Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Juu, tuota tiettyä kulmaa on haettu, missä pystyis kaasulla vaan pumppaamaan eteenpäin. Totta, pitää uskaltaa lyyä isompaa sisään.
Oikeastaan siinä hain kulmaa, ensimäinen kulman haku oli siinä ja toinen meni persuksilleen.
Pitää vaan olla kovempi vauhtia, että pystyis liuttaan rauhassa lipalle..
VictorH
- Pyörä:
- Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
ite opin päivässä ok:n kulman oton ku reenasin, ei ollu lippaa nii lopuksi häkille meni mun dt:llä ku ei oikein järki ollu mukana, kerran pääsin takas
--Aksuu
Minkälainen on keulia enska derbillä kuin supermotolla, onko kuinka suuri ero? Ite oon tottunut smotoilla keulimaan
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
On se nyt kumma kun joka toinen yö näkee unta siitä ku keulin mopolla..
Tätä vauhtia oon jo ammattilainen ennen kuin pääsen edes koittamaan, kun nyt on jo (unissani) opittu matkaa keuliminen sekä jarrun käyttö
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
Yam4ha kirjoitti:Juu, tuota tiettyä kulmaa on haettu, missä pystyis kaasulla vaan pumppaamaan eteenpäin. Totta, pitää uskaltaa lyyä isompaa sisään.
Oikeastaan siinä hain kulmaa, ensimäinen kulman haku oli siinä ja toinen meni persuksilleen.
Pitää vaan olla kovempi vauhtia, että pystyis liuttaan rauhassa lipalle..
Ei kannata vielä sitä lipalle vetoo kannata miettiä, kun tosta näkee ettei se jarru oo ihan hallussa vielä kun tuollein ympäri menee.. 2.06 kohallakin näytti siltä että lähellä oli ettei taakse kaatunu.
Yam4ha
- Pyörä:
Juu, oon sitäkin reenaillu, välillä tulee täysin refleksinä, välillä ei.
Lähinnä alussa hakenu sitä tiettyä kulmaa, missä keula pysyy hyvin ilmassa. Eikä se minulla ole niin justiin jos ympäri menee.
VictorH
- Pyörä:
- Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Nytt alkaa joo kuumotella että osaanko enää keulia..
Huomenna olisi tarkoitus alkaa ajaamaan mutta mulla on sisäänajo edessä että en jaksa ilmata käppäriä heti, muuten tulee heti keulittua
jopezki32
- Pyörä:
- Yamaha DT50x ,Kymco agility,Helkama Ässä (ex), Honda Monkey
Ja heti viteoo temppuilusta kun oot senverran saanu sisäänajettua että kehtaa jo vähän antaa leipää
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
No mikä v'ttu siinä on ku lähtee aina kallistumaan samaan suuntaan
Ykkösellä menee ihan suoraan, sitten vaihtaa kakkoselle niin lähtee kääntyyn vasemmalle. kun nostaa kakkosella, niin menee suoraan jokunen metri ja lähtee kallistuun.
Minkälaisia paineita ootte sielä renkaassa pitäny ? En jaksa uskoo että se paineitten laskeminen auttaa..
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
Yam4ha
- Pyörä:
No ihan normaalia sitten, persettä liikutat penkillä ja suoristat sitä. Itellä samoja ongelmia, mutta kunnolla persettä heiluttaa vastakkaiselle puolelle niin suoristuu.
Välillä menee liikaa ja sellasta ässää menee, että huhhuh.
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
Itellä samoja ongelmia oli alussa ja nyt talven jälkeen , lisää treeniä vaan. Kertaakaan en oo kattonu rengaspaineita, ei se keuliminen oo mistään rengaspaineista kiinni vaan taidosta.
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Joo ihan normaalia, vinkkinä voisin ehottaa että istu mahollisimman eessä tai keskellä penkkiä keuliessa ei siellä takana lipan päällä. Ja katse pitkälle eteen päin maskin ja etuloksun yli. Näin itellä ainahi pysyy sivuttaistasapaino paremmin.
Monesti tulee ainahi mulla kateltuu jostain sivusta eteenpäin ja perse takana, mut sitte ku kurottaa sinne etuloksuun päin nii sujuu paljon paremmin. Vaikea selittää.
jopezki32
- Pyörä:
- Yamaha DT50x ,Kymco agility,Helkama Ässä (ex), Honda Monkey
Raiskaako se kuinka paljon kytkintä jos tekee kytkinpommeja?
Muutta itse olen nyt 2 kunnollista reenipäivää keulinu, ja nousee jo 3:mosella
Kulmaakin tulee jo vedettyä, täytyy kyllä opetella vaihtaa vaihetta ilmassa mutta pelottaa että se nykäsee nii nopeesti että ei kerkee älytä painaa jarruu
Hönö ilme
mutta selvää edistystä on tapahtunut 2:den päivän aikana kun en toissapäivänä saanut edes kakkosella ylös
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
No kyllähän kytkinpommit kulutaa ainakin vaihteistoa, ketjuja, rattaita
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Koitin vähän tota keulan nostamista harjotella ja kyllähän se sieltä vähän nouseeki. Täytyy käydä hakee nyt tehari joku päivä, käydä tankkaa ja iskee penkki ruuvilla kiinni, nii voi alkaa treenaa kunnolla. Ja kesärenkaat ens viikon alussa jos saisi nii ois hyvä..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista