Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Aika paljon pudotettu jo.
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Kyllä se siitä helpottuu jossakin vaiheessa, itekkin viime kesänä keulin tiettyä mutkaa niin piti oikeasti roikkua ihan kunnolla että se pysyi siinä mutkassa, vähän ajan päästä sitten meni ihan normisti se mutka
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
Tänään sain ekaa kertaa kakkosella riejun keulan ylös
se jarru vaan on vähän ongelma, kun ei meinaa luonnistua vielä. Ja stefakin vuotaa
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
zyyzo
- Liittynyt:
- 3.4.2013 20:31
joo mitenkä ois helpoin alottaa keuliminen ku itellä on yamaha dt ja en oo keulinu mopolla
ja mitkä ois hyvät välit keulimiseen
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
- Paikkakunta:
- Evijärvi
- Liittynyt:
- 26.9.2012 15:59
Täällähän ei mitään muuta kysytäkkään ku "mitkä olis hyvät välit keulimiseen". Keuliihan se värkki vaikka 9-70 tai 16-40 väleillä jos vaan osaa. Ite en osaa millään väleillä mutta kuitenkin
jonssa
- Pyörä:
- Derbi senda X-treme sm -06
- Liittynyt:
- 27.9.2011 0:23
Kyllähän toi näyttää sujuvan vielä talven jälkeenkin
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Heittäkääs vinkkejä vaihteen vaihtoon? Itellä rupee pikkuhiljaa menee pientä matkanpoikasta mut tartteis saaha pykällettyy isompaa vaihetta silmää.
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Kytkin pohjaan ja vaihdevipua jalalla ylös. Kulmaa otat sen verran että kerkeät rauhassa touhuta. Se sitten nykäsee ekoilla kerroilla jonkin verran että varo ettei karkaa ympäri.
comanche888
- Pyörä:
- KTM 450 EXC
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 19.5.2009 1:02
Ei ole mitään kikkoja, kyllä sä osaat jo vaihtaa vaihdetta eli kytkin pohjaan ja jalalla isompaa pykälää. Kyse on vaan harjottelemisesta/opettelemisesta tehdä se pudottamatta keulaa.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Kulmaa täytyy ennen vaihtoa saada sen verran, että ehit rauhassa vaihtaa isompaa sisään. Ja just niinku Kaksnelikantti sanokin, pyörä on helppo heittää ympäri tossa vaihteenvaihdon yhteydessä.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Ja kannattaa se vaihde vetää aika loppuun asti että jaksaa vetää sillä isommallakin vaihteella
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Itekki pitäs alkaa reenaa vaihteen vaihtoa, nyt vetelen 2 vaihteella ja meinaa aina alkaa huutaa liikaa ja ei pysy keula enää ylhäällä.
Tänään myös kokeilin ekoja kulman hakuja, eka veto onnistu hyvin, toisella kerralla oltiin ympäri.
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Videoo ympärikeulimisesta?
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Juu kyllä löytyy, teen pienen koosteen ja laitan siihen sen.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Noni, huomenna tarkotus laittaa penkki vielä kunnolla kii ja alkaa treenata. Haittaako vaikka vielä onki sawan nastarenkaat paikallaan? Pitäs käydä vaihtaa kohta smotot, muttaku takanakki iha sliksi eikä oo varaa ostaa uutta
Mitenkä tota nyt sitte kannattaa lähteä treenaamaan? Aikoinaan MHlla sain keulan ihan kytkinpommillaki nätisti ylös, mutta DTllä kierrokset tappiin ja kytkimen vapautus nii keula hädintuskin nousee
Sutasee vaan vähän takapyörällä ?? Paineet pitäs olla tällä hetkellä joku 1,5baria takarenkaassa, joten ei luulis ainakaa liikaa olevan
Eli: nykäsy ja pieni kytkinpommi suunnillee samaan aikaan ku nykäsee nii pitäs nousta... no saa nähä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista