Suzuki RM

SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 23.12.2006 17:57

Luehan Huolto&Korjaus, kaasarin säätämisestä on ohjeita ihan "pilvin pimein".
Ja unohda tuommoset v***n ölömölöjutut, vai ei kisaöljyllä voi körötellä, kaikkee sitä kuuleekin.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Karsoefi
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
28.4.2006 16:43

ViestiKirjoittanut Karsoefi » 28.12.2006 14:40

Oon kuullu huhuja että nestejäähdytteisessä koneessa täytyy aina vaihtaa tiivisteet ku koneen käyttää auki? Onko tuo totta?
Viimeksi muokannut Karsoefi päivämäärä 28.12.2006 16:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Atmosphere.
Paikkakunta:
rovaniemi
Liittynyt:
3.9.2005 18:46

ViestiKirjoittanut Atmosphere. » 28.12.2006 15:12

piaggioracing kirjoitti:Oon kuullu huhuja että nestejääddytteisessä koneessa täytyy aina vaihtaa tiivisteet ku koneen käyttää auki? Onko tuo totta?


En tiedä Pitääkö mut suosittelen vaihtaan tiivisteet, jäähty se kone sitten vaikka perunoilla.Ikävä alkaa sitten vaihtaan kun kone tiputtaa jo öljyä :D
jale78
Liittynyt:
17.12.2006 14:46
suzuki rm125

ViestiKirjoittanut jale78 » 29.12.2006 12:54

eli tietääkö kukaan et passaako vm:93:sen muoviosat vm:92:seen 125rm:ään?vai onko ne erillaiset?
mistähän löytyis koko muoviosa paketti?
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 29.12.2006 15:05

^^teamahma^^ kirjoitti:ostin tuossa 250 -00 Rm ja nyt pitä vaihteisto öljyt vaihtaa ja ostin tuommosta teboilin 80w-90 hypoind, purkin kyljessä lukee että on voimakkaasti paineenkestolisäaineistettu vetopyörästö ja vaihteisto öljy..

Aattelin nyt sitten jälkeen päin että kannattaa tuommosta kaataa crossiin vai pitäskö suosiolla mennä hakemaan jotakin laatu öljyä.. Tuo öljy makso 5¤ litra

Mitä ootte mieltä


Käy ihan hyvin. Todistetusti pelaa ainakin jääradalla, tuolla ajaa monet.
Allekirjoitus poistettu. *****
^^teamahma^^
Paikkakunta:
alajärvi
Liittynyt:
22.12.2006 21:56

ViestiKirjoittanut ^^teamahma^^ » 29.12.2006 16:02

uijui kirjoitti:
^^teamahma^^ kirjoitti:ostin tuossa 250 -00 Rm ja nyt pitä vaihteisto öljyt vaihtaa ja ostin tuommosta teboilin 80w-90 hypoind, purkin kyljessä lukee että on voimakkaasti paineenkestolisäaineistettu vetopyörästö ja vaihteisto öljy..

Aattelin nyt sitten jälkeen päin että kannattaa tuommosta kaataa crossiin vai pitäskö suosiolla mennä hakemaan jotakin laatu öljyä.. Tuo öljy makso 5¤ litra

Mitä ootte mieltä


Käy ihan hyvin. Todistetusti pelaa ainakin jääradalla, tuolla ajaa monet.


no pistin sinne oikeen motulin öljyt, ne ainakin pitäs olla hyvät..

paljonko pitää olla lämmöt koneessa talvella ja kesällä laitoin lämpömittarin kiinni ja ois mukava tietää että paljonko lämmöt pitä olla

tuolla mun RM llä on joskus ajettu kilpaa jäärataa tietääkö kukaan että kuka sillä on ajanu.. voitettu SM hopeaa jollonkin 2001-2003.. jos joku sattuu tunnistamaan ni ois mukava tietää..

kava mittarista
http://i78.photobucket.com/albums/j115/teamahma/28122006121.jpg
kuva pyörästä
http://www.motot.net/galleria/50839
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 30.12.2006 0:19

-
Viimeksi muokannut uijui päivämäärä 30.12.2006 0:21, muokattu yhteensä 1 kerran
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 30.12.2006 0:20

ei oo 2001-2003 RM:llä oltu hopealla A250. Mut lämmöt pitää olla jäällä 45-55...
Allekirjoitus poistettu. *****
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 30.12.2006 1:23

Ensinnäkin, sulla on mittari kiinni alavesiletkussa, väärin.
Paas se ylävesiletkuun ja ihan kannen lähelle.

Ja tuommonen uijuin ilmottama lämpötilahaarukka ei käy sitten ainakaan enduroon ollenkaan, ihan suosista huolehdit sen sinne alle 80 asteen kieppeille (ajossa). Jäälle saattaa käydä, en tiedä, en ole kokeillut. Enskassa jos koittaa saada pysyyn jossain tuommosissa, niin lakaa totaalisesti toimimasta kun menet metsään. Vie niinkus tulpan per 500m.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 30.12.2006 8:32

Jäällä ne lämmöt pysyy ajossa aika tarkasti. Eikä alle 50 kannata lämpöjä laskee.
^^teamahma^^
Paikkakunta:
alajärvi
Liittynyt:
22.12.2006 21:56

ViestiKirjoittanut ^^teamahma^^ » 30.12.2006 13:05

ok pitää tukkia vähän jäähytintä että saa lämmöt nousemaan.. Tarviiko muuten tuota ilmata jotenkin kun on käyttäny veet pois ??
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 30.12.2006 14:41

Siirrä nyt se mittari ihan ensiks oikeeseen paikkaan!
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
^^teamahma^^
Paikkakunta:
alajärvi
Liittynyt:
22.12.2006 21:56

ViestiKirjoittanut ^^teamahma^^ » 30.12.2006 17:17

SMK;-) kirjoitti:Siirrä nyt se mittari ihan ensiks oikeeseen paikkaan!


pitäs sitte hommat uus mittari ja värkätä se jotenkin sinne letkuun.. Mikäs siinä on ettei se tuossa saa olla samatinhan se vesi siitä kiertää ku muualtakin vai??
jumetsap
Liittynyt:
22.4.2005 11:45

ViestiKirjoittanut jumetsap » 30.12.2006 17:48

Alavesiletkussa vesi on tullut jäähdyttimestä jo läpi eli lämpötila on laskenut, ylävesiletkussa on se "oikeanlämpöinen" vesi.

Ite en oo koskaan sen kummemmin ilmannut, täyttänyt niin paljon kuin menee, sitten käyntiin ja antaa käydä hetken ja lisää loput.
Honda XR600R -92
^^teamahma^^
Paikkakunta:
alajärvi
Liittynyt:
22.12.2006 21:56

ViestiKirjoittanut ^^teamahma^^ » 30.12.2006 19:05

jumetsap kirjoitti:Alavesiletkussa vesi on tullut jäähdyttimestä jo läpi eli lämpötila on laskenut, ylävesiletkussa on se "oikeanlämpöinen" vesi.

Ite en oo koskaan sen kummemmin ilmannut, täyttänyt niin paljon kuin menee, sitten käyntiin ja antaa käydä hetken ja lisää loput.


aivan en tullu ajatelleeks tuommosta hommaa.. 30 astetta näyttää mittari sieltä alaletkusta.. pitää heittää se sinne toiseen letkuun..