Eli luistaa edelleen.jahnu kirjoitti:ei tarkotin ettei se kytkin ota enään kiinni yläkierroksilla ajettaessa ku löysäsin sitä vaijeria mutta nyt se ei pidä niin hyvin muuten.
Ritari ässä kirjoitti:"Epämääräinen paska" oli ainakin omassa keihinissäni osa jonka sisään pujotetaan kaasuvaijeri, ja jonka päällä on normaali 6mm kanta sen irroittamiseen. Tiedä sitten liekö sulla enää kannasta mitään jäljellä jos pihdeillä oot koittanu avata.
Ritari ässä kirjoitti:Jos ei pihdeillä tykkää lähteä niin kokeilehan kammeta se ruuvarin avulla auki sen kaasuvaijerin kolon kautta, tietenkin vähän luistin sisäpintaa varoen. Tolla tavalla sain omasta sen jumittuneen osan irti kun kanta oli päässyt pyöristymään.
Itse laitoin ainakin alkuperäisen eli vertexin koska myyjä niin suositteli,Ja hintahan ei ollut mikään mukava 170e alapään tiivistesarja ja kannentiivisteet+neulalaakeri. http://www.motot.net/kuvat/displayimage.php?pos=-61500 tossa olis joku remontti kuvadecrepit kirjoitti:Jepsan, olis männän vaihto edessä.
Tilaanko Stormilta ProX:in mäntäsarjan, vai jostakin muualta jonkun muun laadukkaamman(?)
Mieluiten toki kaikkein paras sarja olisi mukava. Allrightin kuvastosta ei ainakaan löytynyt Wisecoa KTM:lle.
MXer kirjoitti:Alkuperäinen on luultavasti paras vaihtoehto. Ja kallein Täältä niitä löytyy. Toki tarvikemerkitkin toimii, mutta niistä on kaikki vähän eri mieltä. Wisecon kanssa pitäis muka käyttää Wisecin omaa sylinteriputkea. Itellä ei kyllä ole ollu ongelmia, kunhan muistaa lämmittää kunnolla.