Jokumoto
- Pyörä:
- KTM 690 Duke III
Tänään kun lähdin koulun vieressä olevan kaupan pihasta niin maija tuli suoraan taakse, kiihdytin siinä sitten kurittomalla betalla niin hiljaa kuin osasin ja ajoin korkeintaan 50 mittariin joka on 46 oikeeta. Onneksi ne sitten kääntyi liikenneympyrästä ja itse menin suoraan. Kuumotti kyllä vähän
kun mopo kulkee vähän alt 80 GPS, sitä vauhtia sitten kotiin
jonn
- Pyörä:
- jincheng monkey -07vm
No nuitahan nyt käy päivittäin.
Jincheng monkey -07vm, tehari, vapari, kuristamaton imukaula, välit 17/41
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
Mikään ei ole ikävämpää kuin kiihdyttää hitaasti sellaisella mopolla joka lähtee niinku homo pillun päältä ja keulii puolikaasusta.
Enkä viittaa tällä omaan Gileraani..
keulii pintakaasusta
Alkoon_
- Pyörä:
- Fantic Motor Caballero 125 -09
Olikos tänään joku tehovalvonta täällä Helsingissä päin? Tuli nähtyä n.3km matkalla 4 mp kytät ja yksi maija. Tuli ainakin vuoden ekat kuumotukset kun ajettiin kolmen porukassa ja 2 mptä lähti seuraamaan vireisellä kaistalla ja ajoivat vierellä kun hissukseen ajeltiin. Onneksi ei sitten lähtenyt testaamaan, kun piikkikorttikin ihan juuri taskussa
Toinen noista mp:istä ajoi valoissa ihan eteen ja olin satavarma että nyt pysäyttää, mutta ei.
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Jokumopo kirjoitti:Tänään kun lähdin koulun vieressä olevan kaupan pihasta niin maija tuli suoraan taakse, kiihdytin siinä sitten kurittomalla betalla niin hiljaa kuin osasin ja ajoin korkeintaan 50 mittariin joka on 46 oikeeta. Onneksi ne sitten kääntyi liikenneympyrästä ja itse menin suoraan. Kuumotti kyllä vähän
kun mopo kulkee vähän alt 80 GPS, sitä vauhtia sitten kotiin
Ei kannata viritellä jos noi paljo kuumottelee
Blacklake kirjoitti:Mikään ei ole ikävämpää kuin kiihdyttää hitaasti sellaisella mopolla joka lähtee niinku homo pillun päältä ja keulii puolikaasusta.
Enkä viittaa tällä omaan Gileraani..
keulii pintakaasusta
Tuotaha ei nyt usko erkkikää, en oo nähny mopoa mikä keulis oikeesti kaasusta
rossit on asia erikseen
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Samu_95
- Pyörä:
- Husq SM 125 -10
Joo, itekkin näin täällä Itä-Helsingissä yhen risteyksen luona n.100m kotoa 4 mp kyttää.
Siinä sitte käännyin takas kotiin ja ruuvailin peilit kiinni ettei turhaa huomiota muhun kiinnitä
Alkoon_
- Pyörä:
- Fantic Motor Caballero 125 -09
Just tuolla Itä-Helsingissä (mellunmäessä) itekkin tuli nuo mp:t nähtyä
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki
Samu_95
- Pyörä:
- Husq SM 125 -10
Sama mesta siis
Tais olla pysäyttäny pari autoa niin siks siinä hengailivat.
Jotenkin aina mp:n kohdatessa iskee kuumotukset päälle
8ade8
- Pyörä:
- Ktm exc 125 -14
Onks kellään lähteny kilvet kun on mopo kulkenu 50?
eQ123
Mulla lähti kilvet kun kulki 30km/h tutkaan. Nimittäin valojen takia *pa dum tssss*
Ei varmana ole lähtenyt kilvet siitä jos muuten mopo kunnossa. Jos jollakin kokemusta että on ottanut sen takia pois, ilmoittakoon täällä
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Ja mieluiten vielä todisteiden kanssa, näitä "kaverilta lähti 46 km/h kilvet" en ainakaan itse usko.
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
näköjjää oulun seuvullaki näkkyy MP-polliiseja, eilen näky sivari mp ajelemassa..
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Mä kans tualta netiistä lukaasin jotta alakavat mp-poliisit liikkua pikkuhiliaa. Hyvä jottei pyärä pirä enää nii ristuksenmoosta meteliä nii kehtaa kirkollaki pyäriä.. Kyllähä tua miältä riipaasis jos joutuus heti virkavallan kynsihin.. Mä tossa naapurille jo kehaasin, jotta ajokausi on ny alootettu, äijä rupes pohtimahan jotta pitääskö se omakin pärrä tallista ulkoilmahan repiä.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Kirjottaako siellä sinä, vai KarsTa
^
Ite en oo vielä yhtää poliisia nähny koko keväänä täällä
Toisaalta, ei noita ajokilometrejäkään ihan hirveesti ole, kun ei tolla ruoskalla jaksa ajella. Kunha kouluun menen ja tulen takas himaan ja sit kavereiden kanssa jotai rinkiä välillä. Ainoa kerta tänä keväänä ku oltii kunnolla ajelemassa, sitä kesti 5min ennenku kaveri pommitti 110@40, ja kytät käänty sivutieltä
Eivät saaneet kuitenkaa lukemaa, joten ainoastaa kilvet pois, ku ei ollu vaihtanu vakioputkea edellisen kerran jäljiltä.
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
KarsTan kaa ollaan samalta kylältä nii..
Tänään ja eilen tuli kouluun mennessä vastaan LP:n maija. Viimekesänä kyllä 95% vastaantulleista poliiseista oli järjestyspoliisin autoja, kaikista ei tietenkään tunnusta nähnyt. Yks sukulainen on järjestyspoliisi ja kysyin, että onko mukava jahdata mopopoikia niin vastas vaan "ei kuulu mun toimenkuvaan"
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista