KTM EXC 125

peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 8.6.2005 17:44

jahnu kirjoitti:ei tarkotin ettei se kytkin ota enään kiinni yläkierroksilla ajettaessa ku löysäsin sitä vaijeria mutta nyt se ei pidä niin hyvin muuten.
Eli luistaa edelleen.
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 10.6.2005 18:03

Miten tosta Keihin kaasarista saa ton neulan irti luistista? siin on joku epämääränen paska eessä.. mit ei saa irti vaikka kuin oon piheillä koittanu
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Ritari ässä Eläkeläinen
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Ritari ässä » 10.6.2005 18:10

"Epämääräinen paska" oli ainakin omassa keihinissäni osa jonka sisään pujotetaan kaasuvaijeri, ja jonka päällä on normaali 6mm kanta sen irroittamiseen. Tiedä sitten liekö sulla enää kannasta mitään jäljellä jos pihdeillä oot koittanu avata.
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 10.6.2005 18:12

Ritari ässä kirjoitti:"Epämääräinen paska" oli ainakin omassa keihinissäni osa jonka sisään pujotetaan kaasuvaijeri, ja jonka päällä on normaali 6mm kanta sen irroittamiseen. Tiedä sitten liekö sulla enää kannasta mitään jäljellä jos pihdeillä oot koittanu avata.


Entinen omistaja on rikkonu sen, koska siin ei ole mitään enää jäljellä ku avattiin kaasari ni se oli jo kulunu pois, mutta kiitos tästä :) tiedetäänpähän että se pitää pyöräyttää irti, joo kiitos
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Ritari ässä Eläkeläinen
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Ritari ässä » 10.6.2005 18:15

Jos ei pihdeillä tykkää lähteä niin kokeilehan kammeta se ruuvarin avulla auki sen kaasuvaijerin kolon kautta, tietenkin vähän luistin sisäpintaa varoen. Tolla tavalla sain omasta sen jumittuneen osan irti kun kanta oli päässyt pyöristymään.
nidan
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
10.10.2002 19:34

ViestiKirjoittanut nidan » 10.6.2005 19:21

Mites toi pakoaukon säätäminen menee noin käytännössä?
Manuaalista saa ilmeisesti jotain ohjearvoja joillekkin mitoille?
On tehot vähän kateissa pyörästä niin pitää käydä noi yleisimmät tehohävikin aiheuttajat nyt läpi..
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 10.6.2005 21:08

Ritari ässä kirjoitti:Jos ei pihdeillä tykkää lähteä niin kokeilehan kammeta se ruuvarin avulla auki sen kaasuvaijerin kolon kautta, tietenkin vähän luistin sisäpintaa varoen. Tolla tavalla sain omasta sen jumittuneen osan irti kun kanta oli päässyt pyöristymään.


Joo, pyörä on nyt kasassa taas ja huomenna pitä käydä kattomassa tuosta Motopalvelusta josko se omistaja olis siel ku se on sielä joka päivä, asuu siinä talossa :) Ja jos se ei oo auki ni Lahteen, ja jos sekään ei ole auki, niin sitten koitan tuolla ruuvarilla
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
decrepit
Paikkakunta:
Brahe
Liittynyt:
31.3.2004 22:38

ViestiKirjoittanut decrepit » 11.6.2005 23:52

Jepsan, olis männän vaihto edessä.

Tilaanko Stormilta ProX:in mäntäsarjan, vai jostakin muualta jonkun muun laadukkaamman(?)

Mieluiten toki kaikkein paras sarja olisi mukava. Allrightin kuvastosta ei ainakaan löytynyt Wisecoa KTM:lle.
MXer
Paikkakunta:
Tku
Liittynyt:
12.3.2002 18:46

ViestiKirjoittanut MXer » 12.6.2005 0:06

Alkuperäinen on luultavasti paras vaihtoehto. Ja kallein :) Täältä niitä löytyy. Toki tarvikemerkitkin toimii, mutta niistä on kaikki vähän eri mieltä. Wisecon kanssa pitäis muka käyttää Wisecin omaa sylinteriputkea. Itellä ei kyllä ole ollu ongelmia, kunhan muistaa lämmittää kunnolla.
tonikoli.com
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 12.6.2005 0:17

decrepit kirjoitti:Jepsan, olis männän vaihto edessä.

Tilaanko Stormilta ProX:in mäntäsarjan, vai jostakin muualta jonkun muun laadukkaamman(?)

Mieluiten toki kaikkein paras sarja olisi mukava. Allrightin kuvastosta ei ainakaan löytynyt Wisecoa KTM:lle.
Itse laitoin ainakin alkuperäisen eli vertexin koska myyjä niin suositteli,Ja hintahan ei ollut mikään mukava 170e alapään tiivistesarja ja kannentiivisteet+neulalaakeri. http://www.motot.net/kuvat/displayimage.php?pos=-61500 tossa olis joku remontti kuva
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 12.6.2005 0:50

Vertex on kotarin orkkis mäntä. Indyltä ko. mäntäsatsi hintaan 90¤ ja yläpään laakeri 15¤, niin joo kahella männänrenkaalla 95¤. www.kolumbus.fi/indyoy

exc siis kahdella männänrenkaalla, sx yhdellä. Mutta männät käy päikseen.
Viimeksi muokannut Skotti päivämäärä 12.6.2005 1:08, muokattu yhteensä 3 kertaa
decrepit
Paikkakunta:
Brahe
Liittynyt:
31.3.2004 22:38

ViestiKirjoittanut decrepit » 12.6.2005 0:56

MXer kirjoitti:Alkuperäinen on luultavasti paras vaihtoehto. Ja kallein :) Täältä niitä löytyy. Toki tarvikemerkitkin toimii, mutta niistä on kaikki vähän eri mieltä. Wisecon kanssa pitäis muka käyttää Wisecin omaa sylinteriputkea. Itellä ei kyllä ole ollu ongelmia, kunhan muistaa lämmittää kunnolla.


Soittamalla selvinnee tämäkin asia, kun tuolla ei Powerpartissa näkynyt mäntiä pahemmin, tai sitten olen vain armoton puusilmä.

Mistäs näitä Wisecoja saisi, kun Allright on ilmeisesti jättänyt kottaraisen mäntäsarjat valikoimistaan. Tämäkinhän toki selviää soittelemalla, mutta nyt siellä ei luultavasti kukaan ole vastaamassa.

ProX:sta on mopoajoilta kokemusta ja mielellään en sitä tuohon asentaisi.
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 12.6.2005 1:05

Laita vaan se vertexin orkkis mäntä niin kaikista paras.
decrepit
Paikkakunta:
Brahe
Liittynyt:
31.3.2004 22:38

ViestiKirjoittanut decrepit » 12.6.2005 1:07

Henkka17 kirjoitti:Laita vaan se vertexin orkkis mäntä niin kaikista paras.


Tämäpäs selvä, pitänee soitella tuonne racingbike sidecariin maanantaina.

Kiitän ja kumarran asiallisista vastauksista. :)
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 12.6.2005 1:10

lue toi mun edellinen viesti ellet haluu maksaa miljoonaa enempää samasta männästä tilatessa rbsc:ltä