Pitäs kaverin riejuun tehdä 70mm koropala, niin miten paksusta lattaraudasta se kannattaisi tehdä, että varmasti kestää kunnolla? Olisi aika kiire saada vastauksia.
Paljonko mahtaa vakio mopot ottaa kierroksia kun omassa DT:ssä ottaa sen 10 000 kierrosta ja se taitaa kyl olla jo liikaa? Ja uskaltaako sillä ajella kun eihä se lämpojä nosta tai vastaavaa mutta aattelin että kestääkö se kone sitä kun on kuitenkin kyseessä 2007 vuosimallin ja koneella on ajettu 19 000?
Siis ottaako se 10k kierrosta vapaalla kierättäessä vai ajossa? Ja helposti kestää kone, itekin ajelin ihan huoletta sinne 25k asti ja sitten vasta tehtiin remppa, vaikkei koneessa silloinkaan ollut mitään vikaa.
Saattaahan se mittariin ottaa 10k, mutta mittareilla on tapana hieman heittää. Jos se on vakio ja kulkee 45, niin saisi olla todella lyhyet välit jos ajossa isommilla vaihteilla ottaisi 10k kierrosta. Se pätkintä saattaa johtua ihan hyvin rajoittimesta, kun eikö nämä DT:t ollut sähköisesti rajoitettu, tai ainakin uudemmat vissiin on?
noniin morjesta ! tarkotus olisi tulevana talvena piristää derbiä vähäsen se kulkee nyt 60-65 luultavasti kuri pois ja rattaita vaihetu, entiiä koska en ole tutkinut talvella olisi takoitus laittaa kiinni metrakitin tehari,uudet kytkinjouset,uudet rattaat(jos tarvitsee). Tarkotus olisi saada derbi kiihtymään ja keulimaan jarrustakin eli kertokaas tyhmälle mopojonnelle että millaset kytkinjouset,rattaat ja suutin kannattaa hankkia!
Tein koropalan apriliaan, muttei ole oikean paksusia pultteja joten pultin ja iskarin sekä runkokiinnikkeen välissä on rakoa. Mitä mieltä olette syöky tuo pultti kovastikkin ainetta pois kun pääsee heilumaan? Saako tuohon sopivaa holkkia jostain tehtyä?