Epäilykseni nesteestä heräsi, koska moinen venähtäminen ei ole normaalia, viittaa turpoamiseen. Eli onko kotarissa nyt Magura pääsylkky vai onko vaihdettu kenties AJP? AJP:n vaihto on ollut aika yleistä, koska Magura alkaa kesiä sisältä ja vuotaa painetiivisteen ohi (ilman ulkosta vuotoa siis), AJP:n vaihdolla kytkin kevenee ja AJP:n saa myös trial-myyjiltä, jolloin hinta on alle 100e. Sama osa maksaa Purolla liki 200e, Cellellä 93e, Luhtiksella 85e, "trial" nicci tais myydä 80e?
AJP on jarrunesteelle, jolloin työsylkän tiiviste tarttis vaihtaa vastaavalle matskulle. Oretna, jos ohje on mineraaliöljyä, pitää käyttää mineraaliöljyä. Useimmat sille speksatut tiivisteet ei synteettisiä kestä. 2.5 tai 5 keulaöljy on ok.