sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
antti007 kirjoitti:miten keeway matrix on kuristettu
olen vaihtanut siiehn alku käyrän (täysteho) ja rullat ja ottanut prikan pois variaattorista.
silti ei kule kun abaut 60km/h.
onko pakoaukossa jonkin näköinen kuristus ja jos on niin millähän sen saisi pois ja vaikuttaako
kiihtyvyyteen/nopeuteen?
Pakoaukossa on sellainen holvikaari, jolla saa kiihtyvyyttä hieman lisää. Huippujakin tulee hieman. (joku 2-4km/h)
antti007
eikö se tosiaan mene sen paremmin täys tehoisena?
aikanaan oli semmonen aprilian sr 50 (ilma jäähy)
siihen ku vaihto alku käyrän ni jumalauta oli äkäsempi ja ilman prikkaa kulkikii niin perkeleest.
nyt on pettymys jos tota ei saa kulkee kovempaa.
Ezko|
Ajattelin viilaa ton pakoaukon kuristuksen pois niin tarviiko vaihtaa suutinta isompaa ja rullia keventää?? onko kellään tietoa että minkä kokonen aeroxin vakio suutin on??
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
Ezko| kirjoitti:Ajattelin viilaa ton pakoaukon kuristuksen pois niin tarviiko vaihtaa suutinta isompaa ja rullia keventää?? onko kellään tietoa että minkä kokonen aeroxin vakio suutin on??
Ei tarvitse tehdä mitään muutoksia variaattorille.
lolli
Ezko| kirjoitti:Ajattelin viilaa ton pakoaukon kuristuksen pois niin tarviiko vaihtaa suutinta isompaa ja rullia keventää?? onko kellään tietoa että minkä kokonen aeroxin vakio suutin on??
Et saa viilattua läheskään koko kuria pois, jos et lisää metallia pakoaukon yläpuolelle. Kokemusta on ja reikä tuli
Pääsutin Gurtnerin kaasuttimissa on 62
Ezko|
lolli
Ezko| kirjoitti:Metallia? Minne?
Pakoaukon yläpuolelle sinne missä vesi kiertää. Vakiona siinä ei oo kun jotain puoli senttiä sitä metallia, kun pakoaukkoa pitäis suurentaa paljon enemmän, kuin sen puoli senttiä.
Kun otat pytyn irti, niin huomaat kyllä mihin sitä pitää lisäillä. Kestäisiköhän kemiallinen metalli sitä lämpöä? Itse kyllä hitsasin sen ihan normaali migillä, mutta toivottavasti kestää.
Ezko|
Juu juu nyt ymmärsin. Minkä kokonen pää suutin olis hyvä?
saq
Onko tuo läppärungossa oleva musta väliripa joka jakaa tuon kahteen osaan niin kuristus? Ku oon kuullu että jossain mopoissa tuo olis kuristus..
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
Ezko| kirjoitti:Juu juu nyt ymmärsin. Minkä kokonen pää suutin olis hyvä?
Ei sitä tarvitse vaihtaa, alkuperäisellä pelittää ihan hyvin.
jeespoks
siis onko ditekissä vaa prikka? ei mtn muuta?
paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
jupii_90
kertokaas mitä muita kureja on -03 aeroxis ku hukkaputki ja prikka.mulla on ne pois ja menee 55-60:<. mite lisää tehoo?:o
chajjaja
x-race boy kirjoitti:kertokaas mitä muita kureja on -03 aeroxis ku hukkaputki ja prikka.mulla on ne pois ja menee 55-60:<. mite lisää tehoo?:o
pakoaukko kuristettu.
jupii_90
tumppiii kirjoitti:x-race boy kirjoitti:kertokaas mitä muita kureja on -03 aeroxis ku hukkaputki ja prikka.mulla on ne pois ja menee 55-60:<. mite lisää tehoo?:o
pakoaukko kuristettu.
Onko vaikee poistaa se kuristus?:p
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista