Ei ne välitkään mitään rajota ainakaan alkuun jos siinä koneessa on oikeesti ytyä, eli jaksaa kiertää vielä kuorman alla 11-12krpm. Joskus laskeskelin jonkun karkean laskelman, mikä saattaa heittää paljonkin, että keewayn/cpin vakioperäväleillä ja multivarilla pitäisi päästä 105kmh 12000 kierroksilla.
Mutta se streetrace ei mikään tuommoinen hullu pytty ole, niin pärjäät varmasti vakiokuntoisilla sähköilläkin ihan hyvin, mutta sinuna saattaisin kokeilla ainakin tuota ennakon lisäämistä staattorin pohjalevyä kääntämällä, mutta vasta siinä vaiheessa kun olet saanut sen laitteen toimimaan muuten hyvin. tuossa on ohjeet siihen pohjalevyn viilailuun http://www.youtube.com/watch?v=3d8qHNNi5CA
Siihen liukuholkkiin olis menny vielä yks prikka mutta sitten se ois ollu ihan kokonaan se hihna sen liukuholkin päällä ja lautaset ei ois kunnolla liikkununeet jos hihnaa veteli kädellä.
No just silleen se kannattaa laittaa että se hihna on ihan vapaasti siinä ja kun etuvaria pyörittää niin hihna ei juurikaan liiku mihinkään eikä pyöritä takalautasia. Silloin siinä on "pienin vaihde" päällä liikkeellelähtöä varten niin pitäisi lähteä hyvin.
two smoke four joke