Niin siis sulla on täysin vakio? Sitten ei suutinta/rulli(paitsi jos kuluneet) kannata vaihtaa. Itse nyppäsin sen reikälevyn kaasarin ja ilmanputsarin välistä ja heitin 60 suuttimen---->piristyi pikkuisen. Suuttimen vaihto ei ole kovin vaike homma itsekkään tehdä:
-Kaasari irti ilmanputsarista ja imukaulasta
-Käännät kaasaria varovasti, että näät sen pohjan ja pohjan ruuvit.
-Irrotat pohjan ja sitten suutin näkyy
-Pääsuutin irti, uusi tilalle
-Osat paikalleen ja baanalle.
Pelkällä suuttimella en ole kokeillut, mutta samalla on helppo ottaa se reikälevy pois, kun suutinta vaihtaa
Ja sitten, kun kulkupuoli ei riitä, prikkaa vaan pois
Tokihan toi kiihtyvyyden lasku voi johtua esim. kuluneista varin rullista (vaihdetaan muistaakseni 5tkm huollossa) taikka löystyneistä kytkimen jousistakin... Vinkkaa huollossa niin kaiffarit (toivottavasti) laittaa kuntoon...
Katso kanssa, että kaikki ruuvit on tiukalla. Itsellä löystynyt vaikka ja mitä ruuveja! Voi tulla ikäviä yllätyksiä.