Kypäräkamerat

Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Re: Kypäräkamerat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 20.2.2013 0:24

Noni ekapäivä ton GoPro Hero3 Blackin kaa menny. Iha hiton hyvä ! Kylhän se maksoki, mut todella tyytyväine ! Ja vähäse valon kuvauski parempi ku ootin. En tiiä kyl viel millä ois paras kuvata vähäsessä valossa, mutta täs ois viteoo 1080p 24fps katulamppuje valossa. Suorilta kamerasta -> utube ilma mitään muokkauksia. Tommone pikku 5min matkapätkä kaverilta kotia :D Kesä Smotoilla kiva ajaa :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=ZX8Y8KYQe00 [youtube][/youtube] eiviissii tykkää toimii
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91

ViestiKirjoittanut AceFin » 20.2.2013 15:02

On kyllä saakelin hyvälaatuista kuvaa, jos vertaa esim omaan hero kakkoseen.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
XPSsm
Pyörä:
Peugeot XPS sm -11

ViestiKirjoittanut XPSsm » 23.2.2013 20:59

Kuis GoPron imukuppi kiinnikkeestä sais nuo nitinät pois? Oon koittanu vääntää niitä ruuveja tiukemmalle, mut silti nitisee.. :s

Esim. tossa: http://www.youtube.com/watch?v=TFDTd3OiLh4 Uusin polo video, vink, vink ;) kohassa 1:07-> kuuluu tuota nitinää.. :|

Ja auttaako se teippi tosiaan siinä mikin edessä vähentämään tuulen kohinaa? En oo vielä ite muistanu kokeilemaan. :DD
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsm
Hommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
pennywise]
Pyörä:
Husqvarna 450cc & husqvarna 300cc (molemmat myynnissä)

ViestiKirjoittanut pennywise] » 24.2.2013 0:53

XPSsm kirjoitti:Kuis GoPron imukuppi kiinnikkeestä sais nuo nitinät pois? Oon koittanu vääntää niitä ruuveja tiukemmalle, mut silti nitisee.. :s

Esim. tossa: http://www.youtube.com/watch?v=TFDTd3OiLh4 Uusin polo video, vink, vink ;) kohassa 1:07-> kuuluu tuota nitinää.. :|

Ja auttaako se teippi tosiaan siinä mikin edessä vähentämään tuulen kohinaa? En oo vielä ite muistanu kokeilemaan. :DD

Jos kokeilet niin ota kuva samalla siittä mihin kohtaan tarkalleen laitoit sen teipin koska toi kohina on sietämätöntä..
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000

ViestiKirjoittanut jukke96 » 24.2.2013 19:20

Itellä oli goprossa teippiä siinä mikin päällä, niin kohinaa ei kuulunu ollenkaan, mutta puhekkin kuulu kauheen huonosti.

[quote="pennywise]
Jos kokeilet niin ota kuva samalla siittä mihin kohtaan tarkalleen laitoit sen teipin koska toi kohina on sietämätöntä..[/quote]

Siihen mikin päälle vaan teippiä.
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
pennywise]
Pyörä:

ViestiKirjoittanut pennywise] » 25.2.2013 2:46

jukke96 kirjoitti:Itellä oli goprossa teippiä siinä mikin päällä, niin kohinaa ei kuulunu ollenkaan, mutta puhekkin kuulu kauheen huonosti.

[quote="pennywise]
Jos kokeilet niin ota kuva samalla siittä mihin kohtaan tarkalleen laitoit sen teipin koska toi kohina on sietämätöntä..[/quote]

Siihen mikin päälle vaan teippiä.[/quote]

Meillä oli äskön, Hero 2 Auton ulkopuolella kun oltiin ajelemassa, EI vesitiivis kotelo päällä ja kohina lähes olematon, en ymmärrä?
XPSsm
Pyörä:
Peugeot XPS sm -11

ViestiKirjoittanut XPSsm » 25.2.2013 8:48

Sillä ei-vasitiiviillä on kohina oikeasti vähempää. Laittaa kyllä ihmettelemään, mikä sen tekee silleen... Ottaako se muualta niin paljon muuta ääntä, että kohina peittyy, vai... :s
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsm
Hommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
pennywise]
Pyörä:

ViestiKirjoittanut pennywise] » 25.2.2013 12:41

XPSsm kirjoitti:Sillä ei-vasitiiviillä on kohina oikeasti vähempää. Laittaa kyllä ihmettelemään, mikä sen tekee silleen... Ottaako se muualta niin paljon muuta ääntä, että kohina peittyy, vai... :s

Suorilla tietty ääntä oli, koska kamera kuvas taaksepäin, mutkissa saatto kuulla jopa mun huudon siellä auton sisässä..
jukke96
Pyörä:

ViestiKirjoittanut jukke96 » 25.2.2013 17:09

Meillä oli äskön, Hero 2 Auton ulkopuolella kun oltiin ajelemassa, EI vesitiivis kotelo päällä ja kohina lähes olematon, en ymmärrä?

En ymmärrä, miksi pitäis lautailussa, vielä puuterihommissa pilata 400e kamera pitämällä sitä ''skeleton'' takakuorta? (eihän se välttämättä paskaksi mene mutta jos pannutat ja kamera on hangen pohjalla vähän aikaa ja sitte lähtee vaikka syömään nii kyllä se vesi tekee siellä tepposet)

Kyllä ite paljo mielummin piän talvella, varsinki lautailussa sitä vesitiivistä takakuorta. Eikä se nyt hirveesti edes kohise ilman teippiäkään loppujen lopuksi. Riippuuhan se tietenki käytöstä että miten sitä takakuorta valitaan.
pennywise]
Pyörä:

ViestiKirjoittanut pennywise] » 25.2.2013 18:25

Nyt menee ohi, lautailussa? Miten se kamera nyt pipalle menis tommosesta. Kaise vaikuttaa josse hangessa on mutta tää taitaa olla vähän eriasia?
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91

ViestiKirjoittanut AceFin » 25.2.2013 18:44

Mä oon talveks laittanu siihen avoimeen takakanteen ilmastointiteippiä estämään lumen pääsy kameraan. Siihen teippiin oon laittanu muutaman silica gel -palleron, niin ei huurrukaan. Ilmastointiteippi päästää silti selvästi huonommin normiääntä läpi vrt. avonaiseen takakanteen.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
jukke96
Pyörä:

ViestiKirjoittanut jukke96 » 25.2.2013 23:06

pennywise] kirjoitti:Nyt menee ohi, lautailussa? Miten se kamera nyt pipalle menis tommosesta. Kaise vaikuttaa josse hangessa on mutta tää taitaa olla vähän eriasia?

Otin ehkä tuon sun viestin vähän väärin vastaan entä ois pitäny. Siis ITSE olen käyttäny teippiä siinä mikin edessä, mielummin entä sitä skeleton takakuorta, koska gopron käyttö on ollut lähinnä lautailun ja laskettelun kuvausta. Toki se on tiellä ihan hyvä se skeleton kun ei se niin märkää (aina) ole. Sateellahan sitä kannattaa miettiä kahesti että laitanko skeletonin vai vedenpitävän :)
Kupsukki
Pyörä:
KTM EXC 400 -04

ViestiKirjoittanut Kupsukki » 26.2.2013 23:30

http://www.isaw.fi/kyparakamera-isaw-a2-ace.html

Hiukan ottanut vaikutteita Go Pro:sta :D ei siinä, pirun hyvää kuvaa näyttäs tulevan

Juuuso22
Pyörä:
Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta

ViestiKirjoittanut Juuuso22 » 27.2.2013 2:51

Olisi tossa keväällä tarkoitus hommata gopro. Vaihtoehtoina hero2 ja hero3 silver.
Onko noissa muuta eroa kuin kolmosessa on wifi? Jossakin paikoissa tuo hero3 silveri jopa halvempi. Onko mitään väliä kakkosessa, onko outdoor vai motorsport edition. Käsittääkseni kummassakin tulee mukana toi varsi että saa kypärään kiinni. Ja vielä jos joku viitsisi linkata jotain paikkoja mistä sais halvalla noita.
Se piirtää kel on liituu!
http://www.youtube.com/user/juustomies16
pennywise]
Pyörä:

ViestiKirjoittanut pennywise] » 27.2.2013 13:05

jukke96 kirjoitti:
pennywise] kirjoitti:Nyt menee ohi, lautailussa? Miten se kamera nyt pipalle menis tommosesta. Kaise vaikuttaa josse hangessa on mutta tää taitaa olla vähän eriasia?

Otin ehkä tuon sun viestin vähän väärin vastaan entä ois pitäny. Siis ITSE olen käyttäny teippiä siinä mikin edessä, mielummin entä sitä skeleton takakuorta, koska gopron käyttö on ollut lähinnä lautailun ja laskettelun kuvausta. Toki se on tiellä ihan hyvä se skeleton kun ei se niin märkää (aina) ole. Sateellahan sitä kannattaa miettiä kahesti että laitanko skeletonin vai vedenpitävän :)

Siis mullakin on ollu aina vedenpitävä, nyt laitoin avonaisen kannen jotta kuuli puheen kunnolla koska lähinnä kamera autossa yms, muuten aina vedenpitävä koska en halua että kamera menee piloille.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista