-toune- kirjoitti:JL- kirjoitti:Luistissa holkki mikä rajottaa liikettä ja ilmanputsarissa varmaan kuristus kanssa. En tiä onko kaasukahvassakin, mutta putki nyt tietty kans. Säädöt menee juu uusiks kaasarista, pääsuutin, tyhjäkäyntisuutin ja neula. Ei siel muuta vaihdu.
Kaveril oli pakoaukonsäädinki lukittu siit pytyn kyljest olevast ruuvist, ota sitä joku 3/4 osa kierrost auki jos se on kokonaan kiinni, ainaki upouudes -08 exc:s oli...
-toune- kirjoitti:ei mul vaa riittäny, kävi laihal vaiks neulaki oli nii ylhääl ku sai... mut turha siit on enempää enää jauhaa joku vetää viäl herneet nenää
_Piiiiit_ kirjoitti:Siis mistä ruuvista? ei oo oikee kokemust ja kuinka se niinku kuristaa?
Domi #312 kirjoitti:-toune- kirjoitti:ei mul vaa riittäny, kävi laihal vaiks neulaki oli nii ylhääl ku sai... mut turha siit on enempää enää jauhaa joku vetää viäl herneet nenää
Kävikö se vai kaasupohjassa laihalla? Jos ei keskialueelta riitä, nii rikkaampi neula. Niinku se talvella sen tartee._Piiiiit_ kirjoitti:Siis mistä ruuvista? ei oo oikee kokemust ja kuinka se niinku kuristaa?
2010 malissa ei ole kuristettu mitenkään pakoaukon säädintä.
_Piiiiit_ kirjoitti:Domi #312 kirjoitti:-toune- kirjoitti:ei mul vaa riittäny, kävi laihal vaiks neulaki oli nii ylhääl ku sai... mut turha siit on enempää enää jauhaa joku vetää viäl herneet nenää
Kävikö se vai kaasupohjassa laihalla? Jos ei keskialueelta riitä, nii rikkaampi neula. Niinku se talvella sen tartee._Piiiiit_ kirjoitti:Siis mistä ruuvista? ei oo oikee kokemust ja kuinka se niinku kuristaa?
2010 malissa ei ole kuristettu mitenkään pakoaukon säädintä.
Jos se säädin ei oo oikeis säädöis?