Raebaum
- Pyörä:
- Orion RX50 '09, Kawasaki KX85
Pitääks poliisit ratsioita tnää?
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Niin ne ainakin sanoo.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
Voi vittu mitä paskaa.. huonoin ratsia päivä mitä olen ikinä nähnyt, laitoin sitte tätä varte mopon puol vakioks, en oo nähny yhde ainoaa poliisii vaiks missä menny ja 5 kaverilla sama juttu.. ja muutenkaa ketää mun kavereista ei oo nähny poliisin poliisii..
mahto olla joku ''poliisien kusetus'' tuo ratsia päivä... jos ei ole niin onpaha pasakaa liikenne valvontaa en voi muuta todeta..
varpaat_suussa
Joo sama, ei yhtään poliisia täälläkään näkyny. Itekki tuli pelattua varman päälle ja heitettyä pien kuri putkee, huomasin että on muuten paljon mukavampi ajaa pienen kurin kanssa kun ei tarttee niitä vaihteitakaa kokoajaa vaihtaa. (Välit ei oo sit mitkää huutovälit vaa 12/58)
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Mua tuli vastaan tänään yks sivarigolf, muita poliiseja ei oo näkyny. Niinkuin kevaripuolella sanoin, mitä täällä porukka kuumottelee koko asiaa? Poliisit ilmoittaa erikoisvalvontapäivästä niin jonnet rupee paniikissa lyömään prikkaa putkeen tai menee aamulla bussilla kouluun. Valvontahan on yleisestikkin liikenteeseen kohdistuvaa, ei todellakaan pelkästään mopoihin. Jossain puskassa saattavat istua tutka kädessä, mutta jos normaalisti ajaa ja mopedi on yhtään laillisen näköinen (tai kuuloinen) niin pitää tuuria olla jos perään lähtevät..
Aosod
Poliisitha vois sanoo et on koko kesä kestävä mopojen tehovalvonta ja sit kaikki ajelee kuri kiinni ja joka mopo kulkee 40 km/h : D
Raebaum
- Pyörä:
- Orion RX50 '09, Kawasaki KX85
Olen pettynyt Suomen poliisin toimintaan. Kahesti ajovat vastaan, kerran puhallutettiin, mutta yhtään nopeusmittausta ym. ei tullut tietooni. Vittu mitä paskaa poliisit. Laimeeta
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Ne taitaa oikeesti vaan kusettoo. Ikinä nähny poliiseja "tehovalvonnan" aikana.. Tosin empä mie hirviästi kylällä päristele menemään..
Kahteen vuoteen neljästi nähny poliisit, kahesti ajaneet vastaan, kahesti ollu parkissa linkka pysäkillä.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Zuppox
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
Eipä mun kuriton Rieju niitä tänään kiinnostanut
Tosin ysitiellä mittasivat nopeutta ja oli ihan mukava määrä pysäytetty autoja ylinopeudesta. Oli ekat poliisit mitkä edes näen tänävuonna
Jos ne tänne Auraan eksyy niin ne menee ABC:lle kahville. Tuskin jaksavat edes pitää kouluratsioita kun viime keväänäkään ei ollut
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
Zuppox, koskas tuut lietoo ajelemaa
(terv.th3paize97)
Niijuu jatotanoin itse kyllä olen noilla tehovalvonta viikoilla nähny ennen poliiseja, mm. viimesyksynä, oli tehovalvonta viikko, tehari kiinni ja kuulin ton vasta koulussa, niin aattelin mennä vähä syrjäsempii teitä vastaa, menin pururadal ja huhhuh, siel meni maija vähä kauempana pururataa! ei onneks nähnyt mua, siin ei ois ollu kahta kysymystäkää et oisko jälkee päi korttii taskus ku viritetty mopo ja ajaa pururadal
Vakiohirmu
- Pyörä:
- kymco super 8 2t -12
Tänään pääsin aloittamaan ajamisen ja ainakin täällä Järvenpään seudulla näkyi n. 20.35 asti poliiseja. Ajelin n. 30 minuuttia ehkä keskustassa ja näin ainakin kolme autoa ja kaksi pakua. Ei muute pysäyttänyt vaikka ilman valoja ajoin vastaan skootterilla, mutta eipähän se haittaa. Ei olis ollut hyvä alotus saada sakkoja ajokauden ekana päivänä
ViTSi
- Pyörä:
- HM derabage rr 50 (EX) , KTM exc 125, Montesa cota 123, rex 50 skootteri, Kawasaki kx250f
Siis tänänkö se tehovalvonta sitten oli?? luulin että 2 viikkoa siihen viellä... No onneks ei pysäyttäny vaikka näinki 4 kertaa poliisin tänään. Kerran käänty perään,mutta lähdin jonnekkin parkkipaikalle seikkailemaan niin ei löytäny perään.
Aika varomattomasti kyllä ajoin kun vähän tuli pelleiltyäkkin tuolla....
Käy katsomassa galleria! Kommento sekä arvioi!
Derbipoju
- Pyörä:
- Derbi X-treme SM 05
Onko tänään vielä tehovalvontaa? Ei sillä et mua poliisit pelottas ku ajelen nykyään vakio mopolla
Saas nähä montako tänään näkee tuolla kylällä.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Eikös sen "tehovalvonnan" pitäny loppua tänä aamuna?
Nuppe97
- Pyörä:
- Peugeot XPS Power Up -08
Vähä ol tos jäähallil ruuhkaa, ku ol energiamessut
Ei pali näkyn poliisei, mut perjantain ol tehovalvonta euraan päin varsinki koulutakseil
Savun hälvennettyä lisäkäämme syöttöjä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista