KTM EXC 125

zer0ne4
Pyörä:
Kawasaki KX450F
Paikkakunta:
Särkisalo
Liittynyt:
30.5.2006 6:09
help mee

ViestiKirjoittanut zer0ne4 » 4.4.2009 12:41

Hei mikä on ku ei ota kierroksii, en saa millään vaihteella edes tehopiikkiä!! :O
Voiko se johtua pakoaukon säädöistä, ku sille en oo mitään tehny? Jos voi niin antakaapa vähän neuvoja sen säätöön ;)
http://www.motot.net/blog/zer0ne4/
zer0ne4
Pyörä:
Kawasaki KX450F
Paikkakunta:
Särkisalo
Liittynyt:
30.5.2006 6:09
Jatkoo..

ViestiKirjoittanut zer0ne4 » 4.4.2009 12:42

Nii siis ei se vapaallakaan ota yhtään enemmän kierroksia. Kevyt polkasta ja lähtee aina ekalla käyntiin yms.. Just tehty koneremppa!
http://www.motot.net/blog/zer0ne4/
-v$a-
Pyörä:
525 moto
Paikkakunta:
ESBÅ
Liittynyt:
30.9.2006 13:35

ViestiKirjoittanut -v$a- » 4.4.2009 12:57

zer0ne4 kirjoitti:Nii siis ei se vapaallakaan ota yhtään enemmän kierroksia. Kevyt polkasta ja lähtee aina ekalla käyntiin yms.. Just tehty koneremppa!


Jos oot laittany pytyn huonosti kiinni ja se pakoaukonsäätimen vipu tjs. ei oo menny kohilleen?
WILDBROZ Esbo https://www.facebook.com/Wildbroz
Myydään KTM 525 smoto! : http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id27342/
Myydään osia: http://www.motot.net/talli/osat/id33980/
http://www.motot.net/talli/osat/id35222/
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 4.4.2009 14:40

Jep, kato että pytty on niissä pakoaukonsäätimen "koloissa" oikein.
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38

ViestiKirjoittanut kozi » 5.4.2009 11:20

Minkäs kokoisilla suuttimilla te ajelette? Omassani (EXC 125 2003) oli pääsuutin kokoa 192, ainakin ohjekirjan ehdotuksiin verraten se on älyttömän iso(?) ! Tyhjäkäyntisuutin on kokoa 48. Neula oli puolivälissä.

Ongelmani on alakierroksilta pienehkö booaaminen, kannattaisikohan vaihtaa pääsuutin pienempään ja neulaa nostaa, jos nuo ei toimi, niin tyhjäkäyntisuutinta pari numeroo ylöspäin?
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 5.4.2009 22:38

Koita parinumeroo isompaa tyhjäkäynti suutinta ja nosta neula pykälän korkeemmalle. ;)
okkiM^
Pyörä:
125exc & 600cbr fighter
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.8.2005 17:26

ViestiKirjoittanut okkiM^ » 12.4.2009 11:43

Tjoo o, Mikähän mahtais kotarissa olla ku ei kestä etupolttimo muutaku sen että polkasee käyntii ja sit välähtää jo paskaks, sama parkin kanssa. Eilen hävis kans vasen takavilkku toiminnast ;D ennen kyl toiminu ihan moitteettta...
MaRsY
Pyörä:
Kawasaki Kx 125cc 2006
Liittynyt:
4.9.2006 17:24
KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut MaRsY » 12.4.2009 12:23

Oon tässä pidemmän aikaa pähkäilly että hommais tielle tollasen exc 125 pyörän.. Kattelin noita -06 malleja käytettyinä ja suurinosa on ollu punakilpisiä. Miten ja millä hinnalla sais tuollasen pelin punakilpisestä tieliikennepyörän? :p
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 12.4.2009 12:27

okkiM^ kirjoitti:Tjoo o, Mikähän mahtais kotarissa olla ku ei kestä etupolttimo muutaku sen että polkasee käyntii ja sit välähtää jo paskaks, sama parkin kanssa. Eilen hävis kans vasen takavilkku toiminnast ;D ennen kyl toiminu ihan moitteettta...

Kuulostaa siltä että saa liikaa jännitettä. Veikkaisin että jännitteensäädin on hajonnut.
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 12.4.2009 12:32

MaRsY kirjoitti:Oon tässä pidemmän aikaa pähkäilly että hommais tielle tollasen exc 125 pyörän.. Kattelin noita -06 malleja käytettyinä ja suurinosa on ollu punakilpisiä. Miten ja millä hinnalla sais tuollasen pelin punakilpisestä tieliikennepyörän? :p

Tästä ei ole itsellänikään tarkkaa tietoa mutta yritän vastata.

Eli vilkut, äänimerkki ja peilit pitää laittaa katsastusta varten kiinni. Tehot luonnollisesti siihen 11kW tai alle. Pyörästä joutuu maksamaan verot, koska se laitetaan valkokilpiin ensimmäistä kertaa. Tuon veron suuruus on kai noin 700e (ei varmaa tietoa).

Joka tapauksessa noin 1000e saa kuulemma varata kyseiseen hommaan, näin itselleni aikoinaan sanottiin kun olin aikeissa ostaa punakilpisen.

Lähetä ihmeessä AKElle sähköpostia ja kysy miten asian kanssa tulee toimia ja mitä kilpiinlaitto tulee maksamaan.
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47

ViestiKirjoittanut Omnic » 13.4.2009 18:24

Ja sun tarttee tilata maahantuojalta tyyppihyväksyntätodistus, joka on tärkein paperi
kun yrittää katsastaa punakilpistä valkokilpiseksi.
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 14.4.2009 13:57

JL- kirjoitti:
MaRsY kirjoitti:Oon tässä pidemmän aikaa pähkäilly että hommais tielle tollasen exc 125 pyörän.. Kattelin noita -06 malleja käytettyinä ja suurinosa on ollu punakilpisiä. Miten ja millä hinnalla sais tuollasen pelin punakilpisestä tieliikennepyörän? :p

Tästä ei ole itsellänikään tarkkaa tietoa mutta yritän vastata.

Eli vilkut, äänimerkki ja peilit pitää laittaa katsastusta varten kiinni. Tehot luonnollisesti siihen 11kW tai alle. Pyörästä joutuu maksamaan verot, koska se laitetaan valkokilpiin ensimmäistä kertaa.


Jos meinaat punakilvestä tehdä valkokilpisen, niin saat meikäläiseltä edullisesti vaikka kaikki tarvittavat alkuperöiset katukilkkeet;
peilit, kilpitelineen/valon, vilkut, kuristukset, heijastimet yms. ;)
Joku ilmoituskin on enduro/mx osat -osiossa
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 18.4.2009 14:25

Mikähän tota kotarin takajarrusylinteriä vaivaa kun ei neste kulje säiliöstä männänpäälle ollenkaan.Kun purkaa jarrun niin ilma kulkee hyvin,mutta heti kun laittaa männän paikalleen niin ilmaa tai nestettä ei saa millään meneen säiliöstä letkuun.Ilmausnipasta ei myöskään saa painettua jarrunestettä säiliöön.Eli tuntuu niinkun se mäntä sulkis kokonaan ne nestesäiliön kanavat.Mitähän tolle keksis? :roll:
Juhhoo
Pyörä:
ktm exc 125
Liittynyt:
13.3.2008 17:42

ViestiKirjoittanut Juhhoo » 18.4.2009 19:33

Mikähän ois paras koneöljy piikkisee exc:hen. Itsellä muuttuu koneen äänet jo parin tunnin jälkee öljyjen vaihtamisesta teräväksi ja "rämiseväksi". Uusilla öljyilla koneen äänet kuulostaa puhtailta ja pehmeiltä.
Vai onko tuo ihan normaalia, mistä pitäisi vikaa hakea?
icecold
Liittynyt:
25.1.2008 16:27

ViestiKirjoittanut icecold » 18.4.2009 23:32

.........
Viimeksi muokannut icecold päivämäärä 3.3.2014 2:09, muokattu yhteensä 1 kerran