Suzuki RM

Wyzyy
Pyörä:
Honda cbr 600
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
17.8.2005 16:15

ViestiKirjoittanut Wyzyy » 1.10.2006 20:38

Osaisiko joku kertoa suurimmat erot suzuki rm 125 vuosimallien 95 ja 97 välillä ja vioista voisi myös mainita.
kiitos näin etukäteen.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 1.10.2006 22:15

Jamppi, älä hitossa pultteja kiristämällä sitä kasaa! Saman mokan on tehnyt tuhannet ennen sua ja tulee tekeen sun jälkees. Esim. kumivasaralla pitää naputella lohkot ensin yhteen ja sitten vasta kiristää ruuvit.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Jamppi79
Liittynyt:
21.3.2006 21:46
kampiakseli

ViestiKirjoittanut Jamppi79 » 2.10.2006 16:16

Ei mulla lohkossa muuta ollu kiinnikkään, pelkkä kampura, sekin meni helposti laakereistaan pohjaan mut rakoo jää, pittee irrottaa laakerit ja kokeilla meneekö se pelkällä limpulla kasaan
Jamppi79
Liittynyt:
21.3.2006 21:46
kampiakseli

ViestiKirjoittanut Jamppi79 » 2.10.2006 18:35

Ei kellään sattuis olemaan levällään 88 vuoden 125 rämmää, haluaisin tietää noitten kampiakselin limppujen leveyden mulla on 54,8
nyyskuuler
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
16.10.2004 13:10

ViestiKirjoittanut nyyskuuler » 2.10.2006 19:39

Oisko jollain vinkkiä miten saisin oman -87 125 pyörän liikkeelle. Ongelmana on ollut nyt käynnistyminen. Viime syksynä ensimmäisillä kerroilla saatiin pyörä käyntiin ja pysyi käynnissä, mutta kytkimen korjauksen jälkeen pyörän sai käyntiin, mutta sammui muutaman sekunnin jälkeen. Nyt sitten viime kesänä projektia jatkettiin ja tänä syksynä koitettiin käynnistellä ni ei edes lupaillu. Kipinä tulee ja bensaa luulis saavan, ei ole koitettu suoraan tulpan reiästä. Varmaan joku sähköosa ja voiko mittailla mikä?
http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/2741
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 2.10.2006 20:09

No helpoin se on mitata sopivalla asteikolla olevalla sähkökynällä, et tuleeko vaikkapa tulpan hattuun virtaa, siitä sitten siirtyä puolan piuhaan ja edelleen cdi-poksille, jos ei rupee syttyyn, sen jälkeen saakin repiä magneeton irti.
Juuei siisjoo.
Renthal
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
12.9.2003 16:41

ViestiKirjoittanut Renthal » 2.10.2006 20:47

Hmm, suzuki uudistaa ensi mallivuodeksi pikkunelariaan. Näemmä sekin sukeltaa valtavirtaan ja tulee alumiinirungolla ensi vuodeksi.
Vaihdoin siniseen.
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 2.10.2006 21:33

niin 07 malli? Sehän on jo tooosi vanhaa tietoo :D twmx kertoo kaiken ennakkoon :P

E: Ei sekään pahemman näköinen ole. Tietäis vaan et onko mosa sit hiottu luotettavaks vai onko jotain mitä pitäis muutella heti alkuun. Only god and suzuki knows for now.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 7.10.2006 14:11

Onko kellään kokemuksia uudemmista (05 ja uudemmat) suzukin piikeistä? Miten pelaa varaosapolitiikka ym.?

Olis harkinnassa ostaa uusi 07-rm.
[turtlewax]
Pyörä:
Husqvarna
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
4.10.2005 17:32
Suzuki rm

ViestiKirjoittanut [turtlewax] » 8.10.2006 19:49

onko hyväks vaihtaa 04 suzuki rm:ssä vaihdetta raaasti ilman kytkintä?? käytättekö aina kytkintä , kun nois nelareis ei tarvii! aattelin vaan siks, kysästä
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 8.10.2006 21:09

No mitäs eroo nelarissa olis? Kaippa niitä voi survoo, mut piikkistä kuitenki ajetaan sillä kytkimellä melko paljon, ni helposti sitä yhellä sormella klipsuttelee pykälät paikoilleen.
Juuei siisjoo.
[turtlewax]
Pyörä:
Husqvarna
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
4.10.2005 17:32
suzuki rm

ViestiKirjoittanut [turtlewax] » 9.10.2006 15:15

mut voiko 250cc :lla vaihtaa raaasti
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 9.10.2006 15:26

millä tahansa voi vaihtaa raakana, autollakin ;) mut toikin tavallaan taitolaji, koska pitää olla oikeet kierrokset että menee sujuvasti. enpä usko, että sulla niin kiire on ettei vähä kerkee kytkintä hipaseen :)

E. mut toi kytmimen ja vaihteiston kesto/ikä voi hiukan kärsiä
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 9.10.2006 17:03

Ite survon raakana isommalle, kun sen osaa niin ei se vaihteistoa vaurioita. Jos ei osaa, niin seurauksena on siirtohaarukkojen/rattaiden lukitustappien ennenaikainen kuluminen..
[turtlewax]
Pyörä:
Husqvarna
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
4.10.2005 17:32
suxuki rm

ViestiKirjoittanut [turtlewax] » 9.10.2006 22:35

no mistä sen sit tietää et se menee oikein päälle, kune i kovin montaa tapaa oo muuta kun nostaa ylös :)