Mulla olis ylimääräsenä -08--09 ilmanohjaimet (onks nää nyt sitte katupoikien kielessä katteet???). Ajamattomat, valkoset, orkkikset, paketissa. Tarjouksia kehiin... ja ei sit kiitos mitään "kun mä saan ens kuussa rahaa" - muka-mussutus-tarjouksia.
Joo ja mul olis pohjapanssari piikkiseen kotkaan ja uus Pirelli Scorpion Pro 120/90-18 takarengas myynnissä YV jos kiinnostaa!
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00
Kirjoittanut BerZ » 25.5.2009 15:18
Voiko laihalla käyminen/vaalee tulppa johtua muusta kuin laihoista kaasarin osista tai imuvuodosta?
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49
Kirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 25.5.2009 15:54
Imuvuodosta voi johtua mutta nykyset bensat ei välttämättä värjää tulppaa mitenkään.
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00
Kirjoittanut BerZ » 25.5.2009 16:07
Kyl tähän asti on huomannu aika hyvi väristä miten käy. Muistelisin että jollai täälä meni kokoajan joku stefa ja se päästi ilmaa kampikammioon tms?
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49
Kirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 25.5.2009 17:26
Magneeton puoleisia kampiakselin stefoja on mennyt ainakin.Käykö mopo muuten normaalisti?
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00
Kirjoittanut BerZ » 25.5.2009 17:43
niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Magneeton puoleisia kampiakselin stefoja on mennyt ainakin.Käykö mopo muuten normaalisti?
Toimii normaalisti muuten mutta kun käynnistää kylmänä niin kierrokset leijuu alkuun aika pahasti niinku olis laihalla. Ja toi kestää joku 5 sekunttia, sitte toimii taas normaalisti. Ja tulppa tuntus olevan vähä liian valkone suhteessa suuttimiin. Ku ny on sisässä 178, NOZD 5. lovi, tk 48, seosruuvvi 0,75 auki.
Nii paljohan tuosta excästä irtoaa jos laittaa vaikka vaan fmf teharin ja cdi:stä rajotukset pois? Ja millanen homma ois muutoskatsastaa 17" smotoille??