sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 24.2.2005 20:15
antti007 kirjoitti:miten keeway matrix on kuristettu
olen vaihtanut siiehn alku käyrän (täysteho) ja rullat ja ottanut prikan pois variaattorista.
silti ei kule kun abaut 60km/h.
onko pakoaukossa jonkin näköinen kuristus ja jos on niin millähän sen saisi pois ja vaikuttaako
kiihtyvyyteen/nopeuteen?
Pakoaukossa on sellainen holvikaari, jolla saa kiihtyvyyttä hieman lisää. Huippujakin tulee hieman. (joku 2-4km/h)
antti007
- Liittynyt:
- 18.5.2006 12:24
eikö se tosiaan mene sen paremmin täys tehoisena?
aikanaan oli semmonen aprilian sr 50 (ilma jäähy)
siihen ku vaihto alku käyrän ni jumalauta oli äkäsempi ja ilman prikkaa kulkikii niin perkeleest.
nyt on pettymys jos tota ei saa kulkee kovempaa.
Ezko|
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 14.8.2005 11:32
Ajattelin viilaa ton pakoaukon kuristuksen pois niin tarviiko vaihtaa suutinta isompaa ja rullia keventää?? onko kellään tietoa että minkä kokonen aeroxin vakio suutin on??
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 24.2.2005 20:15
Ezko| kirjoitti:Ajattelin viilaa ton pakoaukon kuristuksen pois niin tarviiko vaihtaa suutinta isompaa ja rullia keventää?? onko kellään tietoa että minkä kokonen aeroxin vakio suutin on??
Ei tarvitse tehdä mitään muutoksia variaattorille.
lolli
- Paikkakunta:
- Saarijärvi / Jkl
- Liittynyt:
- 17.1.2005 17:34
Ezko| kirjoitti:Ajattelin viilaa ton pakoaukon kuristuksen pois niin tarviiko vaihtaa suutinta isompaa ja rullia keventää?? onko kellään tietoa että minkä kokonen aeroxin vakio suutin on??
Et saa viilattua läheskään koko kuria pois, jos et lisää metallia pakoaukon yläpuolelle. Kokemusta on ja reikä tuli
Pääsutin Gurtnerin kaasuttimissa on 62
Ezko|
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 14.8.2005 11:32
lolli
- Paikkakunta:
- Saarijärvi / Jkl
- Liittynyt:
- 17.1.2005 17:34
Ezko| kirjoitti:Metallia? Minne?
Pakoaukon yläpuolelle sinne missä vesi kiertää. Vakiona siinä ei oo kun jotain puoli senttiä sitä metallia, kun pakoaukkoa pitäis suurentaa paljon enemmän, kuin sen puoli senttiä.
Kun otat pytyn irti, niin huomaat kyllä mihin sitä pitää lisäillä. Kestäisiköhän kemiallinen metalli sitä lämpöä? Itse kyllä hitsasin sen ihan normaali migillä, mutta toivottavasti kestää.
Ezko|
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 14.8.2005 11:32
Juu juu nyt ymmärsin. Minkä kokonen pää suutin olis hyvä?
saq
- Paikkakunta:
- Haapajärvi
- Liittynyt:
- 17.9.2005 17:31
Onko tuo läppärungossa oleva musta väliripa joka jakaa tuon kahteen osaan niin kuristus? Ku oon kuullu että jossain mopoissa tuo olis kuristus..
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 24.2.2005 20:15
Ezko| kirjoitti:Juu juu nyt ymmärsin. Minkä kokonen pää suutin olis hyvä?
Ei sitä tarvitse vaihtaa, alkuperäisellä pelittää ihan hyvin.
jeespoks
- Liittynyt:
- 4.6.2006 18:02
siis onko ditekissä vaa prikka? ei mtn muuta?
paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 19.7.2005 23:07
jupii_90
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 15.7.2005 17:09
kertokaas mitä muita kureja on -03 aeroxis ku hukkaputki ja prikka.mulla on ne pois ja menee 55-60:<. mite lisää tehoo?:o
chajjaja
- Liittynyt:
- 10.9.2005 17:14
x-race boy kirjoitti:kertokaas mitä muita kureja on -03 aeroxis ku hukkaputki ja prikka.mulla on ne pois ja menee 55-60:<. mite lisää tehoo?:o
pakoaukko kuristettu.
jupii_90
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 15.7.2005 17:09
tumppiii kirjoitti:x-race boy kirjoitti:kertokaas mitä muita kureja on -03 aeroxis ku hukkaputki ja prikka.mulla on ne pois ja menee 55-60:<. mite lisää tehoo?:o
pakoaukko kuristettu.
Onko vaikee poistaa se kuristus?:p
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista