhan väsyneenä sekoilen täällä
xxxxxxxxxxxxxxxxx
- Liittynyt:
- 26.6.2010 21:35
Vadelmaking kirjoitti:joku viisaampi ihmine jos millää viittis helppiä? aluksi otin kuristuksia pois (en kokonaa) ja toimi päivän. sitten yhtäkkiä kierrokset laski max. 5200rpm (normaalisti 10000rpm). Kaasari katsottu ja ei ollut roskia ym. suutin on 0.96mm. kokeiltu kokonaan ilman kuristuksia ja enemmän kuristetulla... apuja?
Kyl mä sanoisin että kaasarin säädöissä vikaa. Itellä kuriton putki ja 85 suutin kiinni. Röpöttääkö tai booako se ajaessa?
hessuhopotin kirjoitti:osta uus tulppa ja säädä seokset sopivaks, muuten tulpat hajoo koko ajan ja voi leikkaa kii
Kone leipoo kiinni vain jos käy liian laihalla.
banaaani
- Liittynyt:
- 1.5.2012 22:04
Mikäköhä kaasuvaijerissa kun pistää mopon käyntii nii kierrokset menee tappii asti eikä laske? Kaasu ei palauttanu ja aikani kuluks kattelin sitä. Kattelin luistia yms. ja kaikki tietääkseni laitoin oikein takasi. Myös vähän kiristelin ja löysyttelin sitä vaijerii siitä kaasukahvan vierestä ja sieltä just ennen kaasarii voiko tää vaikuttaa?
EeeGee
- Liittynyt:
- 19.7.2011 3:40
Mul on ongelmana että kun pistän minkä tahansa vaihteen sisään nii pyörä pysyy kuitenkin vain vapaalla, onkohan ongelma kytkimes vai vaihteistos? Ja meneeköhän takuuseen tälläset jutut?
Tähän ongelmaan ei välttämättä liity mutta noin tunti ennenku vaihteisto meni niin pyörä ei käynnistynnyt helposti sähköstartilla ja mäkistartilla alkoi vain polttamaan putkessa perkeellisesti ja muutenkin kävi huonosti. Ongelma saattoi kyl olla et pyörä kävi erittäin kuumana ja ongelma hävisikin jonkin ajan kuluttua mutta en kauaa ehtinnyt ajaa niin tulikin jo tää uus ongelma
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Tottakai menee takuuseen, voi johtua semmosestakin, että loota öljyt vanhat tmv.. Ja joskus menee helpommin vapaalle, kun antaa vähän kaasua.. Jos siis päälle edes saat.
Ja noihin kiekkojen nousuun, kaasuvaijeri huonosti, taikka imuvuotoa jossain.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
jukka95
- Pyörä:
- Rieju MRX 04
- Paikkakunta:
- Jaala
- Liittynyt:
- 10.10.2009 21:07
Sellasta kyselisin, että mikäs tossa min 83vm puoliautomaatti mankissa on vikana? Ennen lähteny hyvin ottaa kierroksii. Nyt kun laittaa vaihteen silmää nii ei muuta ku pidä käynnissä konetta. Kun laittaa kaasua nii ottaa vaa vähän kierroksia ja ei lähde menemään eteenpäin.
minivvv
- Liittynyt:
- 13.8.2009 20:31
Voisko Gilerassa tulppa olla paskana mulla kun ajossa joku 30sek kestää ajaa JOKA KERTA kaasupohjassa vinguttamalla sitten alkaa booamaan ja pätkimään? Samoin kun paikallaan ollessa kun kierrättää kaasu pohjassa niin tekee silleen taaatattaaaaatatattaaaaattatatataaaaaa? Silleen pätkimällä, vähän samalla lailla kun kurillisella vakiomopolla..
Tosiaan tuossa on kuriton vakioputki ja muutkin kurin otettu sekä 90suutin. Ei ole liian iso.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista