Skotti kirjoitti:lue toi mun edellinen viesti ellet haluu maksaa miljoonaa enempää samasta männästä tilatessa rbsc:ltä
Ohopsista juu. Tuoltahan tuo löytyy. Soitellaampas tuonne sitten.
Kiitoksia.
ja mites kävi,, husse sulla on nyt tallissa!!Pärrääjä kirjoitti:RxDriver kirjoitti:no meneppä sinä mopopoika sinne mopopuolelle, hus hus!!
E: en tiiä ostanko uuden, varmaankin, mut vaa kuukauen takuu
Mun tietääkseni tälläsiin pyöriin ei saa takuuta ollenkaan?
Ja tosta hussesta sen verran että mun talliin ei sellasta vekotinta ainakaan koskaan tule.
17eturatas hahahah varmaan jaksaa mennä hyvin. Mikä sulla on takana? mulla on 13/50 välitRxDriver kirjoitti:Noni jee sain sen neulan vaihdettua.. toimii paremmin lähinnä alakierroksilla.. eli kulkee ja vääntää paremmin alakierroksilla.. mikäs on tossa -04 kotkassa vakio eturatas? ku mulla on siinä nyt 17.. ja kaikille tiedoks et kawasakin se luistin juttu siin neulan pääl mikä menee aina paskaks ni käy ktm:ään ja maksaa vaan 15¤.. sain ite sen 8¤ ;D
Henkka17 kirjoitti:17eturatas hahahah varmaan jaksaa mennä hyvin. Mikä sulla on takana? mulla on 13/50 välitRxDriver kirjoitti:Noni jee sain sen neulan vaihdettua.. toimii paremmin lähinnä alakierroksilla.. eli kulkee ja vääntää paremmin alakierroksilla.. mikäs on tossa -04 kotkassa vakio eturatas? ku mulla on siinä nyt 17.. ja kaikille tiedoks et kawasakin se luistin juttu siin neulan pääl mikä menee aina paskaks ni käy ktm:ään ja maksaa vaan 15¤.. sain ite sen 8¤ ;D
RxDriver kirjoitti:Noni jee sain sen neulan vaihdettua.. toimii paremmin lähinnä alakierroksilla.. eli kulkee ja vääntää paremmin alakierroksilla..
RxDriver kirjoitti:jaa-a kyl toi ktm toimi paremmin mun mielest vanhalla neulalla.. nyt se booailee ja ei jaksa keskikierroksil mennä kunnolla..
MXer kirjoitti:RxDriver kirjoitti:Noni jee sain sen neulan vaihdettua.. toimii paremmin lähinnä alakierroksilla.. eli kulkee ja vääntää paremmin alakierroksilla..RxDriver kirjoitti:jaa-a kyl toi ktm toimi paremmin mun mielest vanhalla neulalla.. nyt se booailee ja ei jaksa keskikierroksil mennä kunnolla..
Päätä nyt jumaliste, mitä se tekee.
EDIT: Jotenkin mun perseessä kutisee, ettet sä edes tiedä miksi vaihdoit neulaa ja mitä se tekee.