Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
kiiwi95 kirjoitti:Kattokaa mun galleri et mitä mun kannattais viel tehä tähä. maalaan ton penkin alla olevan katteen valkoseks ja muut puolikiiltävän mustaks ja aattelin viedä penkin verhoomoon laitettavaks valkoseks
Tarakka pois, lexus takavalo, kilpi underiin, jalkakate valkoseks, astinlaudat...
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
kiiwi95
Scaleo1 kirjoitti:kiiwi95 kirjoitti:Kattokaa mun galleri et mitä mun kannattais viel tehä tähä. maalaan ton penkin alla olevan katteen valkoseks ja muut puolikiiltävän mustaks ja aattelin viedä penkin verhoomoon laitettavaks valkoseks
Tarakka pois, lexus takavalo, kilpi underiin, jalkakate valkoseks, astinlaudat...
eiks jalkakate kannattais jättää mustaks ja sit se penkin alla oleva kate valkoseks niinku _laril_ lla
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
kiiwi95 kirjoitti:
eiks jalkakate kannattais jättää mustaks ja sit se penkin alla oleva kate valkoseks niinku _laril_ lla
Ihan miten ite tykkää
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
kiiwi95
okei kiits
kiiwi95
Mitä mieltä ootte onko tollane m style tanko hieno teijä' mielest?
Maley
Riippuu vähä minkälaiseen vehkeeseen sen laittaa.
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
kiiwi95 kirjoitti:Mitä mieltä ootte onko tollane m style tanko hieno teijä' mielest?
Ihan kauhea tollasessa tieliikennevehkeessä. Muutenkin ajoasento on kuulemma aika huono tuollaisella...
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Ajoasento siinä on kyllä aivan tautisen huono, eikä se käy ollenkaan tavalliseen skootteriin vaan lähinnä noihin "korkea viritteisiin" jolloin sitä kisaisuutta on paljon enemmän, joten hommaa tavallinen stonga.
cc94
- Pyörä:
- Husqvarna 125sm & TKR (ex)
rZln^
- Pyörä:
- mbk nitro -07
Joo, elikkäs mitä mieltä täällä ollan kun nyt on tullut tälläinen idea: Eli jos etsisi jostaki halvalla käytetyt enskan taka katteet ja penkin jatkeen ja muokkaisi niistä takakatteen touhon nitroon. (olis jotain eri laista(?)) Tästä ideasta en ole aivan varma!
Joka tapauksessa näillä näkymin tulossa:
- crossi tanko (timeles racing) (kavennetaan tarpeen vaatiessa)
- itse teetetty adapteri
- katteita tarkoitus muokata suht paljon
- vakio mittaristo tarkoitus kuiduttaa etu sisä katteeseen
- oranssit ulko katteet
- mustat sisä katteet
- mutat "liekki/stribaali" kuvios ulko katteisiin (valkoisilla rajauksilla)
- takakatteet vaihtuvuvat
Muita ideoita voi ehdotella!
Nämä muutokset tehdään
pienellä budjetilla.
swEEp
- Pyörä:
- Rieju spike 08, Kymco cobra. Aprilia rs 125
RaiZalaineN kirjoitti:Joo, elikkäs mitä mieltä täällä ollan kun nyt on tullut tälläinen idea: pläää pläää....
Itte en välttämättä pistäs mitään enska katteita ei välttäättä tulis mitekää komee? Mutta voithan kokeilla jos tulee järkyttävä ni muokkaat alkuperäset katteet hienommiks? Että aina voi kokeillaa? En sitten tiiä mitä muut on mieltä.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Unohappa nuo enskan katteet kokonaan, muokkaat Aeroxin takakatteita tai jonkin muun skootterin takakatteita, mutta älä missään nimessä enskan. Miksi sä laitat Timelessin tangon?
rZln^
- Pyörä:
- mbk nitro -07
Tykkään kato enemmän noista vähän leveämmän olisista tangoista, (Noi tnt tangot on niin rimpulan näkösii
) ja kun hintakaan ei ole paha niin sellaista olen suunnitellut.
Mutta joo, noi enskan katteet vois mennä jo vähän överiks...
Pitää katsoa miten kalliiksi tulisi jonkin muun skootterin taka katteet.
(Vai tuleeko sitten home made kuitu katteet taakse.
)
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Tai ostat Hebon tangon.
jerepe
- Pyörä:
- Fude RS12 / A4 B8
No voin sanoo että tyhmän näköinen tulee jos on yhtä levee tanko ku mopo on pitkä. Siis se timeless. Taisit saada inspiksen enskan takakatteisii mun virtuaalituunauksesta?
Omasta mielestä johonki tosi stunt vehkeeseen HYVIN muokattuna vois olla aika omaperäiset mutta tässä tilanteessa kannattaa unohtaa koko homma.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista