Mömmis
- Pyörä:
- Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Itte kyllä muistaakseni terveydenhoitajan papereilla jotka tuli 8lk laajassa terveystarkastuksessa lampsin sinne kokeisii
En sitten tiä meinaako se koululääkäri sitä joka kyseli niitä psykologisii jutskii
AGK
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme & Tiger.
todennäköisesti siellä on ollut joku toinen henkilö terveydenhoitajan kanssa, joka on kysellyt.
Kolmetoista; Sanoit lääkäri. Koululääkäri ja lääkäri ovat kuitenkin eri virkanimikkeitä, koulutuksesta en tiedä sitten.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
TurboYhZ
- Pyörä:
- Yamaha WR 125 -11
Niin meillä ei ole vielä ollut tuota ''laajaa'' terveystarkastusta, jonka mukana pitäs olla se lääkäri ja siinä ohessa pitäis saada toi nuorison terveystodistus. Täällä on kuulemma niin huono lääkäritilanne että en tiedä tuleeko koko laajaa tarkastusta kuin vasta ysillä. Hassulta tuntuu ettei ole koko 8lk tota tarkastusta..
Eli jos minä itse käyn lääkärissä ja hankin lääkärintodistuksen mopokorttia varten, niin eikö se korvaa tuon nuoriston terveystarkastuksen? Eli sitten veisin vain passikuvat ja ton lääkärintodistuksen poliisiasemalle koska haluaisin mahd. nopeasti hoitaa nää asiat pois alta.
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Meillä ainaki lääkäri tarkasti sukukalleudet. Siitä tiiät oliko lääkäri vai ei
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
'80 Trial
- Pyörä:
- 1980 Tunturi Trial
TurboYhZ kirjoitti:
Eli jos minä itse käyn lääkärissä ja hankin lääkärintodistuksen mopokorttia varten, niin eikö se korvaa tuon nuoriston terveystarkastuksen? Eli sitten veisin vain passikuvat ja ton lääkärintodistuksen poliisiasemalle koska haluaisin mahd. nopeasti hoitaa nää asiat pois alta.
Mä kävin myös itse tuolla lääkärissä todistuksen hakemassa, koska koulussa sählättiin jotenkin ja mulle ei tehty koko tarkastusta... Sitten viet ne paperit ja kuvat autokoululle, ne toimittavat tarvittavat paperit sieltä poliisiasemalle.
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Eikös se lääkärintodistus maksa paljon?
sorjoska
- Pyörä:
- Yamaha yzf-r 125
Kolmetoista kirjoitti:Eikös se lääkärintodistus maksa paljon?
Oisko jotain 20e luokkaa,ehkä.
Huomenna ajokoe, pikku kuumotus ku en osaa pitää sitä katsetta tarpeeks kaukana, se autokoulun äijjäki mumis siinä harjottelussa koko aika siitä.. :--D toivottavasti on huomenna kortti taskussa ni pääsee pärisemään ;-)
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Se on varmasti helppo! Pääset kyllä läpi!
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Joko123
Voiko jossain autokouluissa olla sillatti, että saisi ajotunnit suorittaa ennen kun on 15?
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Tuskin. 15 vuotias on rikosoikeudellisessa vastuudessa joten silloin vasta voidaan päästää liikenteeseen.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
Itse asiassa hyvin pitkälti opettajan vastuulla siellä pyöritään?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Tälläistä ainakin olen kuullut. En sitten oikeaa selitystä tiedä, kun kerta kevarikorttiakin saa mennä liikenteeseen suorittamaan ennenkun on täyttänyt 16.
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
15 vuotiaana saa jonkun suuren luvan jolloin saa mennä liikenteeseen, ennen ei saa. Typerä laki.
lassise
- Pyörä:
- Weeärr
Kyllä minä tein kaikki ajotunnit autokoulussa 14v.
YouTube käyttäjänimeni: LASSI yii
AGK
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Slerpa_ kirjoitti:15 vuotiaana saa jonkun suuren luvan jolloin saa mennä liikenteeseen, ennen ei saa. Typerä laki.
En nyt tiedä typerästä, se on vaan mielestäni siitä rikosoikeudellisesta vastuusta kiinni. Ja kyllä kait kevarilla saa mennä liikenteeseen 15v ajotunneilla?
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista