Suzuki RM

turskaaa
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
2.11.2004 21:23

ViestiKirjoittanut turskaaa » 26.10.2006 21:02

Jos en väärin muista niin kaasarista menee yks piuha cdi boksiin. Toi sun kysymys on hieman erikoinen. Miten sähköt voidaan varastaa kaasarin sähkö jututsta ?


Joo tuli vähän muotoiltua vähän väärin. Siis tämä myyjä selitti että sähköt olisi varastettu kaasarilta... kaasarissa siis on joku johto joka menee CDI boksille ja löysin sen. Että tästä johostako pitäis sitte jollain ilveellä hyötyä?
turskaaa
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
2.11.2004 21:23

ViestiKirjoittanut turskaaa » 26.10.2006 21:04

josko kirjoitti:varmaan powerjetiltä on se edellinen omistaja ottanu virtaa, mutta sillä virralla ei kyllä valoja saa sellasiksi että pimeäs näkis ajaa.


En oo perehtyny niin tarkasti vielä.. En itekkää usko että ne siitä olis revitty
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 26.10.2006 21:26

Siis jos se o samal systeemil ku yamahas, ni siit yhest johost saa 6V jännitteel virtaa, mikä riittää polttaa muutamaa lediä, mut mihinkää ajovaloihi ei riitä. Tietenki jos sinne o laitettu valopuola, joka sit käyttää olemas olevaa johdotust.
Jos sä halval haluut valot jol näkee jotenkuten, ni yks tai kaks pikkuhalogeeniä kiinnität kypärään ja sit johki vyölaukkuun tms. akku.
shadowknight
Pyörä:
Yamaha Yz426F -01, Yamaha Yz250 -03
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
27.10.2006 16:31

ViestiKirjoittanut shadowknight » 27.10.2006 17:15

Minun Suzuki Rm 125 vm-84 on mennyt kytkin akseli poikki. Ja kytkin luistaa. Joten en voi ajaa sillä. Pitääkö minun levittää nytten koko kone, tämän korjaamiseksi?
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 27.10.2006 17:19

Kyllä.
TeKaMOTO@Youtube
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 27.10.2006 17:55

Jos ny tarkotat vaihdeakselia, niin täytyy. Tai en mää osaa neuvoo noissa pv:n koneissa, säästä hetken aikaa ja osta uudempi mopo, säästyt kymmeneltä remontilta.
Juuei siisjoo.
shadowknight
Pyörä:
Yamaha Yz426F -01, Yamaha Yz250 -03
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
27.10.2006 16:31

ViestiKirjoittanut shadowknight » 27.10.2006 19:25

Fleshgear kirjoitti:Jos ny tarkotat vaihdeakselia, niin täytyy. Tai en mää osaa neuvoo noissa pv:n koneissa.
Kyseessä on kytkin akseli, ei vaihde akseli. Toiseksi se on Rm, eikä Pv.
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 27.10.2006 19:30

Samaa kastia. Maalaa vihreeks ja aja suohon
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 27.10.2006 20:12

Tjaah, vaihdeakselina sitä oon aina pitäny, kuitenki kytkin tulee vaan kii siihen. Pakko se on kuitenki kone halkasta jos se on poikki. Tosin kannattaa etukäteen katella saatko tilalle palikkaa, joka tapauksessa tommoset sais laittaa piiloon mullan alle, jos et mitään museopeliä siitä rakenna.
Juuei siisjoo.
shadowknight
Pyörä:
Yamaha Yz426F -01, Yamaha Yz250 -03
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
27.10.2006 16:31

ViestiKirjoittanut shadowknight » 27.10.2006 21:13

Hmph. Onpa kivaa porukkaa, kun heti tulee tämmösiä: Joo pole suohon. Ei se jokapäiväinen korjailu, nii hirveesti haittaa. Vaikka kyllä se alkaa silti vähän tympäsee. Mutta siihen tottuu.
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 27.10.2006 21:23

Elämä on..... :D
TeKaMOTO@Youtube
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50

ViestiKirjoittanut 201262 » 27.10.2006 22:48

Fleshgear kirjoitti:Tjaah, vaihdeakselina sitä oon aina pitäny, kuitenki kytkin tulee vaan kii siihen. Pakko se on kuitenki kone halkasta jos se on poikki. Tosin kannattaa etukäteen katella saatko tilalle palikkaa, joka tapauksessa tommoset sais laittaa piiloon mullan alle, jos et mitään museopeliä siitä rakenna.
Jos kunnolla tekee,niin paremmin ne kestää kuin nykypelit,ja on sitä paitsi paljon paremman näköisiä!
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 27.10.2006 22:59

Täällä krossipuolella on aina ollu tollanen asenne. Ilmeisesti täällä on vaan himokrossaajia, joille ei oo tullu mieleen että jotku ostaa jonku 85-90vm pyörän tontilla ja metässä pyörimiseen sillon tällön, eikä siks että lähtisivät kisaamaan. Nojoo, samapa tuo mulle silleen on.
Näin se menee.
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 27.10.2006 23:05

Ja mihis se kestävyys perustuu? Kyllä tollanen vaa on sen ikänen, et ku yhen paikan saat korjattua ni kymmen muuta paikkaa hajoaa. Ja samanlailla ne sillon on kisapeleiks tehtyjä, eikä se sisällä, isältä pojalle, ajettulutapaa. Se nyt on vaa nähty täs lajis niin monta kertaa, et jos pyörällä haluu ajaa, niin siihen joutuu pistää niitä pelimerkkejä kiinni. Tainnu täälläkin olla useampikin kuski, joka on vähä aikaa korjaillu jotai vanhempaa pyörää, säästääkseen rahaa, mut todennu sit jossain vaihees, et se ei oikeen vaa kannata.
Ulkonäöstä nyt voi sitten olla montaa mieltä, mutta aika yksinäs taidat mielipitees kanssa olla.
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 28.10.2006 13:29

shadowknight kirjoitti:Minun Suzuki Rm 125 vm-84 on mennyt kytkin akseli poikki. Ja kytkin luistaa. Joten en voi ajaa sillä. Pitääkö minun levittää nytten koko kone, tämän korjaamiseksi?
Kytkinakseli? Kumpaa tarkoitat, se mihin tulee kytkinvaijeri kiinni, vai se koneen sisällä oleva paksu akseli johon kytkinpaketti on pultattu?


Edit: Ja multa saattaa löytyä molemmat tarpeettomana.