XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Yli 2,5h ni akku alkaa loppumaan.. Saaks movie makerilla käännettyä kuvaa? Ku joskus muistaakseni vaihoin oikeen ja vasemman paikkaa.. Jos esim. gopron länttäis lokarin alapuolelle, mitä joku täällä jossain sano..
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
Mitä tarkoitat kääntämällä? Kuvan kääntämistä pystyasentoon vai? Eiköhän se laajakuva ole kaikkista paras silmälle
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Eiku siis pyöräyttää 180 astetta. Muutn kuva olis ylösalaisin
Mikään muu ei muuttuis kuin yläpuoli vaihtus alapuoleks..
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
joru95
Goprossa on asetus millä kuva pystyy "kääntämään". ainakin Hero 2:ssa
joru95
kuvaamani video "hajosi" kun avasin sen vegasilla siitä tuli mp4 tiedosto enkä pysty enää avaamaan sitä, eli se oli alkuperäinen video. saako sitä "korjattua"
Onko kellään käynyt tälläi ?
pennywise]
- Pyörä:
- Husqvarna 450cc & husqvarna 300cc (molemmat myynnissä)
joru95 kirjoitti:kuvaamani video "hajosi" kun avasin sen vegasilla siitä tuli mp4 tiedosto enkä pysty enää avaamaan sitä, eli se oli alkuperäinen video. saako sitä "korjattua"
Siis mulla ainakin menee suoraa mp4 tiedostoks kun vegesiin tavarat tiputan, sitten vaan renderaan sen wmv tiedostoks
joru95
pennywise] kirjoitti:joru95 kirjoitti:kuvaamani video "hajosi" kun avasin sen vegasilla siitä tuli mp4 tiedosto enkä pysty enää avaamaan sitä, eli se oli alkuperäinen video. saako sitä "korjattua"
Siis mulla ainakin menee suoraa mp4 tiedostoks kun vegesiin tavarat tiputan, sitten vaan renderaan sen wmv tiedostoks
Siis mulla se alkuperäinen, leikkaamaton video "hajoaa", eikä pysty edes vegasilla avaamaan. Kamera on Gopro hero 2
sarvinen
- Pyörä:
- Derbi DRD xtreme 2012
Pystytkö muilla editointi ohjelmilla muokkaamaan?
Onkohan sulla huono versio vegasista käytössä?
Muistelen että jossain vanhemmassa vegasissa piti olla quiqtime asennettuna että toimi mp4 tiedostot.
joru95
Mul on vegas 11, mut pitää vaa kopioida alkuperäinen video, jos haluaa säästää sen.
joru95
ei vittu hyvä minä. se tekeekin jonkin "SFK-tiedosto (.sfk)" jutun sen alku peräisen "nimellä" eli alkuperäinen video on tallella...... Olisi kannattanut katsoa tarkemmin....
sarvinen
- Pyörä:
- Derbi DRD xtreme 2012
Juu, niinhän se tekee. Itsekkin olen miettinyt, että mikä tuon .sfk tiedoston rooli on.
yamahadt2006
Aattelin ostaa tuommosen contour roamin ja siihen 16gb kortin ja semmosen kiinnikkeen mikä on pultilla kiinni,mites kestäääkö tuo roam iskuja miten kun laskettelussa ja mopoilussa niitä voi tulla
sarvinen
- Pyörä:
- Derbi DRD xtreme 2012
Kestää.
Väitän ettei niin paljon kuin gopro, mutta kestää kuitenkin ihan hyvin. Se muovikuori härpäke contourille parantaa varmasti kestävyyttä.
Minun mielestäni yksi ominaisuus joka monesti unohdetaan goprota ja contouria verratessa on koko ja muoto.
Contouri on kätevän taskulamppumainen, mutta asettaa rajoitteitakin.
jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Olisko kenelläkään myynnissä jonkun sortin kameraa? Mielellään gopro tai Contourin kameroita. LAittakaa yv!
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Tuossa tuli MTV3 MAXilta Moottoripyöräpäiväkirjat -niminen sarja jossa kolme tyyppiä kiertää BMW katuenduroilla eurooppaa. Ainakin kaksi Contouria niillä oli mukana ja hyvää pätkää niistä tuli
Tietenkin niitä videoita aina muokataan.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista