Noni ekapäivä ton GoPro Hero3 Blackin kaa menny. Iha hiton hyvä ! Kylhän se maksoki, mut todella tyytyväine ! Ja vähäse valon kuvauski parempi ku ootin. En tiiä kyl viel millä ois paras kuvata vähäsessä valossa, mutta täs ois viteoo 1080p 24fps katulamppuje valossa. Suorilta kamerasta -> utube ilma mitään muokkauksia. Tommone pikku 5min matkapätkä kaverilta kotia Kesä Smotoilla kiva ajaa http://www.youtube.com/watch?v=ZX8Y8KYQe00[youtube][/youtube] eiviissii tykkää toimii
Sillä ei-vasitiiviillä on kohina oikeasti vähempää. Laittaa kyllä ihmettelemään, mikä sen tekee silleen... Ottaako se muualta niin paljon muuta ääntä, että kohina peittyy, vai...
XPSsm kirjoitti:Sillä ei-vasitiiviillä on kohina oikeasti vähempää. Laittaa kyllä ihmettelemään, mikä sen tekee silleen... Ottaako se muualta niin paljon muuta ääntä, että kohina peittyy, vai...
Suorilla tietty ääntä oli, koska kamera kuvas taaksepäin, mutkissa saatto kuulla jopa mun huudon siellä auton sisässä..
Meillä oli äskön, Hero 2 Auton ulkopuolella kun oltiin ajelemassa, EI vesitiivis kotelo päällä ja kohina lähes olematon, en ymmärrä?
En ymmärrä, miksi pitäis lautailussa, vielä puuterihommissa pilata 400e kamera pitämällä sitä ''skeleton'' takakuorta? (eihän se välttämättä paskaksi mene mutta jos pannutat ja kamera on hangen pohjalla vähän aikaa ja sitte lähtee vaikka syömään nii kyllä se vesi tekee siellä tepposet)
Kyllä ite paljo mielummin piän talvella, varsinki lautailussa sitä vesitiivistä takakuorta. Eikä se nyt hirveesti edes kohise ilman teippiäkään loppujen lopuksi. Riippuuhan se tietenki käytöstä että miten sitä takakuorta valitaan.
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Mä oon talveks laittanu siihen avoimeen takakanteen ilmastointiteippiä estämään lumen pääsy kameraan. Siihen teippiin oon laittanu muutaman silica gel -palleron, niin ei huurrukaan. Ilmastointiteippi päästää silti selvästi huonommin normiääntä läpi vrt. avonaiseen takakanteen.
pennywise] kirjoitti:Nyt menee ohi, lautailussa? Miten se kamera nyt pipalle menis tommosesta. Kaise vaikuttaa josse hangessa on mutta tää taitaa olla vähän eriasia?
Otin ehkä tuon sun viestin vähän väärin vastaan entä ois pitäny. Siis ITSE olen käyttäny teippiä siinä mikin edessä, mielummin entä sitä skeleton takakuorta, koska gopron käyttö on ollut lähinnä lautailun ja laskettelun kuvausta. Toki se on tiellä ihan hyvä se skeleton kun ei se niin märkää (aina) ole. Sateellahan sitä kannattaa miettiä kahesti että laitanko skeletonin vai vedenpitävän
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Olisi tossa keväällä tarkoitus hommata gopro. Vaihtoehtoina hero2 ja hero3 silver. Onko noissa muuta eroa kuin kolmosessa on wifi? Jossakin paikoissa tuo hero3 silveri jopa halvempi. Onko mitään väliä kakkosessa, onko outdoor vai motorsport edition. Käsittääkseni kummassakin tulee mukana toi varsi että saa kypärään kiinni. Ja vielä jos joku viitsisi linkata jotain paikkoja mistä sais halvalla noita.
pennywise] kirjoitti:Nyt menee ohi, lautailussa? Miten se kamera nyt pipalle menis tommosesta. Kaise vaikuttaa josse hangessa on mutta tää taitaa olla vähän eriasia?
Otin ehkä tuon sun viestin vähän väärin vastaan entä ois pitäny. Siis ITSE olen käyttäny teippiä siinä mikin edessä, mielummin entä sitä skeleton takakuorta, koska gopron käyttö on ollut lähinnä lautailun ja laskettelun kuvausta. Toki se on tiellä ihan hyvä se skeleton kun ei se niin märkää (aina) ole. Sateellahan sitä kannattaa miettiä kahesti että laitanko skeletonin vai vedenpitävän
Siis mullakin on ollu aina vedenpitävä, nyt laitoin avonaisen kannen jotta kuuli puheen kunnolla koska lähinnä kamera autossa yms, muuten aina vedenpitävä koska en halua että kamera menee piloille.