Taitaa prox'n merkkituntemus olla vähän heikossa. Jos siellä on orkkis tako-mäntä, niin se voi olla ihan hyvä vielä. Tai sitten ihan loppu. Riippuu täysin siitä mitä, miten ja kuka sillä on ajanut.
Se pytty kestää vaikka 10 vuotta, ellei sille tapahdu mitään hasardia. Mitä väljemmäksi mäntä ajetaan, sen todennäköisemmin tapahtuu. Samoin jos putsarista ei huolehdita. Tilanne on aika lailla sama kaikkien merkkien kanssa. TM:ssä ei mitään pinnoitteen irtikesimis-tyyppivikaa ole tai muutakaan erikoista.
Muutenkin tuon ikäisessä pitää vaan tarkistaa kaikki mikä mistä tahansa muustakin. Lisäksi syylärien yläpäät, ettei ilmanohjaimet ole hinganneet puhki siitä päältä. Alavesiletku kannattaa vaihtaa, se hinkaa lohkoon/pakoputkeen, jos on hankaantunut jo paljonkin. Pakoaukon säätimen vivuston nippelit kannattaa ainakin tarkastaa, mahdollisesti uusia. Rasvatta ne kuluu jopa 1-2 vuodessa vaarallisen väljiksi.