m3ll0n kirjoitti:Tottunu reiluun tehoon, joten ei jaksa työnnellä mitään leluja siellä tiellä;)
Jos reilu teho kiinnostaa, niin kattelisin ennemmin vaikka R1:stä. Nämä ei vaan ole asfalttipelejä.
tumb| kirjoitti:Varaosia kannattaa kysellä www.jokaosa.fi
Hinnat saattaa olla aika suolasia.. Millä säädöillä ajat?
kertokaa te kun missään muualla kukaan vastaa, vaikka kysymyksessä onki sm husse, mut mäntähän se sielläki on niinku tässäki ku missään muualla kukaan vastaile. Kuitenkin niitä mäntiä vaihtelette usein voihan siellä olla muuallaki tummunut mut pakoaukosta vaan kattelin, ei pahemmin kiinnostas ruveta mäntää taas vaihtelee.. Semmonen juttu vielä että on käyny ton 1000km liian rikkailla seoksilla (tt-säädöillä a1 pyörä), vaikuttaako jotain? kiitän jo etukäteen.smiNoff1 kirjoitti:onko normaalia että n.1000km ajetun 1-renkaisen männän männänrenkaan alla n. 0.5-1cm matkalla tummunut, pakoaukon kohdalta?
smiNoff1 kirjoitti:kertokaa te kun missään muualla kukaan vastaa, vaikka kysymyksessä onki sm husse, mut mäntähän se sielläki on niinku tässäki ku missään muualla kukaan vastaile. Kuitenkin niitä mäntiä vaihtelette usein voihan siellä olla muuallaki tummunut mut pakoaukosta vaan kattelin, ei pahemmin kiinnostas ruveta mäntää taas vaihtelee.. Semmonen juttu vielä että on käyny ton 1000km liian rikkailla seoksilla (tt-säädöillä a1 pyörä), vaikuttaako jotain? kiitän jo etukäteen.smiNoff1 kirjoitti:onko normaalia että n.1000km ajetun 1-renkaisen männän männänrenkaan alla n. 0.5-1cm matkalla tummunut, pakoaukon kohdalta?