jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Näimpä. Toinen niistä on vielä mun kans samassa koulussa... Onneks oli yks kaveri mukana kuka tuli sitte kattomaa että mitä kävi
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Toimiiko ceeärrää vielä
Näyttää erittäin... mielenkiintoselta
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Toimii toimii, vaihoin öljyt ja tyhjensin putken ja kaasarista vedet pois ja kovvaa ajoa
mutta mennäänkö aiheeseen takasin
tuskin kyllä tulee talvella puhuttua keulimisesta tosin
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Valtssuu
- Pyörä:
- Rieju MRX -08, Aprilia SX 125
- Liittynyt:
- 13.12.2012 1:37
Mitä välejä suosittelette keulimiseen? Moponi on Rieju MRX -08. Nytten on 10/53 ja kulkee sen 56 gps, keula ei nouse kovinkaan hyvin mutta nousee silti. Minkälaiset välit nuo 10/70 olisi? vai 13/70? Antakaas jotain ehdotuksia mitä välejä laittaisi
Keulimiseen sopivat mutta myös ajamiseen
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
No laita vaa 10/70 välit niin et tarttee ekaa kolmea vaihdetta ollenkaan ajaessa.
Ja nuo 13/70 vastaa aikalailla 10/53.
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Kannattaa ite koittaa, ite tykkään mun köyhät keulimiset mopolla keulia vakioväleillä
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Valtssuu
- Pyörä:
- Rieju MRX -08, Aprilia SX 125
- Liittynyt:
- 13.12.2012 1:37
Ja niin pitääkö ottaa aina takarengas irti kun vaihtaa takarattaan?
ja 13/60 vai 13/65 vai 11/70 vai 11/60 vai 11/65.
Nytten on eturattaita 10, 11 ja 13 ja takarattaina 53 ja 70
vielä 1 takarattaan voisin ostaa onko ehdotuksia minkä? ja millattiin laittaisi noita.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Noin nykyiset välit kuulostaa just passelille! Reenaat vaan sen nostotekniikan kuntoon.
Toki voit koittaa heittää taakse 58 piikkistä vaikka niin kevenee keula hieman lisää.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Mulla on rieju mrx ja välit 11-60. Keulan saan nostettua tasasella 4 vaihteella, keulakaan ei ole mikään löysä. Mun mielestä 10-60 välit oli aika hirveet keulia ku loppu kokoaja välit kesken. Nyt jos alkaisin ratastamaan ni voi olla et ottaisin 12-60 välit, ne vois olla ihan jees.
VictorH
- Pyörä:
- Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
- Liittynyt:
- 1.10.2010 14:51
Kyllä 11-60 väleillä sai vitosella ylös ilman suurempaa pomppimista riejussa.
Sitten noi 10-60 välit ei oo liian lyhyet sulla on vaa liian vähän kulmaa alussa voi olla vaikeeta mutta ku oppi kulman ottamisen niin noilla 10-60 väleillä oli ainaki dtssä mukava keulia ku sai kutosella keulan taivaasen päin aika helpolla jos nosti vähän ennen piikkiä
Itelle ens vuodeks 11-65 välit
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Kyllä sitä kulmaa on tarpeeks
, omasta mielestä kivempaa päästellä yhellä vaihteella vähän kauemmin ja noilla pitemmillä väleillä pääsee sitäpaitsi kovempaa keula ilmassa. Noi lyhyemmät varmaan paremmat jos semmosella tyylii parkkipaikalla kikkailee, mut itellä tulee vedettyä semmosia monta sataa m pitkiä suoria ja sit jossai kadulla jos tulee kiva suora vastaa ja vähä liikennettä
Valtssuu
- Pyörä:
- Rieju MRX -08, Aprilia SX 125
- Liittynyt:
- 13.12.2012 1:37
Eli suosittelette ennenminki 10-13/60 kuin 10/70 alottavalle?
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
No todellakin. En varmaan ite ees uskaltais ajaa noin lyhkäsillä väleillä, koska kone huutaa kuolemaa jo varmaan 50 vauheissa.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
10/70 ja 10/65 välit sun muut vastaavat saa unohtaa saman tien. Nostotekniikka siinä eniten vaikuttaa, ei välit.
Itselläni nyt 10/48 välit, ja keula nousee nelosella aika keposesti lumesta ja pidon puutteesta huolimatta, vähän vaan takarengas vaeltaa :S
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
- Paikkakunta:
- Evijärvi
- Liittynyt:
- 26.9.2012 15:59
11/65 väleillä oli aika paska keulia, vaikken osaakkaan keulia
Ykkösellä jos nosti niin huusi niin saatanasti ja piti samantien vaihtaa. Kakkosella sekuntin keula ilmassa ja ois jo melkeen saanut vaihtaa. Ei että oisin ikinä keulinu 1 sekunttia kauempaa, paska ku paska
Nyt 12/65 välit, kattoo miten niillä onnistuis, vaikka aattelin ajokauden alkaessa
(Mullahan se on vieläkin menossa, mutta kukaan muu tässä kylässä ei aja mopolla ) pistää kuria sen verran että menis vaikka 63 enintään tasasella, ettei lähtis ees kilvet. En missään vitun nimessä halua veroja ja korttia menettää ku ootan kevarikorttia niin innolla
Kattoo sitte miten kevarilla keuliminen onnistuu, Aprilia Sx:llä pitäis kyllä keula nousta vaikka mistä vauhista, mutta se onkin sitte eri asia että tohinko sillä keulia
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista