Kuristuskyselyt #2

AnttiP
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
27.5.2006 20:35

ViestiKirjoittanut AnttiP » 14.8.2006 16:53

onko kellää hajuu missä kymco vitalityssa -05 vuosimallissa on kuristukset?
Antidote
Pyörä:
Suzuki RGF, Derbi Paddock LC
Liittynyt:
4.4.2006 19:22

ViestiKirjoittanut Antidote » 27.8.2006 16:42

Ketään tietäis mis tollases chunlan kiinaskodes olis kurit?
Boom Driver
Pyörä:
Hornet -07
Paikkakunta:
Esbo
Liittynyt:
29.1.2004 22:21

ViestiKirjoittanut Boom Driver » 27.8.2006 17:56

AnttiP kirjoitti:onko kellää hajuu missä kymco vitalityssa -05 vuosimallissa on kuristukset?
Variaattorissa on ainakin rajoitettu liukuholkki, www.masco.fi myy rajoittamattomia n.23e hintaan. Sitten taitaa olla kierrosten rajotin CDI:issä, mutta tuosta en mee takuuseen. Taitaa olla samat kuristukset kuin kymco agilityssa joten agility topickista vois löytää lisä infoa.
On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen.
HBK
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
31.8.2006 12:39

ViestiKirjoittanut HBK » 31.8.2006 12:49

pitäis piristää mun yammu bewiä, ku se on ihan onneton vakiona. onksne prikat tai prikka heti siinä hihnan alla?
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 31.8.2006 17:46

HBK kirjoitti:pitäis piristää mun yammu bewiä, ku se on ihan onneton vakiona. onksne prikat tai prikka heti siinä hihnan alla?


Prikka on hihnan alla.
Hood_Hop
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
22.11.2005 21:20
Rajoitettu CDI-Boksi

ViestiKirjoittanut Hood_Hop » 18.9.2006 6:53

auttakaa mua! mitenkä saan Hyosung SF 50 RALLY kulkeen yli 50?? mitenkä sen CDI pystyy ohittaan vai pystyykö sitä ees??
roxxxxx
Liittynyt:
23.1.2006 18:03
varikoppa

ViestiKirjoittanut roxxxxx » 18.9.2006 20:55

voikosjoku kertoo mulle miten saan keeway focuksen varikopan auki ku siin kiksin kohalla on pyöreepäin pultti upotettu sinne sisään ettei sitä saa jumalauta millään auki
_nikko Eläkeläinen
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.7.2006 18:18
Re: varikoppa

ViestiKirjoittanut _nikko » 18.9.2006 20:56

jussi-aerox kirjoitti:voikosjoku kertoo mulle miten saan keeway focuksen varikopan auki ku siin kiksin kohalla on pyöreepäin pultti upotettu sinne sisään ettei sitä saa jumalauta millään auki

Jos ei muu auta niin poraa se.
Waily
Liittynyt:
1.5.2006 17:04

ViestiKirjoittanut Waily » 19.9.2006 20:02

Missäs päin nuo kuristukset sijaitsee tuossa Honkkarin Keewayssa?
Waily
Liittynyt:
1.5.2006 17:04

ViestiKirjoittanut Waily » 21.9.2006 18:27

Kiitos.
Runner sp
Liittynyt:
15.4.2006 2:14

ViestiKirjoittanut Runner sp » 21.9.2006 18:30

Missä kuristukset 02 predatorissa?
piggi
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
26.5.2006 18:19

ViestiKirjoittanut piggi » 30.9.2006 19:58

kuinka paljon tulee nopeutta ku otan piaggiosta pekät hukkaputket pois? entä tuleeko kiihtyvyyttä lisää ja lisääntyykö bensan kulutus?
piggi
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
26.5.2006 18:19

ViestiKirjoittanut piggi » 30.9.2006 20:04

ja voiko kone kärsiä jos ottaa ainoastaan hukkaputket pois?
_nikko Eläkeläinen
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.7.2006 18:18

ViestiKirjoittanut _nikko » 30.9.2006 20:41

piggi kirjoitti:ja voiko kone kärsiä jos ottaa ainoastaan hukkaputket pois?

Kyllä siitä kannattaa ottaa se prikkakin pois. Ei se muuta nopeutta kovinkaan paljoa. Bensan kulutus ei nouse mutta kiihtyvyys ja nopeus nousevat roimasti.
Ritariassa
Pyörä:
Aerox -01
Liittynyt:
3.8.2006 12:42

ViestiKirjoittanut Ritariassa » 1.10.2006 21:21

Kysyin tätä jo tuossa aloittelija-threadissa, mutta ei sieltä saanut varmaa tietoa?
Tämä threadi sopiikin paremmin aiheeseen kun kuristuksista on kyse.
Eli aeroxin stageII-putkessahan on siellä loppukäyrässä kuristin, mutta onko se sen käyrän ylä- vai alareunassa?
Eli heti paisarin jälkeen vai vasta siinä ennen pientä äänenvaimenninta. Ei viitsisi turhaan putkea katkoa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista