Tuo oikeastaan selvitti kaiken tarpeellisen. Äänet olivat maltillisemmat kuin
ihan uudessa vakiossa SX:ssä, eikä myyjä ollut vaihtanut vaihtanut villoja sitten kevään.
Tuo on kieltämättä villojen suhteen pieni ongelma ajaa 3.5% seoksella,
mutta kun pakoaukosta varmistettiin, että puheet uudesta männästä pitivät paikkansa niin eipä siellä paljoa karstaa ainakaan ollut. Myyjä myös tyrmäsi ajatukset käyttää 2% seosta, ei kuulemma ole 45 ajotunnissa mennyt ensimmäistäkään tulppaa. Täytyy kyllä sanoa, että olen tuon voitelun suhteen Sirkun kanssa samaa mieltä, ellei siitä muuta harmia tule kuin tippuva pakoputken pää, niin ennemmin kannattaa vähän vaikka uittaakin konetta öljyssä. Ei tuo öljy kuitenkaan niin paljoa maksa.