LaneKit kirjoitti:Työ ette osaa luistattaa oikei sillä tk:lla, yläkiekkaputkel lähtee iha yhtä hyvi jos uskaltaa haistattaa kytkintä tarpeeks.
Lentäväs lähös vaik 40 vauhista metra ja leo jää siis nii hyvi tulemaa
Omasta mielestä alakiekkaputket o n niille ketkä ei osaa käyttää vaihelaatikkoa, järkeä niissä ei ole jos ei aja pitkää matkaa tai paljo 2päällä, tehon kannalta ne ovat aika vitsi, ei siitä 50cc:stä saa mitää varsinaista alavääntöä, teho haetaan korkealta.
Ja noi pyörät oli siis aika samanlaisia, minarelleja ja derbejä, vakiopytyt ja kaasarit.
^ihan totta
mulla kans kamelissa turbokitti ja lähti väljällä koneella turbokitin kanssa ihan pirun hyvin ku turbokitilläki just osaa lähtee ja sit ku piikkialue loppuu ja vaihtaa isommalle, niin kierrokset osuu piikkialueelle suoraan
sen takia turbokitti on parempi jos tykkää kiihdytellä, eikä välttämättä aja pitkää matkaa tai täysiä kokoajan... nyt 70cc kiinni.. katotaan miten sillä lähte
Ja tuolla joku sanoi myös että alavääntö vie sen ekat 10 metriä mut sit menee turbokitti ohi, nii eiks se oo tärkein, kumpi on ekana siellä tietyssä määränpäässä?
Oma derbi meni vakio putkella ja muutenkin väljällä koneella ym. nii mittariin 80km/h ja gepsiin 65km/h
turbokitin kans mittariin ~95km/h joten oikea nopeus ~75km/h isommalla suuttimella ois voinu kiertää paremmin molemmissa tapauksissa
12/62 välit..
Skootteri taas meni mittariin 2 päälle ~70-72km/h ja oikee oli ~65km/h, huijaa 7-8km/h
Yhtäpäälle meni saman verran
Putsasin kaasarin kaikesta paskasta kokonaan ja meni yhtä päälle mittariin 80km/h eli oikee ~+70km/h ja kylmä ilmakin vaikuttaa asiaan... on siis menny ennenki ton 80 mittariin mut on saanut hetken vinguttaa mut nyt menee kevyesti kiihtyen
Skootterin virit: Ainoa kuristus pois eli kuparitappi kaasarin yläpäästä pois, mikä estää kohon nousemisen. Mopo on merkiltään kiinalainen "Moto Zeta" sama mopo kuin esim. Solifer xtr 50, mutta 2 etuvaloa, soliferissa yleensä 1 soikea