sarvinen
- Pyörä:
- Derbi DRD xtreme 2012
Kyllä "ne" katotaan, nuorison terveystarkastuksessa ainakn. Muista pyytää 2 todistusta, sama käy autokorttia hakiessa.
peteasd
- Pyörä:
- Weera 125x 2011 ja mopoterpi
Siis koululääkärihän kattelee myös muuten et oot kunnossa, kyllähän siellä käy muutkin kun ne jotka mopoa on hommaamassa. Sehän kirjottaa vaan sen todistuksen jos sitä pyytää.
hulkkmi
- Pyörä:
- Honda Monkey vm. -93 + Mikuni 14mm
Itselleni se lääkäri tulosti 3 kopiota siitä todistuksesta ihan pyytämättäkin, silloin joskus kun itse siellä kävin joskus reilu 2v sitten.
Honda Monkey vm. -93 + Mikuni 14mm
Meikko
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Täällä kyllä kaikilta tarkastettiin esariki (
) ja saatiin 4 lappua pyytämättä
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
On ainakin viime sivujen perusteella tullut selväksi että kyyläävät sukukalleudet, varmaan viimeset 3 sivua sitä ihmettelyä
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
Mä sain viis kopioo pyytämättä eikä tarvinnu päästää kasseille ku osotin vaa koko posken pitusii pulsareihi
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Josko nyt jätetään ne jännittävät ja aina yhtä paljon ihmetystä herättävät killuttimet vaikkapa tupakkapaikan hihittelyrinkiin ja keskitytään otsikon mukaiseen aiheeseen.
korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Muutes, kuinka pitkään porukka on oottanut sitä kortin hakemista ? Nyt olis kulunu 2 viikkoa, ja 2 päivää kohta itelle, että voiko sen jo hakea. Sitä vaan että jos ei olekkaan valmiina, ettei joudukaan turhaa jonottamaan.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Odottelin väliaikaisen kortin saamisen jälkeen noin 3 viikkoa oikeen varmuuden vuoksi ja menin jonottaman tuonne helvetin ruuhkaiselle Etelä-Pohjanmaan poliisiasemalle. Kaikki maajussit siellä tietenkin on aina yhtä aikaa, joten sain odottaa vähän yli 45 minuuttia. Sitten kun oli mun vuoro päästä hoitamaan asioitani niin mulle kerrottiin ettei sitä mopokorttia oo ees vielä tilattu, että "pistetäänpä se nyt tilaukseen".
2 viikkoa mulle on sanottu mulle aina ajaksi.
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
pystyykö sinne poliisiasemalle soittamaan ja kysymään korttia, niin ei tarttisi jonottaa?
Itellä kävi sellanen juttu että kunnon kortin pitäisi olla tossa katsastusasemalla, mutta katsastusasema on auki 12-16:00 ja on puolen tunnin ajomatkan päässä kotoa. Millä ihmeellä joku kuvittelee että kukaan töissä käyvä pystyisi tuona aikana korttiaan hakemaan. Väliaikanen ajolupa loppunut jo kuukausi sitten, ja jolleivat sitä korttia saa lähemmäs lähetettyä, pitää kai venailla heinäkuun loppuun, kun sillon työt loppuu ja pääsee päivällä tonne katsastusasemalle...(ei nyt oma tarina koskenut niinkään mopokorttia, vaan mp korttia, mutta sama asia tämän suhteen)
Ihan käsittämättömät aukiloajat, eikö noita velvota mikään laki pitämään puotia auki kun kerta ajokorttihommia hoitelevat? Tänäänkin ajoin tonne ihan turhaan suoraan töistä. A-katsastuksen puhelinvaihde on niin paska ettei sinne pysty soittamaan, niin oli pakko ajaa...
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Totta. Tuo meidän poliisilaitoskin menee kiinni 16.15 jonka jälkeen ei saa jonotuslippua. Joku äijä ryntäs viimeviikolla ovesta sisälle ja alko hakkaamaan sitä lippukoneen nappia, mutta kello oli JO 16.18 niin jäi sedän asiat nyt hoitamatta. Kyllähän se vitutus oli silmin nähtävää. Koko aula täynnä väkeä ja 3 tätiä, jotka lupa-asioita hoitaa, niin kyllä siinä meinaa itse kullakin hihat palaa..
korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
nii'in sitä juuri, ei sinne olis mitään numeroa mistä tiedustella ? on niin vittumaista istua ekana siellä sen 45 min, sitten kerrotaanki ettei kortti edes ole tullut vielä. + oulussa vielä tämä :
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/paapo ... ia/596458/
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
peteasd
- Pyörä:
- Weera 125x 2011 ja mopoterpi
Ite ainkain kävin tasan kolmen viikon päästä käsittelykokeesta hakemassa kortin, ei tarvinnut jonottaa yhtään, koska jyväskylässä ainakin ajokorttien sun muitten hakemiseen on oma tiski jolle otetaan vuoronumero erikseen.
ROBOTS
Sanokaas onko ajokoe helpompi suorittaa manuaaliendurolla vai variattooriskootterilla?
Miiggael
- Pyörä:
- Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista