Juu, niin minä olen vähän ajatellutkin, että jätän sen Kiimingin välistä ja ajelen suorilta Hetekylän tai Joloksen kautta Ylikiiminkiin. Niemitalon Juustola on ihan must pysähdys (ainakin mulle
) ja voin itsekin sitä suositella muillekin.
Ja mankissa on 4,5 litran tankki ja sillä ajaa pikkasen alle 200 km, riippuen ajotavasta, mutta matka-ajossa luulisi pääsevän vähän enemmän tankillisella. Mukaan otan kylläkin jonkinlaisen bensakanisterin, koska vaikka manki on pieni ja "kevyt" niin sitä ei ole mukava puskea, jos bensa sattuu loppumaan.
Ja tuo kuvista tehtävä video joka paikkakunnan kylteistä on hyvä idea, kiitos siitä. Ja kuviahan tulee muutenkin reilusti Facebookkiin, Bloggeriin ja motot.nettiin.
Ja suunnitelmat on vielä vähän auki ja matkan toteutumisen voi estää monikin syy, kuten jo mainitsin ennemmin, mutta jos on motottilaisia liikenteessä, niin olis mukava kuitenki nähä ja vaikka käydä kahvillakin
Jos ei reissu kokonaisuudessaan toteennukaan, niin pyrin käymään jossakin alkupeisen suunnitelman etapilla, kuten Kajaanissa tai Ylikiimingissä. Vielä kun ei ole varmuutta esim. Kajaanissa asuvan siskon kesäloman ajankohdasta ja lomasuunnitelmista.