Keskustelua mopon huolloista

-MJU-
Pyörä:
Aito Jincheng manki
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
31.8.2010 14:37
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut -MJU- » 19.8.2012 22:33

Ite pitäny 15tkm vaihtoväliä tossa, ekalla männällä ois sillon kyllä pitempään ajanu mutta tokaa alko olemaan 13tkm kohalla väljä.
Tsekkaa galleria
SoFast
Pyörä:
DRD Pro R 50cc
Liittynyt:
31.12.2010 17:14
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut SoFast » 19.8.2012 22:47

Siis tottakai niillä nyt ajaa pitempään.
Helposti yli 15 000 km voi ajella yhellä männällä, mutta siis ite oon miettinyt että vaihdan kymppitonnin välein männän niin voi sitten ainakin ajella ilman pelkoa että jos kuitenkin leipoo männän takia tms..

Mutta jos sul ei oo halukkuutta noin aikasin vaihtaa mäntää niin kyllä tuo 15 000 km on varmasti kanssa ihan hyvä ;)

Ja H-E-mopo= High-End mopo, eli siis helvetisti viritetty mopo :lol:
'' Bensa ei haise, se tuoksuu. ''
Oubi
Liittynyt:
26.4.2012 21:08
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut Oubi » 20.8.2012 20:54

Nii mullakki joku 7tkm tullut nyt ajettuu tuolla männäl<.<
Turuz
Pyörä:
Derbi DRD Evo -10
Paikkakunta:
Etelässä päi
Liittynyt:
23.11.2011 17:41
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut Turuz » 25.8.2012 8:53

Muuten tällänen tuli mieleen että miten te puhdistatte kaasutinta? enkä ole sitäkään tajunnut miksi ulkopuolinen lika haittaisi sen toimimista :)
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut Miiggael » 25.8.2012 11:24

Siis sisäpuoleltahan se puhdistetaan :roll:
Moottori16
Pyörä:
Suzuki rm 250
Liittynyt:
23.10.2009 18:30
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut Moottori16 » 25.8.2012 11:29

Molemmin puolin sen pitäis olla puhdas.
Turuz
Pyörä:
Derbi DRD Evo -10
Paikkakunta:
Etelässä päi
Liittynyt:
23.11.2011 17:41
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut Turuz » 25.8.2012 11:56

jaa jaa noh eipä sitten muuta ku irrottelemaa :lol:
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut radon- » 25.8.2012 12:56

Ei sen kyllä ulkopuolelta tarvitse olla puhdas, ei vaikuta kaasarin toimintaan vaikka olisi metrin kerros paskaa kaasarin kyljessä. Lähinnä kunhan suuttimet ja kanavat puhallat paineilmalla puhtaaksi niin se riittää ja toki jos jotain pinttynyttä paskaa on esim. kohokammiossa niin ne jollain konstilla sieltä pois.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
SoFast
Pyörä:
DRD Pro R 50cc
Liittynyt:
31.12.2010 17:14
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut SoFast » 25.8.2012 14:39

Mut onha se konehuone nyt reippaast kliinimmän näkönen kun kaikki osat kaasaria myöten on puhtaita? Eihä se nyt tietty toimintaan vaikuta mutta mutta..
'' Bensa ei haise, se tuoksuu. ''
Moottori16
Pyörä:
Suzuki rm 250
Liittynyt:
23.10.2009 18:30
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut Moottori16 » 25.8.2012 14:41

Jep, tottakai on helpompi sillon esim. käännelä seosruuvia, eiä mene paska kaasarin sisään sitä avatessa..
Fooni
Pyörä:
Fantic Caballero 2t -12, DT125x -05, E30
Paikkakunta:
Sipoo!
Liittynyt:
10.4.2011 16:31
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut Fooni » 25.8.2012 15:46

Millonkas jinkku mankiin kannattais alkaa männän vaihtoa rojektoimaan?
Ajeltu nyt tuollanen 10tkm ja ihan hyvin tuntuu tehot olevan tallella eikä mitään ongelmaa ole vielä ainakaan ilmennyt..
Kerran Kotari, aina Kotari
Youtube Facebook
MYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut radon- » 25.8.2012 16:05

Siinä vaiheessa kun alkaa tehot kadota tai öljyä polttaa, usein alkaa molemmat yhtäaikaa kun männänrenkaat joko katkeaa tai menee muuten huonoksi, niin kauan kun sulla on öljyä koneessa niin voit ajella ihan huoletta, et sinä sitä leipomaan saa.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
MK96
Liittynyt:
20.1.2012 23:41
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut MK96 » 17.1.2013 21:04

osaako kukaan arvioida paljonko maksaisi kyn vaihauttaisi 2010 roksii liikkeess mannan, kampiakselin ja siihen laakerit, ja muuta pienta esim stefoja tms. tottakai se riippuu liikkeesta ja se selviaa soittamalla mutta osaisiko joku arvioida, vaikka satasen tarkkuudella:D itsella kun ei ole osaamista varsinkaan kampiakselin vaihtoon.. kiitos.
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 17.1.2013 22:04

MK96 kirjoitti:osaako kukaan arvioida paljonko maksaisi kyn vaihauttaisi 2010 roksii liikkeess mannan, kampiakselin ja siihen laakerit, ja muuta pienta esim stefoja tms. tottakai se riippuu liikkeesta ja se selviaa soittamalla mutta osaisiko joku arvioida, vaikka satasen tarkkuudella:D itsella kun ei ole osaamista varsinkaan kampiakselin vaihtoon.. kiitos.


Pelkkä työ on suunnilleen 200-300e jos viet niille koneen erikseen ja puhdistettuna.
Osat sitte siihen päälle..
Pöö
Pulksu
Liittynyt:
2.10.2011 22:26
Re: Keskustelua mopon huolloista

ViestiKirjoittanut Pulksu » 28.5.2013 16:41

Mikä voi olla vikana, kun mopossani kytkin on jäänyt puoliksi päälle?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista