Suzuki RM

Atmosphere.
Paikkakunta:
rovaniemi
Liittynyt:
3.9.2005 18:46

ViestiKirjoittanut Atmosphere. » 10.3.2007 16:51

BlingBling
Siinäpäs olis nätti suitza
Kuramopoilija
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
9.3.2006 21:28

ViestiKirjoittanut Kuramopoilija » 14.3.2007 17:44

Onkos millasia kokemuksia tosta 125 -07 rämästä?
asseli90
Pyörä:
Cbr f3
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
27.11.2004 20:34

ViestiKirjoittanut asseli90 » 20.3.2007 22:41

mistäs sais katteita 92 vuotiseen 250cc rämään? tartteis takalokarin :/
da fuck is dis shit man?
MkS
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
19.7.2005 13:35

ViestiKirjoittanut MkS » 20.3.2007 22:56

Allrightilta?
asseli90
Pyörä:
Cbr f3
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
27.11.2004 20:34

ViestiKirjoittanut asseli90 » 21.3.2007 0:02

mitä eroo on 92 vuotises 250cc rämäs ja 93 vuotises 250cc rämäs, ku tartteis 92 vuotisee rämää saada uudet kattet mut löyty vaa 93 vuotiseen koko sarja.. kertokaas onko mitään eroja?
da fuck is dis shit man?
fuelmx
Pyörä:
Honda CRF 450R, 2010
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.12.2004 18:33

ViestiKirjoittanut fuelmx » 21.3.2007 10:50

asseli90 kirjoitti:mitä eroo on 92 vuotises 250cc rämäs ja 93 vuotises 250cc rämäs, ku tartteis 92 vuotisee rämää saada uudet kattet mut löyty vaa 93 vuotiseen koko sarja.. kertokaas onko mitään eroja?


Kaikki on uutta, ei käy päikseen: 1992 vs. 1993
---==[fuel]==---
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 22.3.2007 0:35

Mitä suutinta suosittelisitte (jotain suuntaa antavaa) läpättömään (eli vanhaan) rämään jossa on 38mm mikuni?
Ja sitten vielä 2t öljy prosentti ("leikkikaluun")
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
[turtlewax]
Pyörä:
Husqvarna
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
4.10.2005 17:32
öljyt

ViestiKirjoittanut [turtlewax] » 25.3.2007 20:35

Minkä merkkisiä vaihteisto öljyjä käytätte Raimoissanne??
Wyzyy
Pyörä:
Honda cbr 600
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
17.8.2005 16:15

ViestiKirjoittanut Wyzyy » 25.3.2007 20:44

mobil.
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 27.3.2007 17:33

Ei löytynyt armottoman googletuksenkaan jälkeen enkä tietenkään mitään korjausopasta omista eli siis.

Tarvisi tietää, että millä momentilla -99 rämän sylinterikannen pultit kirrataan ja itse sylinteri?
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 27.3.2007 18:30

Pultit kiristetään korvakuulolla.
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 27.3.2007 19:06

Risord kirjoitti:Pultit kiristetään korvakuulolla.


Noh kukin tyylillään, mutta voisin mie silti huolii noi monentit :D
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 27.3.2007 20:16

Omen kirjoitti:
Risord kirjoitti:Pultit kiristetään korvakuulolla.


Noh kukin tyylillään, mutta voisin mie silti huolii noi monentit :D


Ja ennen momentteja mää huolisin sen momentti avaimen ;)
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 27.3.2007 21:12

Risord kirjoitti:
Omen kirjoitti:
Risord kirjoitti:Pultit kiristetään korvakuulolla.


Noh kukin tyylillään, mutta voisin mie silti huolii noi monentit :D


Ja ennen momentteja mää huolisin sen momentti avaimen ;)


Joka ainakin tältä allekirjoittaneelta löytyy ;)
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 28.3.2007 20:10

Onkos rämän omistajilla ideoita seuraavaan vikaan.

Pyörä ei meinaan lähteä käyntiin kylmänä eikä lämpöisenä ja välillä poljettaessa pötsäyttää putkesta. Käyntiin lehtiessää kiertää kuitenkin normaalisti ja toimii ok. Teknisesti on kaikki katottu ja niissä ei vikaa ole. Eli painottuisi hieman sähkövian puolelle mutta mistä kannattaisi alkaa etsimään?
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.