Kuristuskyselyt #2

Envaan0s44
Liittynyt:
11.5.2006 20:07

ViestiKirjoittanut Envaan0s44 » 13.5.2006 10:56

[quote="Juupa10"autaako se sit jotenki ku oon jostain kuullu jos sen ottaa heti pois[/quote]

Sama vauhti vähemmän, mutta kierroksia. Eli jos ajat 50 ja ota pois prikan ja ajat 50. Ei tarvi niin paljon bensaa, kun ei nii paljon kierroksia tarvi.
Olm
Liittynyt:
11.5.2006 20:33

ViestiKirjoittanut Olm » 13.5.2006 19:41

paperbox kirjoitti:
Olm kirjoitti:Missä kaikkialla on keeway hurricanessa kurit?
Onko muuten hukkaputkea?
tais olla varissa prikka ja sitte pakoputkisto on tuhnu.


Mitä tarkoitetaan tuolla, että pakoputkisto on tuhnu?
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 13.5.2006 20:04

että se kuristaa aika paljon eikä muutenkaan ole kovin tehokas. Eli teharilla pitäis tulla aika hyvin potkua, toisaalta en tiedä saako niitä hurricaneen.
Coult
Liittynyt:
4.3.2006 23:14

ViestiKirjoittanut Coult » 13.5.2006 20:09

Tietäskö kukaan miten vakiopakoputken alkukäyrän pultit sais auki? Vakioräikällä sinne ei pääse käsiksi kun on niin syvällä, kun taas semmosella räikällä missä on ruuvimeisselin kahva + hylsy pääsee mutta ei ihmisvoimat riitä niitä vääntämään auki. Pulttipyssyäkään ole ja noiden pulttien koko on jotain 11mm. Onko olemassa noin pieniä auton ristikkoavaimia (niitä joilla otetaan renkaan pultit irti) vai jotain räikkiä joissa olisi pitkä hylsy ja varren voisi kääntää siten, että saisi helposti auki ne pultit?
Keppis-
Paikkakunta:
Järvenpää/Helsinki
Liittynyt:
18.8.2005 17:35

ViestiKirjoittanut Keppis- » 13.5.2006 20:35

paperbox kirjoitti:että se kuristaa aika paljon eikä muutenkaan ole kovin tehokas. Eli teharilla pitäis tulla aika hyvin potkua, toisaalta en tiedä saako niitä hurricaneen.
Toki saa, mottihan on sama mikä lombardiassa joka on hieman erinäköinen mutta sama mikä cpi:ssä :D Monimutkaista, eikö vain? :D
chajjaja
Liittynyt:
10.9.2005 17:14

ViestiKirjoittanut chajjaja » 13.5.2006 21:50

Coult kirjoitti:Tietäskö kukaan miten vakiopakoputken alkukäyrän pultit sais auki? Vakioräikällä sinne ei pääse käsiksi kun on niin syvällä, kun taas semmosella räikällä missä on ruuvimeisselin kahva + hylsy pääsee mutta ei ihmisvoimat riitä niitä vääntämään auki. Pulttipyssyäkään ole ja noiden pulttien koko on jotain 11mm. Onko olemassa noin pieniä auton ristikkoavaimia (niitä joilla otetaan renkaan pultit irti) vai jotain räikkiä joissa olisi pitkä hylsy ja varren voisi kääntää siten, että saisi helposti auki ne pultit?

ja mikä skootteri kyseessä?
Antidote
Pyörä:
Suzuki RGF, Derbi Paddock LC
Liittynyt:
4.4.2006 19:22

ViestiKirjoittanut Antidote » 15.5.2006 16:29

Mitkä kurit on tossa chunlanin skootteris?
joonabbi
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.5.2006 19:57
Re: MBK Nitro/Yamaha Aerox

ViestiKirjoittanut joonabbi » 15.5.2006 21:12

tumppiii kirjoitti:
roxpox kirjoitti:
tumppiii kirjoitti:
roxpox kirjoitti:Mitkä on kaikki kurit MBK Nitro '02/Yamaha Aerox '02? Ainaki prikka, entäs putkessa? Kaasari? Ilmanputsari?

hukkaputki ja pakoaukko kuristettu.


Ahaa, mistäs kohtaa se pakoaukko on kuristettu? Vaikee ottaa kuri pois siitä?


puolikuun muotoinen kuristus pakoaukon suulla(edellisellä sivulla samassa topicissa kuvaa). ei se kai nyt niin vaikea ole ottaa pois, mutta se on sitten eri asia kannattaako "pilata" vakiopyttyä.


Juu taidanpa nuo viilaukset jättää pois ja tuon vakio pytyn rauhaan, ostaa sitten 70cc jos on tarvetta. :D
<Pv>
Paikkakunta:
äetsä
Liittynyt:
6.12.2004 11:40

ViestiKirjoittanut <Pv> » 18.5.2006 19:00

jees eli ajattelin kysellä kingroad 4-tahti skootterin virityksestä/kuristusten poistosta.

Otimme jo imukaulan irti mutta siellä ei ollut mitään kuristukseen viittaavaa vaan imukaula oli kaasarin kokoinen/ muotoinen alusta loppuun.

Eli ainakin itse kääntyisin putken puoleen?
Änkkärin loppupilli ainakin näytti todella pieneltä eli se varmaan kannattais ottaa pois/ vauhtaa isompaan?
Onkos alukäyrässä jtn kuristuksia?
Änkkäkin taitaa olla aikamoinen vastus?

Eli kertokaa te jotka asiasta paremmin tiedätte että mitenkä tommosta kannattas lähtee piristämään ;)
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 18.5.2006 19:01

http://koti.mbnet.fi/reiskax/index2.php?sivu=viritys
noita asioita kannattaa ettiä, koska noilla useimmat(ainakin vanhemmat) fudet on kuristettu.
Maikabo
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
20.12.2005 19:59

ViestiKirjoittanut Maikabo » 21.5.2006 11:46

Minkälainen kuri on tossa eu-hyväksytyssä technigasin next-r:ssä? Saako helposti pois?
Viimeksi muokannut Maikabo päivämäärä 21.5.2006 15:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Maksa
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.3.2005 16:46

ViestiKirjoittanut Maksa » 21.5.2006 14:52

Rattopoika-LPR kirjoitti:Minkälainen kuri on tossa eu-hyväksytyssä technigasin net-r:ssä? Saako helposti pois?


Alkukäyrässä sellanen "prikka". Saa aika helposti pois, mm. taltta & vasara tai/ja poraaminen ovat ihan käyttökelpoisia keinoja sen poistamiseen.
mikko_91_
Liittynyt:
16.6.2005 19:18

ViestiKirjoittanut mikko_91_ » 22.5.2006 22:51

Eli eli, mitkä ovat peugeot speedfight 2 silverportin kurit?? ja miten muuten saa viritettyä kuin ostamalla uusia osia?
chajjaja
Liittynyt:
10.9.2005 17:14

ViestiKirjoittanut chajjaja » 23.5.2006 8:53

mikko_91_ kirjoitti:Eli eli, mitkä ovat peugeot speedfight 2 silverportin kurit?? ja miten muuten saa viritettyä kuin ostamalla uusia osia?

kurit:variaattorin prikka ja hukkaputki pakoputkessaa.
alkuun kannattaa poistaa prikka:
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27200
antti007
Liittynyt:
18.5.2006 12:24

ViestiKirjoittanut antti007 » 24.5.2006 12:07

miten keeway matrix on kuristettu
olen vaihtanut siiehn alku käyrän (täysteho) ja rullat ja ottanut prikan pois variaattorista.
silti ei kule kun abaut 60km/h.

onko pakoaukossa jonkin näköinen kuristus ja jos on niin millähän sen saisi pois ja vaikuttaako
kiihtyvyyteen/nopeuteen?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista