Ääh, miksi ihmeessä olettamus on että vaihtamalla sen polttimotyypin sinne saa maagisesti aivan järjettömän hyvät valot. Ei, vaihtamalla H4/H7/bay15d tai aivan sama minkä muun tyyppisen polttimon sinne vaihdatkaan, muutat sitä umpion toimintaa, aivan randomisti. Koska polttimo ei myöskään ole tarkoitettu sinne, se polttimo patentoidaan vaikka teipillä sinne kiinni ja lopputulos on täyttä paskaa. Siitä tulee ihan mitä siitä nyt sattuu tulemaan, millainen tuuri käy. Siis tarkoitan, että valokuvion muutos on täysin hallitsematonta, se ajovalo muuttuu, hajavalo lisääntyy ja sitärataa, täysin hallitsemattomasti. Jos joku muu väittää saaneensa mukamas hyvän valokuvion lyömällä sen jeesuksesta-seuraavan-ihmeen eli H4 polttimon sinne umpioon, sinulla se valokuvio voi mennä täysin metsään, ihan vaan kun liimasit sen polttimon millin eri asentoon kuin sillä toisella jäbällä. Ja koitappa saada se näppifiiliksellä "oikeaan" asentoon, jollaista ei edes ole. Eli niillä iänikuisilla murheenkryyneillä, eli pirun h4/jne patenteilla saat vastaantulijat vittuuntumaan yltiöpäisesti ympäriinsä sohivalla ajovalollasi, etkä sitä todennäköisesti tule edes itse tajuamaankaan. Valoteho lisääntyy huomattavasti, mutta valokuvio hajoaa ja lopputulos on...
Jos haluat valon edes jotenkin paremmaksi, laita sinne laadukas tieliikennekäyttöön tarkoitettu ba20d halogen polttimo. Esimerkiksi moposportin sivuilta hakuun tuotenumero 320-35356. Se on oikeasti hyvä. Sitten katso myös tuotenumero 320-2525. Senjälkeen paina mieleesi näiden kahden polttimon ulkonäölliset erot. Jälkimmäinen noista on paska, sitä älä osta. Ensimmäinen on loppu.
Moposta nyt ei kummosta valoa ikinä tule saamaan, sähköjärjestelmät on perseestä ja enska/smoto mopoon on mahdoton saada sopimaan ulkonäöllisesti mitään oikeasti hyvää umpiota. Skoottereiden parista löytää niitä oikeasti hyviä ajovaloja, niitä joissa ei tarvita sitä megalomaanista 55W h4 polttimoa että saadaan tie (ja kuusenlatvat) näkyviin.